Gå til innhold
Hundesonen.no

Fødsel hos Scarlet!!


Silje

Recommended Posts

  • Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Takk for alle kryssede fingre og varme tanker :D Det hjelper godt på humøret :D

Her er bilde av de 4 små tatt i går kveld. De er her 1 uke gamle. Alle ser sikkert den store forskjellen på den svake og de jeg kaller Dozerne :D Hun var fortsatt i live før jeg gikk på jobb, men fikk ikke i henne annet enn medisinen. :D

Nemivalper1u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trist at det er en liten svak valp men har den blitt en uke så er vell sjangsene større for at den kan klare seg vell.

ser jo at den er liten i forrhold til de andre.

kjenner en med japanere som fikk en liten valp en gang men hun hadde da flere kull født med bare noen dagers mellomrom og de fant ut at moren hadde for store patter så den fikk ikke i seg mat så de la valpen til hos en av de andre tispene som ikke hadde så store patter og det reddet valpen.

Krysser no fingrene for at valpen klarer seg forde om den sikkert kan bli en liten hund som voksen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer på flere dagers etterskudd!!!!! Spennedne å se bilder, og krysser fingrene veldig for den minste!

Også har jeg et spørsmål... Er det mest ønskelig med hel eller halv krage? Eller er det det samme?

Hel krage er mest ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer på flere dagers etterskudd!!!!! Spennedne å se bilder, og krysser fingrene veldig for den minste!

Også har jeg et spørsmål... Er det mest ønskelig med hel eller halv krage? Eller er det det samme?

Det med hele og halve krager, eller ikke krager er en smakssak. Det har ingenting å si på utstilling. Personlig er jeg jo veldig svak for store hele hvite krager og et "korrekt" bliss (se Avartaren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i følge rasastrandar så er jo noen eller alle tegninger ønskelig. Så hvis to jevngode hunder en med halv og en med hel krage står over for hverandre, så vil den med hel krage vinne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i følge rasastrandar så er jo noen eller alle tegninger ønskelig. Så hvis to jevngode hunder en med halv og en med hel krage står over for hverandre' date=' så vil den med hel krage vinne...[/quote']

Der må jeg nok si meg helt uenig med deg :lol: Jeg har jo stilt sheltie i mange år vet du, og har mange ganger stått som nr. 2 med Tara som hadde både hel flott krage og helt beint bliss. Den som slo oss hadde bare en halv krage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Tiny suger fremdeles i seg melk og legger litt på seg. Det er jo litt positivt at hun ikke lenger går ned i vekt og at hun er tørr og varm.

Tidligere var hun ofte litt våt i pelsen av morens intense slikking :D Det gjorde sitt til at kroppstemperaturen hennes sank litt. Nå ligger denne på normalen :D Kan love at det ikke er lett å måle temp. på en så bitte liten kropp :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...