Gå til innhold
Hundesonen.no

Perfect Image's Først Collie kull, siste drektighetsbildene s.7


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Alt lever og har det veldig bra! Det var så mye liv der inni, var ikke sjans å ha noe som helst telling, de har blitt så store og aktive!

Nå er tempen for første gang under 38 grader ! Hun har hovnet opp og fått endel tykk klar slim ut bak !!

Eller ingen ting skjer er litt feil å si, siden hun driver og har pustet og peset noe veldig fælt de siste timene. Nå slapper hun av, pappa'n hennes har lagt seg på rommet og hun ligger og snorker ved

Posted Images

Men, hun hadde ikke tempfall før i ettermiddag? Da kommer det vel neppe til å skje noe helt enda uansett, trodde de skulle helt ned og så opp igjen før man kunne begynne å tromme med fingrene jeg?

Jeg tror de kommer i morgen. Sånn i tre-tiden tenker jeg :aww: Siden vi førstes driver og gjetter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, hun hadde ikke tempfall før i ettermiddag? Da kommer det vel neppe til å skje noe helt enda uansett, trodde de skulle helt ned og så opp igjen før man kunne begynne å tromme med fingrene jeg?

Jeg tror de kommer i morgen. Sånn i tre-tiden tenker jeg :aww: Siden vi førstes driver og gjetter ;)

Den har ikke falt helt ned. Den var bare nede på 37,7 før den gikk opp igjen til 38,3-4 igjen :( Men om det ikke har skjedd noe mer innen imorgen ettermiddag så blir det dyrlegen så får han true litt :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har ikke falt helt ned. Den var bare nede på 37,7 før den gikk opp igjen til 38,3-4 igjen :( Men om det ikke har skjedd noe mer innen imorgen ettermiddag så blir det dyrlegen så får han true litt :aww:

Når er siste termin da? Jeg ville ikke stressa så veldig med det så lenge Lyra er i fin form :) Babyer kommer når de kommer de, enten de har to eller fire bein :ahappy:

Og som jeg sa - i morgen i tre-tiden.. Bare vent! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at de kommer mens jeg er på jobb i morra, mellom 8 og 15. Bare sånn så jeg går glipp av det...

Ja samme her. Men jeg skal smugtitte med jevne mellomrom allikevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know the feeling, akkurat like utålmodig jeg og. Og tispa vår har ikke termin før til helga:p du skulle ha sett da jeg nesten satt kaffen i halsen da jeg tok tempen i går kveld og den viste 36,7 grader. Men så viste det seg at jeg kikket litt vel fort på tallet, det stod egentlig 37,6 grader. Og der har hun vært stabil i ca 5 dager nå;p

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ut fra at hun er i full gang nå jeg, det var jo det jeg sa igår? :lol:

Ja det var derfor jeg tittet innom nå, forventet at alt var i full sving.

Hmf.. bebiskrapylene trives visst inni magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor godt :( Dyrlegen ler av meg, men skulle stoppe innom :aww: Dag 63 etter siste parring er jo ikke før imorgen og som han sa, det er ikke uvanlig at tisper går til dag 67, så med mindre det var noe guffe eller feber på hunden og hun var i fin oppegående form så ville han ikke at vi skulle ta turen for å ta ultralyd osv før vi mistenkte noe var faktisk galt.

Meh. Kan ikke valpene komme snart :aww: Skithund, beviser nok engang hvorfor hun ikke er min :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor godt :( Dyrlegen ler av meg, men skulle stoppe innom :aww: Dag 63 etter siste parring er jo ikke før imorgen og som han sa, det er ikke uvanlig at tisper går til dag 67, så med mindre det var noe guffe eller feber på hunden og hun var i fin oppegående form så ville han ikke at vi skulle ta turen for å ta ultralyd osv før vi mistenkte noe var faktisk galt.

Meh. Kan ikke valpene komme snart :aww: Skithund, beviser nok engang hvorfor hun ikke er min :lol: :lol:

Kan du ikke be Lars om å spørre Lyra pent om hun ikke kan ploppe dem ut, kanskje han hører på ham :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...