Ozzy Skrevet 3. November 2012 Rapporter Share Skrevet 3. November 2012 Stor gutt! Hvor mye veier han nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2012 Takk . Han veide 40kg tidlig i forrige uke så tja, legg på en 1-1,5kg kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 3. November 2012 Rapporter Share Skrevet 3. November 2012 Oj, hvor ble det av valpen? Herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 3. November 2012 Rapporter Share Skrevet 3. November 2012 Han er så staselig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 3. November 2012 Rapporter Share Skrevet 3. November 2012 Himmel og hav, så vanvittig lekker han er! Nydelige Marvel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 3. November 2012 Rapporter Share Skrevet 3. November 2012 Begynner å ta form etter hvert ser jeg, både i skinn og sinn - imponerende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 3. November 2012 Rapporter Share Skrevet 3. November 2012 Nydelig hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 3. November 2012 Rapporter Share Skrevet 3. November 2012 Han er flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eevee Skrevet 3. November 2012 Rapporter Share Skrevet 3. November 2012 Han er fantastisk fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 3. November 2012 Rapporter Share Skrevet 3. November 2012 Wow, flott han er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 6,5 måneder nå, og ja... hva kan man si, hardt arbeid . Mye testing på gang. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Fiiin! Har rasen alltid ulveklør på bakbeina? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Fin! Hvilken sele er det han har egentlig? Så solid ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Fiiin! Har rasen alltid ulveklør på bakbeina? Nei, eller, de har de små som de fleste hunder har som blir fjernet av oppdrettere som regel, men han har ett ekstra sett også som er mer som en tå. Fin! Hvilken sele er det han har egentlig? Så solid ut http://dog-games-shop.co.uk/perfect-fit-fleece-dog-harness/40mm-harness Den er herfra. Begynner å bli litt liten nå, så vurderer om jeg skal kjøpe en til eller om han skal få grime. Han er alt for sterk for meg å holde igjen i sele nå, jeg henger etter som et slips og det går jo ikke . Men det er fint for å f. eks henge langlina i på tur osv, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Vilken "liten" kjekkas! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Han blir ikke noe styggere i hvert fall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 15. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. November 2012 Lekte fint med en bullmastiff (vel, var det han sa hvertfall, men den var ganske boxerlik!) idag . Møtte dem helt tilfeldig på slutten av turen. http://www.facebook.com/video/video.php?v=10152253112015128&saved 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Her er Marvel og Aida idag: http://www.facebook....t=video_comment Han er vanskelig for tiden, men han var grei og snill på tur idag hvertfall . 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Haha! Du kunne sagt at du filma da, så kunne jeg holdt munn Hihi. Søtingene da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Jeg kunne ikke si noe, for jeg ville ikke snakke på filmen... . . 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Haha, herregud for noen idioter Men så nydelig han har vokst seg! Og søte Aïda da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Så fine de var sammen! Marvel vet ikke at han er stor i det hele tatt..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Vakker er han ihvertfall! (å, som jeg hatet at folk sa det om Kovu i verste unghundtida når han var pyton! ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Haha, ja, de fleste sier jo det Da svarer jeg bare at ja, og det er godt for ham, ellers hadde han nok avgått en tidlig død ved kvelning allerede . 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts