Scarlet Skrevet 15. Januar 2006 Rapporter Skrevet 15. Januar 2006 "Min" ER finest!! :D Se på hodet da Gunn! Myye finere :D Men det blir et vanskelig valg ja Det BLIR et vanskelig valg , men så er jo jeg så heldig at jeg ser dem "live" hver dag (måtte bare )
WheatenMali Skrevet 15. Januar 2006 Rapporter Skrevet 15. Januar 2006 Nydlige de er Men skal tiny bli hos deg eller til fôrvert?
Scarlet Skrevet 15. Januar 2006 Rapporter Skrevet 15. Januar 2006 Nydlige de er Men skal tiny bli hos deg eller til fôrvert? Lille Tiny skal være hos forvert, og hun har hatt hund fra meg før + at hennes datter har Nemi og Raven boende hos seg. Så både mor og datter blir forverter for meg
Lazita Skrevet 18. Januar 2006 Rapporter Skrevet 18. Januar 2006 skulle jeg gått etter hodefasongen så hadde jeg nokk valgt den nederste altså, men det må jo være mye enklere å plukke ut en når de kan gå ordentlig så du ser beveglesene også.
Scarlet Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Så er de små passert 4 uker og Tiny legger stadig på seg. Den mest bortskjemte valpen jeg noensinne har hatt i hus Så noen bilder av Sheeba og valpen med hvitt i hodet
Monika! Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 nåå.. så herlig det siste bildet var
Silje Skrevet 22. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Og nå var jeg plutselig enig med deg likevel!! Nå er valpen med bliss mye bedre mye edlere hode (sånn er det alltid... Gunn klarer å velge "riktig" valp helt fra de er nyfødte... og jeg klarer ikke å se det før de er hvertfall 4-5 uker! )
Yakine Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 *vil ikke se* *må se allikevel* Hællandussen!!! :-o Så utrolig fine! Og DET fine bildet av mor og valp da! (Det siste)
Breeze Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Så nydelige :-) Så deilig det måtte være å sitte der på gulvet med valpemor og de små nøstene.
Anne Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Og nå var jeg plutselig enig med deg likevel!! Nå er valpen med bliss mye bedre mye edlere hode (sånn er det alltid... Gunn klarer å velge "riktig" valp helt fra de er nyfødte... og jeg klarer ikke å se det før de er hvertfall 4-5 uker! ) Ser fortsatt ingen forskjell jeg De blir bare søtere og søtere!! Gleder meg til å treffe dem i Ølen
Silje Skrevet 22. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Den voksne på bildet er ikke moren men stolt bestemor! (forresten samme hund som er i hundesone banneret! )
Heidihj Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Så store de har blitt Kjempe søte Tiny har blitt stor nå Kjempe bra jobba!
Scarlet Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 nåå.. så herlig det siste bildet var Ja, Sheeba koser seg virkelig her med barnebarnet sitt
Lazita Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 så flotte de har blitt da. og Tiny vokser seg stor ser jeg.
Scarlet Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Så nydelige :-) Så deilig det måtte være å sitte der på gulvet med valpemor og de små nøstene. Enda herligere er det å ligge rolig på ryggen å la de små nøstene få klatre over meg, bite meg i øret og ikke minst dra i håret. Det får min puls helt ned i hviletempo Jeg simpelthen elsker de små nøstene Og nå var jeg plutselig enig med deg likevel!! Nå er valpen med bliss mye bedre mye edlere hode (sånn er det alltid... Gunn klarer å velge "riktig" valp helt fra de er nyfødte... og jeg klarer ikke å se det før de er hvertfall 4-5 uker! ) Bare vent Silje, du lærer snart det du også Godt at vi er enige at den med bliss er den peneste akkurat nå
Scarlet Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 *sukk* De er nydelige altså.. Du er nødt til å komme å se dem "live" en dag Trine
Baby Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Guri malla, de blir bare nydeligere og nydeligere. OT: utrolig hærlig avartar du har fått deg også gunn.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar