Gå til innhold
Hundesonen.no

Perfect Image's Først Collie kull, siste drektighetsbildene s.7


tm100021
 Share

Recommended Posts

Har har det ikke travelt mener han, og sier at naturen får bruke tiden sin :lol: Jeg har mareritt og angst om alt fra at borrelioseinfeksjonen smittet valper så det ikke er noe levende igjen der eller bare deformerte, til at hun absorberte de sent i drektigheten ( ?! ) til tja.. Alt. Prøver å distansere meg fra det nå før jeg blir gal fordi tankene mine er bare utrolig teite :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Alt lever og har det veldig bra! Det var så mye liv der inni, var ikke sjans å ha noe som helst telling, de har blitt så store og aktive!

Nå er tempen for første gang under 38 grader ! Hun har hovnet opp og fått endel tykk klar slim ut bak !!

Eller ingen ting skjer er litt feil å si, siden hun driver og har pustet og peset noe veldig fælt de siste timene. Nå slapper hun av, pappa'n hennes har lagt seg på rommet og hun ligger og snorker ved

Posted Images

Lill! PUST MED MAGEN! De kommer når de kommer uansett :-) Så lenge bikkja er i fin form (alt relativt, det begrenser seg hvor gode de er i formen så sent i drektigheten :lol: ) - så puster vi med magen enda.

HEIIA HEIIA!

Jeg er liksom litt redd for at hun er litt for GOD i form til å være så sent i drektigheten :aww:

Enda en ting jeg bekymrer meg for :lol:

Nei nei nei. Du har rett. slutt med det her nå og puste igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 valper. 4 tisper, en hannhund. Hannen er tri, det samme med en av tispene, de to andre er merle.

Er premien en collie-valp? :P

Ok, lol. Prøver igjen, 5 valper. 4 tisper. Hannen er tri, det samme med en av tispene, de TRE andre er merle. :P

Og de kommer i morgen.

Klem til utålmodig Lill! Skjønner deg godt jeg. Hadde fått helt spader om det var meg som måtte gå og observere og vente. For et mareritt liksom. :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på tide at de små valpisene kommer ut snaaart, slutte å bølle slik med den utålmodige oppdretteren :angel: Du får sikkert skikkelig bøllette valper! hehe :) Håper det skjer noe snart, men at hun har fått melk? Det må da bety at det er rett rundt hjørnet vell?? :D *lov å håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så igjen i den utålmodige ventingen din :) Det kommer tilå gå bra, hun setter i gang når hun og valpene er klare :)

Anya født på dag 69 etterførste parring, uten at det var noe problem, ikke for annet enn oppdretteren som var på randen av nervøsitet;)

Lykket til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så igjen i den utålmodige ventingen din :) Det kommer tilå gå bra, hun setter i gang når hun og valpene er klare :)

Anya født på dag 69 etterførste parring, uten at det var noe problem, ikke for annet enn oppdretteren som var på randen av nervøsitet;)

Lykket til!

åå, hjalp å høre.. Takk! jeg føler jeg er på randen av et nerve sammenbrudd :lol:

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det rart Da! dag 63 etter siste parring, , har mistet troen på valper snart tror Jeg!

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2

Er vel nettopp det som er poenget, dag 63!

Og Lyra ble jo parret veldig tidlig i løpetiden, så kan jo hende hun tok seg den siste dagene for alt vi vet :P

Jeg ser nå fordelen med å ha bare parret over to dager, da vet jeg mer når de kommer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel nettopp det som er poenget, dag 63!

Og Lyra ble jo parret veldig tidlig i løpetiden, så kan jo hende hun tok seg den siste dagene for alt vi vet :P

Jeg ser nå fordelen med å ha bare parret over to dager, da vet jeg mer når de kommer :lol:

du har bare parret en dag mindre :P merkelig altså, for første næringen var den beste av dem..

bak altså. jeg har gitt opp valpene nå :lol: har ikke internett, så blir ikke mer oppdateringer, siden jeg ikke tror de kommer :lol :

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

...føler meg slem når jeg spør.... - men hvor sikker er du på at det er valper der?

Har du røntget? Eller bare tatt UL - vet jo om folk som har tatt UL hvor vetten har talt hauger og lass med valper og ingen har kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har bare parret en dag mindre :P merkelig altså, for første næringen var den beste av dem..

bak altså. jeg har gitt opp valpene nå :lol:har ikke internett, så blir ikke mer oppdateringer, siden jeg ikke tror de kommer :lol :

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2

Det er faktisk alt for dårlig, nesten så du må ordne noe i mellomtiden ;) Vi kan jo ikke bare sitte her uvitende :baby:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...