Hilde90 Skrevet 21. Desember 2005 Rapporter Skrevet 21. Desember 2005 Åååå, så nyyydelige Meg vil haaa
Scarlet Skrevet 21. Desember 2005 Rapporter Skrevet 21. Desember 2005 Hehe, så det nå på bilde a hun var mørk på ørene ja Har dere flere kull i vente som jeg må få med meg??? Ikke hos meg ne Blir ikke kull her før tidligst neste høst Nå er Silje som er nestemann med kull
Silje Skrevet 21. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Desember 2005 Ikke hos meg ne Blir ikke kull her før tidligst neste høst Nå er Silje som er nestemann med kull Ikke meg men hunden
Lazita Skrevet 21. Desember 2005 Rapporter Skrevet 21. Desember 2005 åååå små rottene så søte atte, heldiggrisen du da som bare fikk tisper(bytte mot en hanne eller to?? har jo 3 ledige gutter her enda )
Maria Skrevet 21. Desember 2005 Rapporter Skrevet 21. Desember 2005 naw.... Så nydelige! Gratulerer så masse Gunn og Silje Girlpower! *er det bare meg, eller har nyfødte valper noen likhetstrekk med rotter? Syns Chessea så ut som hun var laget av papir da hun ble født.. *
Line_ Skrevet 21. Desember 2005 Rapporter Skrevet 21. Desember 2005 Så søte små rotter! Dere har i hvertfall vært heldige med kjønn da!
LiLi Skrevet 21. Desember 2005 Rapporter Skrevet 21. Desember 2005 Næææ, så gøy Å så heldige da, bare jenter! Gleder meg til å se mer av dem Banana
Renate A Skrevet 22. Desember 2005 Rapporter Skrevet 22. Desember 2005 Så nyedlige såm bebiser, syntes labbene dems er så søte jeg... Love
Taz Skrevet 22. Desember 2005 Rapporter Skrevet 22. Desember 2005 Valper.. Grattis.. Alle solgt? Banana
M.J Skrevet 22. Desember 2005 Rapporter Skrevet 22. Desember 2005 Å så herlig. De blir vel sikkert kjempe nydelige etterhvert! :mrgreen:
Scarlet Skrevet 22. Desember 2005 Rapporter Skrevet 22. Desember 2005 Har tatt nye biler i dag, men Photobucket blir servert så bildene kommer senere. Ellers så har jentefirerbanden lagt på seg siden igår, så det ser ut som om alt er helt topp. Ble spurt om alle var solgt Jeg har som regel venteliste på kullene mine, så jeg har en del kjøpere til de søte små ja. Blir det to bra så beholder jeg to tisper selv som jeg plasserer hos forverter. Forverter har jeg også helt klar
Marianne Skrevet 22. Desember 2005 Rapporter Skrevet 22. Desember 2005 Forverter har jeg også helt klar Søren.......... Grattis med jentene! :mrgreen: Viste ikke at det var bebiser på gang jeg da, men jeg er tydligvis ikke den eneste...!
Hanne92 Skrevet 22. Desember 2005 Rapporter Skrevet 22. Desember 2005 Så gøy! så skjønn valpene er! gleder med til å se mer av dem! :mrgreen:
WheatenMali Skrevet 22. Desember 2005 Rapporter Skrevet 22. Desember 2005 Spennende med fødsler,jeg syns ikke våte små rotter er så søte jeg da, men det kommer jo vel Elsker jo sheltier så Likte virkelig faren sin farge!
Scarlet Skrevet 22. Desember 2005 Rapporter Skrevet 22. Desember 2005 Så er de nesten 1 dag gamle og legger godt på seg Men de ser fremdeles ut som rotter Så et av mor og barn Hun ser jo veldig stolt ut her
Hilde90 Skrevet 22. Desember 2005 Rapporter Skrevet 22. Desember 2005 De er så nydelige Love Meg vil ha alle sammen
Silje Skrevet 22. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2005 Så er de nesten 1 dag gamle og legger godt på seg Men de ser fremdeles ut som rotter Mennå er de hvertfall tørre rotter og det er betraktelig bedre Fargene ser bra ut!
LiLi Skrevet 22. Desember 2005 Rapporter Skrevet 22. Desember 2005 Ååå, så flott bildet av mor og barn! Hun var helt nydelig der! Valpene er nå søte synes jeg da
Scarlet Skrevet 22. Desember 2005 Rapporter Skrevet 22. Desember 2005 Mennå er de hvertfall tørre rotter og det er betraktelig bedre Fargene ser bra ut! Fargene er ganske jevne og pene. Den ene er jeg nesten sikker på blir samme farge som Mala.
Scarlet Skrevet 22. Desember 2005 Rapporter Skrevet 22. Desember 2005 Ååå, så flott bildet av mor og barn! Hun var helt nydelig der! Valpene er nå søte synes jeg da Takk skal du ha . Nemi er en flott og stolt hund som er utrolig flink med valper. Dette er hennes andre kull. Det første kullet hadde hun for snart 2 år siden.
Silje Skrevet 22. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2005 Fargene er ganske jevne og pene. Den ene er jeg nesten sikker på blir samme farge som Mala. ååå,, du må ikke si sånn... da går jeg rett inn i "beholde-og-bo-hjemme-hos-meg" modus
jaktlykke Skrevet 22. Desember 2005 Rapporter Skrevet 22. Desember 2005 Gratulerer med 4 alldeles nydelige små jenter Gunn! Ja - Nemi altså hihi! Kjempefine er de - håper som de andre her inne å få se mer bilder av dem Gi Nemi en nuss da - hun ser ut til å takle dette helt perfekt!
Baby Skrevet 23. Desember 2005 Rapporter Skrevet 23. Desember 2005 Nommin så nydelige. GRATTIS!!! :mrgreen:
Basse Skrevet 23. Desember 2005 Rapporter Skrevet 23. Desember 2005 GRATTIS med valper Åsså 4 jenter da! Hehe, de var jo litt søte da, men vedder på de blir søte som søren etterhvert! Visste ikke du (hunden da ) skulle ha valper jeg.. Blir spennende å se hvor nudelige valpene blir
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar