Zitka Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Jeg suger på å forklare genetikk og hvorfor det ikke går Men det går ikke Skal finne en grei forklaring senere Okay Da tror jeg uansett at min gjetting er feil Da blir de to soblene til tricolor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Sant det der Haha, nei "desverre" Det blir en liten forundringspakken som kommer i posten, ikke noe levende Pokker å.. Gjetter likevel jeg, seks valper,fem tric hanner og en merle tispe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Altså..det kommer det som kommer både kjønn og farger. Ergo vinner jeg for jeg har "tippet" rett 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Nei, er ikke premien en liten blue merle tispevalp, så kan det være det samme altså! Men jeg tipper 5 valper, 4 tisper og en hannhund. Hannhunden og den ene tispa er blue merle og de 3 andre er tricolor. Og jeg tar gjerne blue merle tispa som premie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Tusen takk! Er det jeg tenker, at etterhvert må jo folk se at hunden verken lider noe nød under eller blir traumatisert av opplevelsen... Og oppfølgingen er jo like mye for min skyld egentlig Men allikevel Jeg kjenner flere oppdrettere som vil at det de oppdretter skal mentaltestes, men jeg tror ingen av de har MH innbakt i valpeprisen. Det er et kjempefint tiltak, syns jeg. Det er mange som vil at man skal HD/AA-røntge og øyelyse også, men igjen.. Ikke så mange som betaler valpekjøperene sine for å få det gjort. Det samme med utstilling. Jeg er imponert, du går ganske langt for å få vurdert hva du har oppdrettet, og det får du en kjempestor stjerne i boka for. Det enkleste er å bare kjøre sitt løp og mentalbeskrive sine hunder, og vise at de hverken trenger å være dårlige mentalt eller at de er evig traumatiserte av det. Det har tatt litt tid i belgermiljøet, men det ser ut til at det blir vanligere å få beskrevet/testet hundene sine, så bare hold ut! De kommer etter, selv om det vil ta tid. Ikke noe forandringer inatt! Idag er hun på dag 60 etter første parring og dag 57 etter siste Jeg tenker de kommer søndagsnatt jeg, sånn i tilfelle noe skjer så er det dyreste natten Krysser fingrene for at de kommer på helt normal måte, selv om det skulle være helg og natt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 (endret) Tipper 6 valper 3 gutter og 3 jenter. 3 tricolor og 3 bluemerle. ( 2 tri jenter, en tri gutt. To blue gutter, en blue jente. ) Endret 5. Oktober 2012 av Ozzy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Tre tisper, 1 blue merle og 2 tric. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 må være kjerringa mot strømmen for å vinne her jo.. 2 stk. Begge hannhunder og tricolour. Bare for at jeg ikke skal få enda mer lyst på en mini -Lyra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 6. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Jeg er VELDIG spent nå, og veldig spent på hvor mange det faktisk blir ! Vi trodde kanskje noe kom til å skje inatt, ihvertfall temperaturnedgang, eller noe.. Siden hun har styret på i mange mange timer.. Neida LureLyra! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Spennende! Får vel gjette jeg også: Antall: 3 Kjønn: 2 tisper og 1 hann Farge: 2 tric tisper og 1 blue merle hann 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Jeg vil også gjette! 3 valper 1 bm tispe 1 tric tispe 1 tric hann Håper det kommer flere da:D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Sier 6 stykker jeg, 3 hanner og 3 tisper. En tric hanne og to blå, og samme fordeling på tispene. Spennende dette, keep us posted og lykke til Lill 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 6 valper, 4 tisper og 2 hanner, en tric jente og en tric gutt ,resten merle. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 3 valper, 2 hannhunder og 1 tispe. 1 hannhund bm, de andre tric. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cymr Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 2 blue merle tisper og 1 tric hanne. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Skjer det noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 NEI.... Sukk sukk sukk! Rett før jeg setter igang med råd for gravide kvinner og stapper i bikkja kanel og baker en fødepizza (Til de som ikke skjønte det var en spøk, neida- Jeg skal ikke gjøre det ) Jeg er så utålmodig av meg nå kjenner jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 NEI.... Sukk sukk sukk! Rett før jeg setter igang med råd for gravide kvinner og stapper i bikkja kanel og baker en fødepizza (Til de som ikke skjønte det var en spøk, neida- Jeg skal ikke gjøre det ) Jeg er så utålmodig av meg nå kjenner jeg! Kanskje hun hørte det om høye kostnader på en søndag og kniper igjen til mandag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Gjetter på 2bm + 1tric tispe og 1bm hann lykke til med fødselen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Eller så venter hun til midnatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Åh de uutholdelige siste dagene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Ååh" 5 valper - 4 tisper, to tric og to bm, og 1 tric hanne. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Skjønner du er litt utolmodig Blir spennende å følge med ut over dagen og kvelden, ev. i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 4 stykk. tre hanner, 1 tispe. to av hannene er tric., resten bm. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Det kommer tre tric tisper. Du trenger en flott tric i flokken din tenk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts