pippin Skrevet 29. Juni 2012 Rapporter Skrevet 29. Juni 2012 Vi har vært ute i to timer i skogen. Deilig når det er sånn som det var idag. Vått men godt! Helt alene, frisk luft og stillhet. Resten av bildene ligger på bloggen Og igjen.. Jeg eeeeelsker Østmarka Vått...! 1 Siter
simira Skrevet 29. Juni 2012 Rapporter Skrevet 29. Juni 2012 Fine bilder! Menneh... går du med hunden løs i Østmarka midt i båndtvangstida? 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 29. Juni 2012 Rapporter Skrevet 29. Juni 2012 Flotte bilder! Selv om det var regnvær. Og Mana er nydelig som vanlig! Siter
Heidihj Skrevet 29. Juni 2012 Rapporter Skrevet 29. Juni 2012 Nydelige bilder! Mana er en vakker, vakker hund! 1 Siter
Mardina Skrevet 29. Juni 2012 Rapporter Skrevet 29. Juni 2012 Vært i skogen med hunden i dag jeg også, i regnvær Herlig! Måtte sitte meg ned på en stubbe og nyte roen og stillheten også... 1 Siter
L.M. Skrevet 29. Juni 2012 Rapporter Skrevet 29. Juni 2012 Så fine bilder, og for en vakker hund! Blå øyne? Siter
mokken Skrevet 29. Juni 2012 Rapporter Skrevet 29. Juni 2012 Nydelige bilder! Pssst! Send gjerne over litt vann.... Siter
Gjest Skrevet 29. Juni 2012 Rapporter Skrevet 29. Juni 2012 Fiiiine bilder! Du er flink! Du skal få lov til å ha ansvar for bildetagning på søndag altså. Siter
pippin Skrevet 29. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2012 Fine bilder! Menneh... går du med hunden løs i Østmarka midt i båndtvangstida? Jepp idag gjorde jeg det. Bruker som regel å la henne løpe litt rett oppom huset, men idag tok jeg sjansen. Det gikk bra, og vi gikk ikke dypt inn i marka. Fiiiine bilder! Du er flink! Du skal få lov til å ha ansvar for bildetagning på søndag altså. Takk! Får håpe vi får fint vær da slik at det går an å ta bilder av hunder i bevegelse, haha! Takk til dere andre Kan sende over litt vann jeg Mokken! Har fått nok her vi nå Siter
simira Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Skrevet 30. Juni 2012 Jepp idag gjorde jeg det. Bruker som regel å la henne løpe litt rett oppom huset, men idag tok jeg sjansen. Det gikk bra, og vi gikk ikke dypt inn i marka. Takk! Får håpe vi får fint vær da slik at det går an å ta bilder av hunder i bevegelse, haha! Takk til dere andre Kan sende over litt vann jeg Mokken! Har fått nok her vi nå Bare for å poengtere det, du trenger ikke så dypt inn i marka for å finne vilt i Oslo. Her vet jeg det er et grevling-hi ca. 20 meter fra veien og busstoppet der vi går inn i skogen. Vi møtte grevlingen i fjor, da vi var ute med begge hundene... Den hadde unger, og ingen av mine hunder hadde vunnet den kampen om de hadde vært løse! Siter
mokken Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Skrevet 30. Juni 2012 Kan sende over litt vann jeg Mokken! Har fått nok her vi nå Vann mottatt! God jobbet 1 Siter
MegaMarie Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Skrevet 30. Juni 2012 Vann mottatt! God jobbet Nei, hvorfor ønsker du deg slikt da? Dårlig tidspunkt! Ikke minst siden det slo ned akkurat i det jeg skulle ut i bilen i natt... Tulle Mokken! Kjempe fine bilder, som alltid Nå ble jeg inspirert! 1 Siter
Strøssel Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Skrevet 30. Juni 2012 godt og se att det er flere som digger østmarka var ved lutvann igår vi 1 Siter
simira Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Skrevet 30. Juni 2012 godt og se att det er flere som digger østmarka var ved lutvann igår vi Veldig glad i Oslomarka vi. Går mest i Lillomarka, siden det er gangavstand, men etter at jeg begynte å gå mye sammen med lillesøster (som nå bor på Skullerud) har vi gått en del rundt og ved Nøklevann, blir nok flere turer innover der også. Siter
Hermes Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Skrevet 30. Juni 2012 Fra høsten av skal dere hjelpe meg å bli kjent i marka. Blir nordmarka som blir nærmest for oss da, men om vi etter hvert får oss en bil så kommer vi gjerne og blir med på tur andre steder også! Siter
mokken Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Skrevet 30. Juni 2012 Nei, hvorfor ønsker du deg slikt da? Dårlig tidspunkt! Ikke minst siden det slo ned akkurat i det jeg skulle ut i bilen i natt... Tulle Mokken! Kjempe fine bilder, som alltid Nå ble jeg inspirert! Bedre treningsforhold! Tørt =hard bane, så regn gir bedre underlag å løpe på for både to og firbeinte Siter
pippin Skrevet 30. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juni 2012 godt og se att det er flere som digger østmarka var ved lutvann igår vi Fint der! Bruker å gå rundt oppi der og rundt vannet. Mange stier å velge mellom! Vi burde jo egentlig gå tur en dag sammen siden vi bor på samme sted! Fra høsten av skal dere hjelpe meg å bli kjent i marka. Blir nordmarka som blir nærmest for oss da, men om vi etter hvert får oss en bil så kommer vi gjerne og blir med på tur andre steder også! Ja det er bare å komme etterhvert. Bedre mark finnes ikke Og Hermes hadde sikkert hatt det gøy med å løpe ifra Mana, haha Siter
Nickaro Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Skrevet 30. Juni 2012 Idylliske Østmarka! Kjempe fine bilder Siter
Hermes Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Skrevet 30. Juni 2012 Apropos. Fin inspirasjon: http://www.oslovillmark.no/ 1 Siter
Recommended Posts