Guest Yellow Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Justerbart kobbel i lær på mellom 300-400 cm, til en rimelig penge (under 500)? Må også passe liten/mellom stor hund i tykkelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Penøttsmør Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 K9-selene du tenker på, kanskje? Ja! Vet du hva den modellen heter? Jeg så noen som bare hadde en ring der oppe. Men den der burde være perfekt for han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Ja! Vet du hva den modellen heter? Jeg så noen som bare hadde en ring der oppe. Men den der burde være perfekt for han. Julius K9, heter de. De selges her Edit; Og her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Penøttsmør Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Julius K9, heter de. De selges her Edit; Og her Dumt å se på sånnt uten briller! Nå så jeg faktisk at de alle har hank og krok Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Noen som vet hvor de selger plastkrukker med lokk? Ikke noe sånn pyntegreier eller noe sånt, skal bare ha helt enkle for å oppbevare godbiter som skal fryses ned i. Edit; Gjerne noe slikt som den bøtta, bare mindre. Kan også være skrulokk Edit igjen; +/- 200 ml Hva med de små bøttene man får kjøpt Tyrkisk yoghurt i ? men de blir kanskje store (500ml) Kjøpte engang fetaost i en meget søt og hendig bøtte, men har ikke sett de igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 5. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2013 Har vært borti halsbånd med både et kortere snøre "inni", samt en "hank" på strikk. Men det var på starten av 2000-tallet jeg så de, og aldri sett de siden. Hverken på hunder eller i butikker... Vet at disse var å få tak i på den første eller andre hundelivsmessa som var. Jeg kjøpe en sele med samme funksjon der til Buffy. Men har ikke sett dem siden faktisk... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 ... Billig minkolje, eller milkoljebalasam eller en god hårkur til hund? Jeg bestiller gjerne fra en utenlandsk nettbutikk, om det er billigere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 ... Billig minkolje, eller milkoljebalasam eller en god hårkur til hund? Jeg bestiller gjerne fra en utenlandsk nettbutikk, om det er billigere. Jeg leste "billig minikjole og minkoljebalsam" og fikk litt rare bilder i hodet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Jeg kjøpte et kjempe godt lærbånd på MyDog for 1,5 år siden. Sort lær, med farget søm langs hele båndets lengde.Det fantes i flere lengder, jeg kjøpte 180cm. Det fantes da i sort, sømmen var i enten rosa, grønn eller orange... Jeg trodde at merket var Alac, men finner det ikke igjen noe sted... Jeg liker det båndet så godt, og skulle gjerne hatt flere... Noen som vet? Jeg liker også så godt disse båndene her: Men skulle gjerne hatt i for eksempel turkis, ca 160-180cm? Og jeg vil ikke ha med den andre typen krok Noen som vet hvor jeg finner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 ... Billig minkolje, eller milkoljebalasam eller en god hårkur til hund? Jeg bestiller gjerne fra en utenlandsk nettbutikk, om det er billigere. Jeg har brukt PP sin Coat resque hos Waggytail, synes den fungerer bra på Harly. Super service og greie priser der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Jeg kjøpte et kjempe godt lærbånd på MyDog for 1,5 år siden. Sort lær, med farget søm langs hele båndets lengde.Det fantes i flere lengder, jeg kjøpte 180cm. Det fantes da i sort, sømmen var i enten rosa, grønn eller orange... Jeg trodde at merket var Alac, men finner det ikke igjen noe sted... Jeg liker det båndet så godt, og skulle gjerne hatt flere... Noen som vet? Jeg liker også så godt disse båndene her: Men skulle gjerne hatt i for eksempel turkis, ca 160-180cm? Og jeg vil ikke ha med den andre typen krok Noen som vet hvor jeg finner? https://handlers.no/product.php?prod_id=14 klippe i to og sy litt så har du plutselig to bånd til en billig penge Men de er ho litt brede da, så spørs vel hvilken bredde du ønsker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 https://handlers.no/product.php?prod_id=14 klippe i to og sy litt så har du plutselig to bånd til en billig penge Men de er ho litt brede da, så spørs vel hvilken bredde du ønsker Tanken har slått meg, men hadde jo vært kjekt å bare kunne kjøpe det ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Dumt å se på sånnt uten briller! Nå så jeg faktisk at de alle har hank og krok Tusen takk denne har også håndtak http://www.ruffwear.com/Web-Master-Harness_2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 18. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2013 Hei Noen som vet hvor jeg kan få tak i lærhalsbånd til hund med nesten som strikk en kan trekke ut istedenfor kobbel. Hvis dere skjønner hva jeg mener Det er som ett halsbånd litt bredt og når du trekker ut den delen som kan brukes som "kobbel" så ser det nesten ut som sånn som blinde har på sine hunder i mangel av å forklare det bedre. http://www.ebay.com/itm/RUFFWEAR-Quick-Draw-Leash-NECK-WORN-LEASH-Leash-WrapsStores-on-Dog-Collar-/230982346964 noe sånt? finner ikke i lær, da :/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2013 ... Billig minkolje, eller milkoljebalasam eller en god hårkur til hund? Jeg bestiller gjerne fra en utenlandsk nettbutikk, om det er billigere. jegerforetninger selger minkolje/balsam, bruker det på klær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Ramper til å få hunder ut og inn av bil. Aquadog har en (fant ikke pris), og en fra Morene (til nesten 2000 kr). Er det fler som selger slike ramper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Flexirotte? Utenom Canis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Flexirotte? Utenom Canis Jami Hundsport. Kjøpte i hvert fall noen der da Noomi var baby. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Nirm, Geir Birkeland, dyrlege i Lommedalen skal ha sånne ramper og de var ikke så dyre som 2000kr, mener jeg å huske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Ikke skyt hunden?? Har canis sluttet å seløge den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Nirm, Geir Birkeland, dyrlege i Lommedalen skal ha sånne ramper og de var ikke så dyre som 2000kr, mener jeg å huske Takker. Det er en narkotikahund som trenger. Så jeg lovte å sjekke bare. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Brede skinnhalsbånd uten "dill" på? Altså minst 2,5 cm brede - helst 3 - 4. Anyone? Uten dill fordi de må kunne lages nye hull i så de passer 35cm og 40cm hals - men halsbånd på den størrelsen blir for smale somregel. Prisen har jo også litt å si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peggy Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Brede skinnhalsbånd uten "dill" på? Altså minst 2,5 cm brede - helst 3 - 4. Anyone? Uten dill fordi de må kunne lages nye hull i så de passer 35cm og 40cm hals - men halsbånd på den størrelsen blir for smale somregel. Prisen har jo også litt å si. Her kan du få laget slik som du vil ha det, vurderer å bestille selv http://www.ebay.com/sch/jipees/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Noen som vet hvor man får kjøpt flexi-bånd med gul bred line (altså ikke sånn tynn snor)? Visste ikke at det fantes annet enn svart line, men så en med det ute i sta, og lina var veldig mye mer synlig enn vanlig flexi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Noen som vet hvor man får kjøpt flexi-bånd med gul bred line (altså ikke sånn tynn snor)? Visste ikke at det fantes annet enn svart line, men så en med det ute i sta, og lina var veldig mye mer synlig enn vanlig flexi. Flexi Neon heter den Her f.eks http://www.tropehagen-zoo.no/nettbutikk/display.aspx?menuid=123457165&prodid=20204 Finner den sikkert billigere andre steder men jeg gadd ikke leite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts