Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke 18-19.08.2012


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Tror det blir en relativt stor og hard championklasse på tispene, da Gigi er nr.18 i ringen, og det er minst 6 tisper i CHK... :) Spennende!

Oj, da er det ikke mye damer imellom altså. For det kan jo fortvekk være en eller to hanner bak Noah i championklasse (Joulie er junior er hun ikke, hva slags nummer har hun i rekke *ler*) - og Noah er jo nummer 11. Så bare seks tisper før Gigi? Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Saga ble BIM og fikk sitt siste CERT så nå er hun Champion!! :) NO UCH Schanderulvens Saga

Thornapple Sir Winston Churchill aka Doffen ble BIR valp

Elvis fikk NKK cert. Overlot handlinga til oppdretter ettersom både Elvis og jeg var suuuper stressa Dommer: Markku Kipinä. Kritikken: Utmerket type. Utmerket overlinje, og hale. Velvinklet. Bra b

Oj, da er det ikke mye damer imellom altså. For det kan jo fortvekk være en eller to hanner bak Noah i championklasse (Joulie er junior er hun ikke, hva slags nummer har hun i rekke *ler*) - og Noah er jo nummer 11. Så bare seks tisper før Gigi? Hmm...

Jolie er nummer 14, Nemi (som ikke møter) er nummer 16 (AK).

Jeg er nysgjerrig på antall juniortisper jeg.. Vel og antall tisper før chk, hun er naken, men håpet er lysegrønt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, da er det ikke mye damer imellom altså. For det kan jo fortvekk være en eller to hanner bak Noah i championklasse (Joulie er junior er hun ikke, hva slags nummer har hun i rekke *ler*) - og Noah er jo nummer 11. Så bare seks tisper før Gigi? Hmm...

Jolie er nummer 14, Nemi (som ikke møter) er nummer 16 (AK).

Jeg er nysgjerrig på antall juniortisper jeg.. Vel og antall tisper før chk, hun er naken, men håpet er lysegrønt ;)

Det har gått litt sport i dette nå, hehe. Vi har funnet ut at det er 7 CHK tisper og 1 VET ;)

Så det kan ikke være MER enn 5 tisper som konkurrerer om Certet hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 boston terriere er jo enormt - men med over 70 (inkl. valper) dagen før på spesialen så hadde jeg faktisk trodd det skulle være flere på Bjerke...

Uansett - kult med mange, da!

Susanne

Jeg hadde også trodd det var flere. Gøy med mange da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jolie er nummer 14, Nemi (som ikke møter) er nummer 16 (AK).

Jeg er nysgjerrig på antall juniortisper jeg.. Vel og antall tisper før chk, hun er naken, men håpet er lysegrønt ;)

Hmm.... - da er det to hunder mellom Noah og Jolie, og det er da enten to juniortisper eller champion/veteran hanner *ler*.

Det har gått litt sport i dette nå, hehe. Vi har funnet ut at det er 7 CHK tisper og 1 VET ;)

Så det kan ikke være MER enn 5 tisper som konkurrerer om Certet hehe...

7 champion tisper? Ohhhh - det var ikke rent lite heller det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått litt sport i dette nå, hehe. Vi har funnet ut at det er 7 CHK tisper og 1 VET ;)

Så det kan ikke være MER enn 5 tisper som konkurrerer om Certet hehe...

Det er bare fordi at jeg ikke har meldt på Nora det ikke er flere tisper som konkurrerer om certet. Hadde jeg meldt på Nora, hadde alle tispene vært tisper som kunne ta cert.. Så egentlig bør eiere av tervtisper som kan ta cert betale meg for å ikke melde på bikkja mi :aww:

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare fordi at jeg ikke har meldt på Nora det ikke er flere tisper som konkurrerer om certet. Hadde jeg meldt på Nora, hadde alle tispene vært tisper som kunne ta cert.. Så egentlig bør eiere av tervtisper som kan ta cert betale meg for å ikke melde på bikkja mi :aww:

:lol:

Jeg skal heller kjøpe en vaffel til deg om Jollen tar certet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Jeg syns DU skal gjøre det jeg :)

Jeg stilte på Drammen og syntes det var like kjipt som forrige gang jeg stilte hund. :P Ikke gikk han spesielt bra med meg heller, med Liv hadde han nok hanket inn CK-et som dommeren ikke ville gi oss. Så nei takk, min handlerkarriere er nok over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... - da er det to hunder mellom Noah og Jolie, og det er da enten to juniortisper eller champion/veteran hanner *ler*.

7 champion tisper? Ohhhh - det var ikke rent lite heller det da :)

Nei, ikke når det er over halvparten av tispene som stiller ;)

Det er bare fordi at jeg ikke har meldt på Nora det ikke er flere tisper som konkurrerer om certet. Hadde jeg meldt på Nora, hadde alle tispene vært tisper som kunne ta cert.. Så egentlig bør eiere av tervtisper som kan ta cert betale meg for å ikke melde på bikkja mi :aww:

:lol:

Hahaha, eller for å snu på det; Om jeg ikke hadde stillt Gigi, hadde det vel vært 1-2 champiser ;)

Jeg skal heller kjøpe en vaffel til deg om Jollen tar certet :lol:

Tror det blir meg som må kjøpe den til henne... De må vel bære deg på båre av travbanen om Jollen tar storcertet der ;)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner Blaze som Evt kan hjelpe meg i beste tispe om hun får ck og holde henne klar imens jeg tar Talli?

Med forbehold at jeg får til å fikse pelsen når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke når det er over halvparten av tispene som stiller ;)

Hahaha, eller for å snu på det; Om jeg ikke hadde stillt Gigi, hadde det vel vært 1-2 champiser ;)

Tror det blir meg som må kjøpe den til henne... De må vel bære deg på båre av travbanen om Jollen tar storcertet der ;)

Heller det enn å måtte ta dansen :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som snakker om store championklasser - velkommen til oss hvor vi gjerner er 20 champions :lol:

Jeg synes det alltid er fascinerende at det er flatten som dominerer utstillingsringen - og ikke golden og labrador som liksom alltid blir omtalt som "utstillingshund" hos mannen i gata. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Noen som kjenner Blaze som Evt kan hjelpe meg i beste tispe om hun får ck og holde henne klar imens jeg tar Talli?

Med forbehold at jeg får til å fikse pelsen når jeg kommer hjem.

Altså - jeg har jo prøvd det før i Kristiansand - å løpe med Kelpie mener jeg, og det erindrer jeg gikk bra - vi er i samme ring så jeg kan sikkert hjelpe deg om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh... Yodel skal stille sine samtidig som vi går, og Kaja skal ikke likevel. Handler! Noen? Siri?

Edit: Hund nr. 13 inn i ring 7, oppmøte 0900.

Jeg er der på søndag uten hund, så det er bare å huke tak i meg. Det eneste jeg MÅ få med meg er IA og Tinka så får vel finne ut når det er hennes tur og slik.

Du har jo nr mitt og jeg er der fra morgenen av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal heller kjøpe en vaffel til deg om Jollen tar certet :lol:

Det er greit det, jeg skal heie på Jollen jeg ;)

Hahaha, eller for å snu på det; Om jeg ikke hadde stillt Gigi, hadde det vel vært 1-2 champiser ;)

Du har en sånn en du og, ja.. Morsomt det, da kan ingen si det er cheap wins ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...