Renate A Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en ball som har lys i seg? En venninne har en Riesen som gira på ball, men hun ser dårlig så hun finner dem ikke igjen nå på vinteren når det er mørkt ute. Husker å ha sett en sånn en gang, men husker virkelig ikke hvorSe på e-bay der er det mange baller med lys til en billig penge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Fortønne fra Curver som rommer rundt 12 kg tørrfor? http://www.curver.com/usa/products/pet-dry-food-container/12694 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Fortønne fra Curver som rommer rundt 12 kg tørrfor?http://www.curver.com/usa/products/pet-dry-food-container/12694 Hvis du bare gidder å komme innom før trening innimellom så finner du det meste du trenger altså. Koster 289. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Hvis du bare gidder å komme innom før trening innimellom så finner du det meste du trenger altså. Koster 289. Haha, treninga begynner ikke før 8, og dere stenger jo 6, litt kaldt å vente 2 timer ute nå også betalte jeg 199,- for den på europris 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Ser etter slike tomme tuber (eller lignende), som man kan ta f.eks. Levepostei eller våtfôr oppi og bruke som belønning under trening ikke alt for store, slik at det er plass til de i jakke-lommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Noen som vet hvor man får kjøpt snake/hexagon kjede i gull på 40 cm? Helt uten å ruinere meg? Jeg har kjøpt Blondie sitt på 2dogs.no, men de har ikke 40 cm inne nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Noen som vet hvor man får kjøpt snake/hexagon kjede i gull på 40 cm? Helt uten å ruinere meg? Jeg har kjøpt Blondie sitt på 2dogs.no, men de har ikke 40 cm inne nå. kjøper mine hos waggytail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Noen som vet hvor man får kjøpt snake/hexagon kjede i gull på 40 cm? Helt uten å ruinere meg? Jeg har kjøpt Blondie sitt på 2dogs.no, men de har ikke 40 cm inne nå. eBay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 kjøper mine hos waggytail. eBay Takk Da ble det waggytail. Fant ikke ut hva jeg skulle søke på på ebay, pluss jeg trenger det meget snart, så det går kjappere om det blir sendt fra Norge Edit: Utrolig bra service fra waggytail! I dag ringte de og lurte på om jeg var sikker på størrelsen, for mange hadde bestilt den og senere sendt den i retur pga den var for tjukk. Så da endret jeg bestillingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Tyggebein, rundt 20 cm lange, som ikke koster skjorta? Kom akkurat hjem med to stk tyggebein, og betalte 100 kr (!) til sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Billig fleece, enten tepper eller stoff? Gjerne helfarget eller et mønster som passer i en flette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Billig fleece, enten tepper eller stoff? Gjerne helfarget eller et mønster som passer i en flette ikea? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 ikea? De har ikke reine farger uten dilldall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 De har ikke reine farger uten dilldall huh? Sist jeg var der hadde de lilla, rød og oransje - ensfarged. fleecetepper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 huh? Sist jeg var der hadde de lilla, rød og oransje - ensfarged. fleecetepper Ikke på nett iallefall, orker ikke dra fysisk på Ikea bare for fleecetepper som kanskje ikke er der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Stoff og stil selger fleece i metervare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Ikke på nett iallefall, orker ikke dra fysisk på Ikea bare for fleecetepper som kanskje ikke er der Med mindre de sluttet og selge for 3 uker siden da jeg kjøpte mine (og har kjøpt mange tidligere) så har de flere forskjellige ensfargede pledd Ser ut som de har enda http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80231662/ Ellers så har jeg vell også kjøpt på jysk og europris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Har kjøpt på jysk, tror det var 12 kr ellerno for ett pledd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunsetYang Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Kjøper fleecepledd på Kid, 20/25 kroner Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2014 Jeg er ute etter "side patches" til en Doxlock sele. En nettbutik som selger standard patches ala dette hadde vært fint. Det jeg EGENTLIG ønsker meg er dog å finne noen som lager personlig patcher ala DETTE , men de eneste jeg har funnet holder til i Malaysia, og selger ikke til Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2014 Jeg er ute etter "side patches" til en Doxlock sele. En nettbutik som selger standard patches ala dette hadde vært fint. Det jeg EGENTLIG ønsker meg er dog å finne noen som lager personlig patcher ala DETTE , men de eneste jeg har funnet holder til i Malaysia, og selger ikke til Norge Tror både Kifani og Cm design selger slike du kan designe broderiet selv. Har også sett det flere andre steder på nettet, norske sider og leverandører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2014 Sidan eg har slutta å uhm... låne... halvlitersglass frå byn, og samtidig gjerne vil drikke meir vatn og er avhengig av store glas.. Kvar får eg kjøpt (halv)fine halvlitersglass, billig? Uten reklame og/eller stett, helst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2014 Dr. Clauder's godbiter, gjerne gigantposer og 40x10-posene. Hjemmesiden har utsalg, samt får man de på utstilling, men lurte på om der er andre steder folk vet hvor man får tak i disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Sidan eg har slutta å uhm... låne... halvlitersglass frå byn, og samtidig gjerne vil drikke meir vatn og er avhengig av store glas.. Kvar får eg kjøpt (halv)fine halvlitersglass, billig? Uten reklame og/eller stett, helst. Ikea har ihvertfall store glass. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Dr. Clauder's godbiter, gjerne gigantposer og 40x10-posene. Hjemmesiden har utsalg, samt får man de på utstilling, men lurte på om der er andre steder folk vet hvor man får tak i disse? Jeg ser du skrev utstilling nå. Men de pleier å stå i Letohallen som f. Ex er nå til helga. Spør om noen kan kjøpe for deg? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts