ann.myaussies Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 den du ser inni buret der, de fleste dyrebutikker kan ta den inn, og den koster rundt en 60 kroner Thanks, men den blir nok litt for enkel for store schæferkjever... :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Her har du http://www.hundsomhobby.no/index.php/Rustfri-skal-til-bur.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Vi har sånn i bilen. 1200ml til schäfermonsterkjeften, er nok 850ml på bildet: http://www.hundepote...kal-crock-jumbo Det ideelle hadde vært en sånn løsning med skvulpeskål. Kjøpte den på Rune's så den er nok å få i butikkene rundtom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Jeg har fått tak i det før, men finner det ikke lenger. En dings som kan festes i linselokket, så det henger fast i kamera. Så slipper en å legge det fra seg,og miste det hele tiden. Kanskje ikke helt det du er ute etter, men jeg pleier å bore et bittelite hull på kanten på linsedekslene og feste en strikk i dem. Så fester jeg strikken i nakkereimen til kameraet. Enkelt å bytte når jeg bytter objektiv. Jeg lurer på hvor jeg får kjøpt Chris Christensen i Norge? Vet om dyrlegebutikken.no, men var jo styggdyr frakt. Er Hiawatha å stole på enda? Ser ikke ut som nettsiden er oppdatert på en stund, nemlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Kanskje ikke helt det du er ute etter, men jeg pleier å bore et bittelite hull på kanten på linsedekslene og feste en strikk i dem. Så fester jeg strikken i nakkereimen til kameraet. Enkelt å bytte når jeg bytter objektiv. Jeg lurer på hvor jeg får kjøpt Chris Christensen i Norge? Vet om dyrlegebutikken.no, men var jo styggdyr frakt. Er Hiawatha å stole på enda? Ser ikke ut som nettsiden er oppdatert på en stund, nemlig... Takk det var et godt tips:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Det er nok en sånn "ståltråd greie" som jeg leter etter.... Noen som vet hvor jeg får tak i??? Redd for plastikk for sulten schæfermunn... kan for bli mange plastikkbiter i schæfermage... Hmmm... Jeg bestilte noe sånn i en svensk nettbutikk for noen år siden. Med metallring og sånn anti-skvulpelokk på skålen. Genialt! Eneste problemet nå er at festet til de skålene ikke passer på buret jeg kjøpte av deg Så må finne på noe lurt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 http://www.divinedog.se/nonsplashskal-i-metall-p-497-c-126.aspx Her! "Non-spill skål i metall med avtagbart "lock". Till denna skål finns en passande hållare som man kan ha i ex. metallburar." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Kanskje ikke helt det du er ute etter, men jeg pleier å bore et bittelite hull på kanten på linsedekslene og feste en strikk i dem. Så fester jeg strikken i nakkereimen til kameraet. Enkelt å bytte når jeg bytter objektiv. Jeg lurer på hvor jeg får kjøpt Chris Christensen i Norge? Vet om dyrlegebutikken.no, men var jo styggdyr frakt. Er Hiawatha å stole på enda? Ser ikke ut som nettsiden er oppdatert på en stund, nemlig... http://www.waggytail.no/contents/no/d19_Chris_Christensen.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 http://www.waggytail...hristensen.html Jey, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Hund som hobby på Lade arena har CC i butikken, til samme pris som nettbutikkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flopp Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Hund som hobby på Lade arena har CC i butikken, til samme pris som nettbutikkene. Samme pris som hos Waggytail? De er dyrere i nettbutikken i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Var samme pris som hos Hiawata i alle fall. Har ikke sjekket waggytail siden jeg ikke bruker CC lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flopp Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Var samme pris som hos Hiawata i alle fall. Har ikke sjekket waggytail siden jeg ikke bruker CC lenger. Hehe,snakk om ran! Hiawatha tar 200 kr mer for den største kannen. Det er litt i drøyeste laget. Ligger godt over på alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ann.myaussies Skrevet 13. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2012 Her har du http://www.hundsomho...al-til-bur.html Thanks, da er vi på rett spor ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ann.myaussies Skrevet 13. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2012 Fant endelig en vannskål som jeg skal prøve ut: http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=FOR164_var Ikke så veldig dyr heller ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Noen som vet hvor man får kjøpt lær kobbel til en ikke altfor stiv pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Noen som vet hvor man får kjøpt lær kobbel til en ikke altfor stiv pris? Det tror jeg det finnes en hel tråd om, men om det eneste kravet er lær så har de faktisk billige bånd på obs og en del dagligvarebutikker med ok utvalg. Ellers Felleskjøpet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Puppia Soft Harness Ritefit (ensfargede), på en norsk nettbutikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ann.myaussies Skrevet 18. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2012 http://www.divinedog...-497-c-126.aspx Her! "Non-spill skål i metall med avtagbart "lock". Till denna skål finns en passande hållare som man kan ha i ex. metallburar." Den vannskålen der er fin å bruke som frisbee! Kan også kastes innenburs.... Hilsen Salto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 18. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2012 Vi har sånn i bilen. 1200ml til schäfermonsterkjeften, er nok 850ml på bildet: http://www.hundepote...kal-crock-jumbo Det ideelle hadde vært en sånn løsning med skvulpeskål. Kjøpte den på Rune's så den er nok å få i butikkene rundtom. Denne plastskålen driver Urbi på å demontere så ikke så kjekk for vår del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Den vannskålen der er fin å bruke som frisbee! Kan også kastes innenburs.... Hilsen Salto Hahaha, såpass ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Jeg er på jakt etter KLIN skinnbånd. Kjøpte tre stk i Østerrike. De er 3 meter lange. Finner ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Noen som vet hvor man får kjøpt lær kobbel til en ikke altfor stiv pris? Kjøpte et mykt og godt lærkobbel på Felleskjøpet. Husker ikke prisen nå, men det var rimelig. Er veldig fornøyd med det, mitt favorittbånd nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Er det noe sted en får sett på laikakløven i butikk? Jeg har lyst til å prøve den på og få sett litt på den, liker ikke å bestille sånt på nett uten å prøve det først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Er det noe sted en får sett på laikakløven i butikk? Jeg har lyst til å prøve den på og få sett litt på den, liker ikke å bestille sånt på nett uten å prøve det først. Er det noe sted en får sett på laikakløven i butikk? Jeg har lyst til å prøve den på og få sett litt på den, liker ikke å bestille sånt på nett uten å prøve det først. Vi har i dyrebutikken jeg jobber i (Tam Alna), så det er mulig Tam Lade har også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts