Yodel Skrevet 21. August 2012 Rapporter Skrevet 21. August 2012 Vetke jeg, når skal du? Må titte litt på terminlister og sånt, og trene litt på den tannvisninga. Vel alle gjenstående NKK utstillinger på Østlandet, NKK Rogaland, omtrent alle i Leto blant annet Siter
Irenen Skrevet 21. August 2012 Rapporter Skrevet 21. August 2012 Han var så flott, atte! Imouto og han fikk sussa litt før han skulle inn i ringen, det trur jeg han satte pris på. Åååh, da er det ikke rart han var så happy i ringen Jeg glemte å legge ved kritikken istad: “Utmerket type og størrelse. Velformet hode. Korrekt uttrykk. Fine franser. Korrekt vinkel skulder. Rett overarm. Velvinklet bak. Overlinje er sluttende. Utmerket bevegelser bak. Glad og livlig. Det hvite skulle vært flekkfritt. Kunne vært klarere rød. Pelsen på kroppen er ei i beste skikk” Siter
L8 L Skrevet 31. August 2012 Rapporter Skrevet 31. August 2012 Drar opp denne litt igjen, for jeg lurer på noe om den crufts kvalifiseringen (igjen..). Har forstått at beste tispe og beste hannhund, samt beste junior hann/tispe blir kvalifisert. Men hva om det er en junior som blir beste hannhund/tispe, blir det nr 2 i rekka som blir kvalifisert? Eller blir det bare junioren? Håper noen kan svare, har forsøkt å google det men ble virkelig ikke klokere.. Siter
Recommended Posts