Malamuten Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Grattulere med nydelig valp, blir spennende og følge med på dere Og vi vil se flere bilder Siter
Fjollebolle Skrevet 11. Mai 2012 Rapporter Skrevet 11. Mai 2012 Da var han endelig i hus Texas er en korthåret Hollandsk Gjeterhund fra Karesaran i Finland Men helledussen Gratulerer så mye, knus bedårende! Siter
Banshee Skrevet 11. Mai 2012 Rapporter Skrevet 11. Mai 2012 Gratulerer så mye! Denne rasen har jeg hatt et godt øye til lenge, så det blir spennende å følge ham fremover. Siter
pippin Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Grattiiiis! (litt seint ute ja...!) Så herlig! Som mange andre her har jeg lite kjennskap til rasen, så dette blir spennende å følge med på Siter
Red Merle Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Gratulerer Men, har du ikke boxeren lenger? 1 Siter
Crush Skrevet 3. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Nei, den eldste fikk kronisk nyresvikt, og den yngste er hos en familie i møre og romsdal :-) Siter
Red Merle Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Så trist, x'en min hadde også Boxer med nyreproblemer Men nydelig valp da Siter
Crush Skrevet 4. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Har blitt skrekkelig mye av det på boxeren, undrer på hvor rasen er om noen år. Takk, han er helt herlig:-) Siter
Crush Skrevet 25. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2013 Texas har vokst seg til en herlig hannhund på 10 måneder Lillegull fikk opprykket til klasse 2 for 14 dager siden Bildene er tatt av Shlush 11 Siter
shira Skrevet 26. Januar 2013 Rapporter Skrevet 26. Januar 2013 Får en pen gutt. Virker jo så kvikk Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Siter
Guest Yellow Skrevet 26. Januar 2013 Rapporter Skrevet 26. Januar 2013 Wow så slående vakker han er blitt! *smelter* Siter
Crush Skrevet 27. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Januar 2013 Så kjekk herremann! Får en pen gutt. Virker jo så kvikk Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Wow så slående vakker han er blitt! *smelter* Fiiiiin Veldig veldig fin å se på! Tusen takk Han er kvikk, på godt og vondt En veldig artig hund å jobbe med Siter
H P Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Skrevet 27. Januar 2013 Så flott! Du har ikke flere bilder du har lyst å dele da? Siter
Crush Skrevet 28. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2013 Så flott! Du har ikke flere bilder du har lyst å dele da? Jeg har ikke zoomlinse på kameraet mitt, så det blir tatt så lite bilder. Skal få Shlush til å ta det med på trening i dag Siter
SandyEyeCandy Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Skrevet 28. Januar 2013 Hollendere er så flotte! Og så åpner rasenavnet opp for så mange gøyale ordspill. "Texas - den flygende hollender". Blir ikke reint lite imponert over opprykk til lp2 før fylte 1 år, altså, gratulerer så masse! 1 Siter
Crush Skrevet 17. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2013 Updates! 3 mars fikk lillegull opprykk til klasse 3! Det var et av målene vårt i 2013, dog litt tidligere enn egentlig planlagt. Stevnet var i en ridehall, og da vi hadde muligheten til å leie den og trene der på forhånd, så bestemte jeg meg for å hoppe i det. Nå har vi satt på håndbrekket, skal gå tilbake og pirke på ting jeg ikke er helt fornøyd med. Samt er planen å ta BH (ferdselsprøven) i løpet av året, og kanskje en IPO1. Må bare skjerpe meg å gå mer spor. Trener ikke så jevnt bitearbeid heller for tiden, må kjøre 4t en vei, så det blir ikke så ofte. Noen bilder Shlush har tatt Texas og Canine For Use Don't Stress Litt sporing når det ikke er snø <3 Er laaang dekk på ferdselsprøven... Ballen <3 4 Siter
Artemis Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Skrevet 17. Mars 2013 Grattis med opprykk! Så flott han har blitt! Siter
Anette Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Skrevet 17. Mars 2013 Så flott han har blitt og grattis Hvor gammel er han nå? mener han fortsatt bare er valp jeg Siter
Mud Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Skrevet 18. Mars 2013 What? Er ikke han nyfødt da? Grattis!! Siter
Recommended Posts