Strøssel Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 euphoria er mitt håp! altså sverige.. er hekta på den ! men kanskje for mørk og mystisk for noen, og idag så hun super nervøs ut. heia Loreen! edit : oooooh, tyskland! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Likte Estland sitt bidrag jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 synes jeg har hørt italias 100 ganger før. noen som kan tenke seg hvilke andre sanger som ligner? edit : hellas's også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 lei av denne postkort-greia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Dette går jo strålende... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Synes det meste var ganske surt og ja, tonedøvt. Ikke akkurat en talentkonkurranse nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 hipp hurra 0 poeng , kjedelig at hele midtøsten gir til azerbaijan. og veldig dumt at folk stemmer på russland , når de bare får på sjarmen. men jaja , go granny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 hipp hurra 0 poeng , kjedelig at hele midtøsten gir til azerbaijan. og veldig dumt at folk stemmer på russland , når de bare får på sjarmen. men jaja , go granny Synes ikke det var så sjarmerende heller jeg da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 er loreen gravid ? lurte bare på siden hun står og holder så veldig på maven? såg så rart ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 nå har kommentatoren sagt "no begynner de å ligne noe" sikkert 10 ganger 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Her i stova (jeg fant ikke sending på radio så dro til noen venner i stedet) er vi først og fremst opptatt av å le av den mannlige programlederen. Han har så rart uttrykk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 hipp hurra for sverige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Synes det er rart at Norge sin tapte. Synes den er bra jeg Og med all den driten som var med i år.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Grattis til Sverige! Fantastisk sang synes jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Heia Sverige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 :lol: Noen må jo være i bånd også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 er loreen gravid ? lurte bare på siden hun står og holder så veldig på maven? såg så rart ut! Hun var nok litt gravid med sommerfugler Gratulerer til Sverige Meget velfortjent! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 HURRAAAAA SVERIGE VANN 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Velfortjent seier til Sverige! Må si jeg ble EKSTREMT flau over sisteplass. Håper virkelig vi kan komme med noe som slår ann neste gang. Tooji, Stella og Didrik. Ikke en gang Rybak kan kompansere for hvor dårlige vi har vært Likte Tooji litt jeg, syntes ikke han var SÅ dårlig. Hadde forventet en 15 plass kanskje. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Dette hadde jeg absolutt ikke forutsett! Synes ikke sangen vår var så dårlig. Ikke vinnerlåt kanskje (tydeligvis), men hadde trodd den skulle havne lenger opp, for den er jo fengende. Mye dårlig i år. Jeg synes faktisk at Sverige sin var skikkelig dårlig. Og det mener jeg virkelig, ekstra surt at de fikk flere 12 poengere enn Rybak! Men koselig at Sverige vant da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 (endret) Dette hadde jeg absolutt ikke forutsett! Synes ikke sangen vår var så dårlig. Ikke vinnerlåt kanskje (tydeligvis), men hadde trodd den skulle havne lenger opp, for den er jo fengende. Mye dårlig i år. Jeg synes faktisk at Sverige sin var skikkelig dårlig. Og det mener jeg virkelig, ekstra surt at de fikk flere 12 poengere enn Rybak! Men koselig at Sverige vant da. Det gjorde de vel ikke? Norge fikk 387, Sverige fikk 372 Red: Glem det, må lære meg å lese Endret 26. Mai 2012 av Ozzy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Jeg var på "Grand Prix aften" hos en venninne i kveld, og det var null problem å plukke ut vinneren underveis. Den beste vant etter min mening! Venninnen min mente også underveis at den russiske melodien med hele kone-gjengen ville komme høyt opp, og da lo jeg bare... Men jaggu fikk hun rett... for en merkelig gjeng å sende til Grand Prix konkurransen! Tidenes snåleste i Grand Prix sammenheng, vel? (de russiske altså) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Grattis Vimsan! Jeg syntes den svenske sangen var skikkelig fin jeg. Absolutt en av mine favoritter. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2012 Velfortjent seier til Sverige! Må si jeg ble EKSTREMT flau over sisteplass. Håper virkelig vi kan komme med noe som slår ann neste gang. Tooji, Stella og Didrik. Ikke en gang Rybak kan kompansere for hvor dårlige vi har vært Likte Tooji litt jeg, syntes ikke han var SÅ dårlig. Hadde forventet en 15 plass kanskje. Legg til artister som Jahn Teigen, Tor Endresen og Finn Kalvik så blir det enda bedre. Syns det er rart at ikke Island fikk mer poeng, men mulig den ble for spesiell? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2012 Jeg var på "Grand Prix aften" hos en venninne i kveld, og det var null problem å plukke ut vinneren underveis. Den beste vant etter min mening! Venninnen min mente også underveis at den russiske melodien med hele kone-gjengen ville komme høyt opp, og da lo jeg bare... Men jaggu fikk hun rett... for en merkelig gjeng å sende til Grand Prix konkurransen! Tidenes snåleste i Grand Prix sammenheng, vel? (de russiske altså) Vet ikke helt om det slår Sami Ædnan da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts