Scarlet Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Skrevet 30. Desember 2005 Det er hun Det ser derimot ut som om hun kan ha navlebrokk, men dette er ikke livstruende slik som mellogulvsbrokk som dyrlegen var redd for.
Scarlet Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Skrevet 30. Desember 2005 Noen få bilder tatt i kveld Så et av lille Tiny alene
Scarlet Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Skrevet 30. Desember 2005 Så søte de er! Takk skal du ha Alvrina
Betty Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Skrevet 30. Desember 2005 Så utrolig søte! Blir ikke bare litt valpesyk heller jeg :roll:
icebluelagoon Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Skrevet 30. Desember 2005 Det finnes ikke noe nydeligere enn Sheltie valper. De er så skjønne,gratulerer med kjempe vakre små krabater!
WheatenMali Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Skrevet 30. Desember 2005 Håper lille tiny blir fort frisk, lykke til Skjønne valper^^
Scarlet Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Skrevet 30. Desember 2005 Det finnes ikke noe nydeligere enn Sheltie valper. De er så skjønne,gratulerer med kjempe vakre små krabater! Så lukter de så godt
Scarlet Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Skrevet 30. Desember 2005 Håper lille tiny blir fort frisk, lykke til Skjønne valper^^ Det håper jeg også Takk for omtanken
icebluelagoon Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Skrevet 30. Desember 2005 Åh!!De lukter kjempe godt!blir skikkelig valpesjuk jeg nå,har så lyst på!!!!!
Tini Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Skrevet 30. Desember 2005 Åååååå hver gang jeg ser denne linken lyser får jeg klomp i halsen...
Scarlet Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Skrevet 31. Desember 2005 Åååååå hver gang jeg ser denne linken lyser får jeg klomp i halsen... Det ser nå ut som om hun har en sjanse til å overleve. Hun er alltid varm og tørr når jeg kommer inn i valperommet pluss at hun legger litt på seg for hver dag.
Yakine Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Hvordan går det med den lille?? Og de andre også selvfølgelig!
Scarlet Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Hvordan går det med den lille?? Og de andre også selvfølgelig! Mener bestemt at den lille skal klare seg nå . Hun legger fortsatt på seg og surkler ikke så mye i brystet lenger.
Yakine Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Mener bestemt at den lille skal klare seg nå . Hun legger fortsatt på seg og surkler ikke så mye i brystet lenger. Åh, så bra! Godt å høre!!
VelvetVamp Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Nydelige sheltie valper Håper den lille blir helt frisk og rask
Mud Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Mener bestemt at den lille skal klare seg nå . Hun legger fortsatt på seg og surkler ikke så mye i brystet lenger. =D> =D> =D>
Basse Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Ser ut til at alle valpene vokser seg fine og enda søtere nå
Ricco Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Mener bestemt at den lille skal klare seg nå . Hun legger fortsatt på seg og surkler ikke så mye i brystet lenger. det er flott! Tror vi alle sammen "har holdt pusten" litt og håpet det beste.
Toya Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 bra at hun kommer til hektene jeg har krysset det som kan krysses for henne
Baby Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Krysser fingrene for den lille jeg og. Godt å høre at det går fremover.
Maria Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Så fint at der går bedre med den lille =D>
Scarlet Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Skrevet 2. Januar 2006 Da har jeg vært hos veterinæren med lille Tiny idag Hun var svært overrasket over at den lille valpen min var i live og hadde doblet vekten sin siden sist besøk Da jeg var der sist ga hun meg minimale sjanser for at Tiny skulle klare seg Men der lurte vi henne gitt Mener at faren stort sett er over. Neste kontroll er når alle 4 skal øyelyses om 4 uker Vil takke dere alle sammen som har fulgt og støttet opp med kryssing av fingre, poter og omtanke. TUSEN TAKK
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar