Strøssel Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 tenkte vi kunne ha en dagens outfit her på sonen! kanskje antrekket ditt blir til inspirasjon for andre soniser? kanskje du finner noen forslag? jeg kan jo starte jeg da dagens outfit er slækk, og er typisk strøssel's søndag's outfit! jeg hadde ikke mulighet til og ta bilder men : hvit topp fra H&M 49,- http://www.hm.com/no/product/93277?article=93277-J over denne hadde jeg en oransje og grå topp fra H&M 99,- som jeg ikke fant bilder av. jeg hadde også på meg en grå trenings-capribukse fra H&M til 149,- http://www.hm.com/no/product/96236?article=96236-B#shopOrigin=SA dette var alt vis meg ditt? Siter
IdaC Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 søndagøutfit her idag, nemlig NATTPYSJEN 3 Siter
Ozzy Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 En ufattelig deilig tunika http://www.ginatricot.com/cno/no/kolleksjon/ccollection-p1.html#product_149087 og en joggebukse Søndag er joggebukse-dag Siter
Raksha Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 Morgenkåpe. Skal bytte til turbukse og t-skjorte når jeg skal ut med dyra. Siter
Synnikken Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 truse, bumullstights, lang topp og collegejakke.. slaskeslaskeslask.. Siter
pippin Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 Joggebuks og singlett! Skal ut på tur med dyret nå. Og ut ikveld, og da må man jo stæsje seg opp littegranne Siter
L.M. Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 Gråblå shorts og hvit singlet fra Pieces, heftig slækk idag. Siter
Kaja Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 Bilder da foolk! Jeg er på jobb så får ikke tatt enda Siter
Guest lijenta Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 Her er det turbokse så jeg får plass til den såre magen og fleece jakke. Siter
Tyfonia Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 Jeans, topp med blå blomster på og flette i håret. Jeg bruker skjeldent joggebukser og t- skjorte ettersom en slik klesstil får meg til å føle meg trøtt og uopplagt. Har ikke børsta håret mitt eller sminka meg i dag, da, så det er min form for "slækkis" xD Siter
tm100021 Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 Treningstights, mannens utvasket jack&jones tshorte og en kraftig sølvsmykke med hjerte. Alt kler den tjukke 1 Siter
Guest Yellow Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 Sort tights, fuksia genser, lyst, blomstret sommerskjerf og sort skinnarmbånd var det jeg hadde i familieselskap tidligere i dag. Nå har jeg på meg hettegenser og joggebukse. Siter
Mardina Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 Grå joggebukse og lilla og hvit tunika... Siter
Maria Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 I dag.. Regntøy, joggebukse og collegegenser. Lenge leve hyttetur i helgen Til vanlig er jeg ganske jålete av meg, så vil kanske ikke bruke det samme i morgen eller jo! I morgen blir det en sexy buddy-t-skjorte og jeans på jobb. Haha Siter
Toller Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 Morsom tråd, men jeg vil også se flere bilder mer spennende da. For plagg kan være så ulike Morgenkåpe på meg akkurat nå, men kan jo kanskje ta et i morgen Siter
MegaMarie Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Digger tightsen Vet ikke om jeg skal legge ut bilde av meg selv, det er nesten litt upassende. Men jeg elsker å gå slik! Nei, jeg fant ikke ut hvordan jeg kunne ta et bra bilde av det uten at jeg skulle se ut som en lettkledd hore eller noe slikt Jeg går ihvertfall med en knall rosa singlet, og en svart playboy minishorts Er det rart jeg ikke tok bilde av det eller? Godt jeg bare skal være inne resten av kvelden. Siter
HHC Skrevet 3. Juli 2012 Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 Usikkert på hvorvidt det inspirerer Er forresten en matchende underdel nede i boblebadet Siter
PsychoLynx Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Truse og en svart t-skjorte med STORMBRINGER rockclub på! Det er VARMT her! Siter
Maria Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Ligger på sofaen med dagens antrekk. Buddy-genser. Hoho. Lenge leve jobbklær. Sliten.no OG pose.no. It's nice Nei. Seriøst, har glemt tråden litt. Nå har jeg ferie, kanskje jeg kan ha på vanlige klær en stund fremover 1 Siter
Ozzy Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Dagens outfit: Pysjbuksa til gubben, eneste jeg får på meg pga gigantisk bandasje. Rosa ankelsokker, den ene får jeg ikke helt på foten, men den varmer tærna mine. Har også på en sort singlett! Siter
edlitam Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Skrevet 22. Juli 2012 Ligger på sofaen med dagens antrekk. Buddy-genser. Hoho. Lenge leve jobbklær. Sliten.no OG pose.no. It's nice Nei. Seriøst, har glemt tråden litt. Nå har jeg ferie, kanskje jeg kan ha på vanlige klær en stund fremover du skal være glad i slipper t-skjorte i buddylogo fargen du haha Siter
Recommended Posts