mene Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Nurk varierer mellom 52 og 53 kg. Marvel blir nok tyngre enn det.... prepare yourself... Han er blitt fin er han! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Tusen takk Ja, faren er jo en del tyngre enn det Marvel er nå.. Jeg krysser fingrene for en bittelitt mindre Marvel enn det faren er, men det vet vi vet ikke før om nesten to år, hvordan det blir . Ideelt kunne nok Marvel veid 2kg mindre nå, for å få "looken" jeg syns er fin, men voksenvekt blir nok som du sier...en del tyngre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Da har engelskmannen sett ordentlig snø for første gang. Den måtte inspireres. Den måtte smakes på. Den måtte tisses på. Den måtte løpes over. Den måtte også funderes over, underfundig. Chiller inne med en liten posering og flørtende blikk. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Kjekken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Han er så flott! :wub: Men kunne aldri hatt en så svær gubbe,han veier nesten 10kg mer en meg!! DET hadde nok ikke endt bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Stor og flott er han blitt Elsker tegningene i ansiktet og fargen hans! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2013 Haha, for et herlig uttrykk. Bare "Whaaat?" Det er jo kaldt og hvitt og ekkelt og og og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2013 Haha, det snødde i England nå ja! Mye kaos (as always)? Herlig han er, liker uttrykket hans så godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 24. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Kjedelig torsdag! Vi har jo bare gått tur i nabolaget, lekt og trent på "slipp" ! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Det ser ut som han har bra tynn pels? Ikke noe underull eller, noe ala ridgeback? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 hahaha, for et dråg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 24. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Han har ikke noe underull nei, det er rett ned til huden der gitt! Han har veldig tjukk hud, da. Får håpe det hjelper litt når vi kommer til Norge, hehe! Men ser jo mange av dem som trives med å base i snøen og sånt, så tror det skal gå fint . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Kosebamsen Livet kan ikke alltid være spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Søt med rosa grisemage er han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2013 Steve og Marvel trener på "drop" 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nolte Skrevet 25. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2013 For en flott hund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2013 Så flink han er. (Og så morsomt å høre mannebeinet ditt prate! ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Så flink han e Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mene Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Marvelicious er fjååååårtis!!!! Han har skikkelig fjortis-tryne har han... Ler meg fillete av uttrykka hans, og minnes... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Til de grader! Han har langt igjen For øyeblikket er han opptatt med å surve fordi Steve ikke er her, og det er jo HELT FEIL!! Her er noen bilder fra hagen idag. Vi kan jo kalle dem "tid for å vaske stuedøra" ! Ja, SKAL vi leke da, eller? Hvis ikke.... så stalker jeg deg 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 For en energibunt han ser ut til å være! Nyyydelig! Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Så stor og flott han har blitt! Ørene hans er supersøte forresten, sånn et av hvert hadde Charlie også, hvor sjarmerende er ikke det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Ja, jeg trodde jeg skulle bry meg mer om det hvis han ikke fikk "riktige" ører, men jeg kjenner at det er jo ikke viktig i det hele tatt ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 De øynene 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Herregud altså, det blikket hans. Fiiineste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts