Guest Michellus Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Stomp Bomp Bompestomp Stompebomp Drittungen Bæsjeboff Mammadalten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Dp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Frøken: Frøken strøken, løken, gjøken, musen, frynsemusen, snuppa, snuppelupp, bolla, bollemusen ( det ble bare sånn okei ), tjukka. :lol: Det er bra det ikke bare er meg! Kjent navn på Kuma: Kusemusa! Var ikke så heldig med den gitt. Hun går også under Kumusen, Bølla og moshimoshi. Boris: Larser'n Larsipan Larris Laffen Loffen Lorntsen Larsemat Kjekken Gammer'n Thorvald heter han for det meste. Ellers, tja: Familiehunden vår hadde kallenavnet Thorvald. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Kjær hund har mange navn? Jeg er litt kjedelig i forhold til mange, tror jeg, for jeg har vanligvis bare ett kallenavn (i tillegg til det ordentlige navnet) og det er "lille tjukka". Hun veier en kilo eller to mer enn jeg kunne ønske, derfor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Chessea: - schnubi - ulla - stankelbein - jessi - lille venn - krølle - dronningen - a' mor Leja: - mini - rotta - bebiss - gullet - lille venn - hund! - lillemus/mus - pipa - Johan sin variant når hun sutrer: pipefaen - gærning Bruker kallenavn mer enn vanlig navn til tider. det går i Jessi og Mini. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Familiehunden vår hadde kallenavnet Thorvald. Bra kallenavn, men det er bedre som navn :D Vet av en politihund som heter Thorvald også http://www.dagbladet.no/2011/04/30/nyheter/innenriks/tiltale/politihund/16362957/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Peggy: Pegg, grisungen, grisen. Nemi: Nemesis, tjukkebolla, gamla. Begge: Biffene, rullepølsene. Edit: Tar med Bella og, siden jeg bor hos mamma for tida. Bella: Pelle kaller jeg henne, mamma har alle disse: Bellis, Klumpen, Nutteputta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Bali: -Tjukka -Bali Ball Ophelia: -Offe -Offeloff -babyen min Nitro: -Nitro-klumpen -Klumpe-lompen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Tufani: Tuffeluffe Tuf Bæsjenekter'n Gullegutten Bebi Elskling Drittbikkje Møkkabikkje Jævel (ER veldig glad i han!) Joshi: Joshenposhen Poshe Moshe Bebi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Ganzie kalles også pelsdyret, pelsen, pusmus, snuppa, snuppenupp og helvetes drittbikkje Misty kalles også for mikrokjøteren, dachsen (hun er så absurd lav) og helvetes ***** drittbikkje (så skal vi se hva sonensensuren sier om disse kallenavnene ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Casper blir kalt for mye rart, men de mest brukte er vel Kleggen, lollelol ( ), gullgutt, guttebassen, kjekken, smilegutt, rampegutt osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Lurvetassen og Monsteret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Lurvetassen og Monsteret. Hvorfor er det aldri bilder av Lurvetassen og Monsteret på sonen? Stakkars! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Hvorfor er det aldri bilder av Lurvetassen og Monsteret på sonen? Stakkars! Fordi "formannen i "Rævva bilder-foreningen" ikke har fotoapparat nå, skal faktisk hente det i ettermiddag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Her er det nesten bare Pim som har kallenavn, og det er Pimmelim, Pimmi, Kreket, Krekar og Pimsalabim. Lille Ikke går også ganske ofte under navnet Kreket Ellers lyder alle "pus". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Fordi "formannen i "Rævva bilder-foreningen" ikke har fotoapparat nå, skal faktisk hente det i ettermiddag. Da håper jeg formannen tar seg sammen heretter, og jeg forventer en bildetråd iløpet av helgen! *streng stemme* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Aiko gikk under Aik, Krapyl, Trollet, Hund, Bikkje, Bikkjekrek, Tullingen, Raringen, Pelsballen, Pelsen og Mister! Puh, tror jeg var for effektiv med kallenavn, gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Grim har vel et par. - Joar - Bjørnar - Kaptein noldus. Et par kaptein ******** til, men husker ikke hva i farta. Dette er vel de mest populære. Men det er bare noen av de. Resten har gått i glemmeboka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Oj tror jeg har litt å ta av gitt... Han heter Turbo, men kjärt barn har mange navn: Tuben Tubiforma djur Turb Tubo Kotten Grodan Grodungen Kosi Noshörningen Skitpäls Mökkpote Stjärnan Osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Chilis kallenavn er først og fremst "Pill-Pill". Oppdretteren hennes bruker det nok mest, men mange har adoptert det. Ellers går det i Lili, Chill-pill, den store, dyret, (neket) og diverse klissete kjæle-/dullenavn som snupp, snuppelupp, nurk, snusk, snuskelusk etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Chicka lyder også Trulte -Trultemor, burker Chicka og Trulte om hverandre og hun blir ikke forvirret. Men jeg kaller hun også Tussa, Bebs/Baby (Baby uttalt på Norsk), Nutta og Gamlemor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Prinsesse. Det går på begge damene. Scilos er somregel klengegutt, fjompen eller "JASO! SKILAKI, ELA!" Han skjønner nemlig bare gresk. Og, ja, gresk skrives i caps lock og med mange utropstegn. Mamma kaller han for prins. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Prinsesse. Det går på begge damene. Scilos er somregel klengegutt, fjompen eller "JASO! SKILAKI, ELA!" Han skjønner nemlig bare gresk. Og, ja, gresk skrives i caps lock og med mange utropstegn. Mamma kaller han for prins. Tillegg: Den ene prinsessen heter rett som det er "Stinka" den andre en skjelden gang; "Hevletes møkkabikkje" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 :lol: Det er bra det ikke bare er meg! Kjent navn på Kuma: Kusemusa! Var ikke så heldig med den gitt. Hun går også under Kumusen, Bølla og moshimoshi. Kusemusa! Haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Leo -Grisen -Bjørnen -Ballen -Leo-ballen -Tarzan -Kose-gutten-til-mamman-sin -Raringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts