Gå til innhold
Hundesonen.no

Blazing Sun Be Bright And Breezy "Bris"

Recommended Posts

Skrevet

Lille Bris ble født 26. mars, hos Helene og i går kunne jeg endelig hente henne hjem! Hovedsatsingen min med henne kommer til å være jakt, men skal ikke se bort fra at hun får prøve potene innenfor LP og blodspor også. Og så må hun vel stilles ut en gang i blant. :P

Far: SEUCH Agrosofens Calypso "Twist", som har opprykk til eliteklassen både på retriever- og tollingjaktprøve (i Sverige er tollingjaktprøve en offisiell prøveform). Han har også opprykk til klasse III i lydighet. Han er og fra et kull hvor 7 av 8 er premiert på jaktprøve. Han har også gjennomført MH med godkjent skuddreaksjon.

Agrosofens%20Calypso07.JPG

Mor: Rådeskogens First Temptation "Tia", som har litt mindre å vise til resultatmessig enn Twist, men som jeg har sett i arbeid og liker veldig godt det jeg har sett. Hun har CK på utstilling og opprykk til klasse II i lydighet, i tillegg til gjennomført MH med godkjent skuddreaksjon.

IMG_5985-.jpg

Bris straks 6 uker gammel:

IMGP4732.jpg

7 uker

IMG_2026.jpg

IMG_2014.jpg

De to nederste bildene er lånt fra Helene. :)

• Like 2
Skrevet

Takk! :ahappy:

Heerlig :wub:

Er det en faktisk død kråke hun bærer på? :P

Jepp, det er det. Testet hele kullet på både kråke, and og rype da jeg var og hilste på dem. Viktig å sjekke ut viltinteressen! :P

Asså.. Men.. Er dere schærster liksom? *Forvirra*

Jepp! Vi har vært sammen i sånn litt over 10 år nå. :)

• Like 2
Skrevet

Takk! :ahappy:

Jepp, det er det. Testet hele kullet på både kråke, and og rype da jeg var og hilste på dem. Viktig å sjekke ut viltinteressen! :P

Hehe, ja, jeg tenkte det var noe jakthund greier :P Jeg har bare ikke sett det før. Ihvertfall ikke med en kråke :lol:

Skrevet

Hehe, ja, jeg tenkte det var noe jakthund greier :P Jeg har bare ikke sett det før. Ihvertfall ikke med en kråke :lol:

Kråke har sånn passelig størrelse for valper, og er rimelig greit å få tak i. :P