Gå til innhold
Hundesonen.no

Hollenderen Texas


Crush
 Share

Recommended Posts

Gratulerer! Dere er bare vanvittig flinke!

Et lite hjertesukk til slutt: skulle så ønske du kunne hatt boxer igjen. For en reklame for rasen det ville vært å hatt ei som deg i miljøet :) Vet at du kanskje ikke ville nådd så langt på samme tiden. Men sukk, det er lov å håpe!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Texas har vokst seg til en herlig hannhund på 10 måneder Lillegull fikk opprykket til klasse 2 for 14 dager siden Bildene er tatt av Shlush

Vi har flytta vekk fra fotografen Texas har bestått ferdselsprøven Kjempefornøyd med han i dag Holdt intensiteten gjennom hele lydighetsprogrammet og utførte alle momentene bra Vi klusser litt

Snille Shlush har tatt bilder

Posted Images

Tusen takk dere :D

Så flott han har blitt og grattis :D

Hvor gammel er han nå? mener han fortsatt bare er valp jeg :aww:

What? Er ikke han nyfødt da? Grattis!!

Hehe, neida, han ble 1 år 15.mars :)
Glemte bursdagsbildet :o
67035_10151533681395638_1688157544_n.jpg

Ei venninne som kom med kake :P

Gratulerer! Dere er bare vanvittig flinke!

Et lite hjertesukk til slutt: skulle så ønske du kunne hatt boxer igjen. For en reklame for rasen det ville vært å hatt ei som deg i miljøet :) Vet at du kanskje ikke ville nådd så langt på samme tiden. Men sukk, det er lov å håpe!

Tusen takk du! :) Klart det blir noe annet å trene en sånn type hund, kontra en boxer. Men man kan jo komme langt med det rette individet der også ;) Jeg har bare ikke tålmodighet til det, fordi om boxeren ligger veldig nært hjertet mitt :wub:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Tusen takk dere :wub:

Kjempefin!!

Hvordan er voktinstinktet på hollendere? Er de skarpe? Er de som maller mentalt? Interessant å høre!

Virker som det er veldig variabelt. Min har en del vokt i seg, men det er ikke noe problem å be han kutte ut. Ikke spiser han de som kommer inn heller :D Samme med skarphet, er mitt inntrykk. Har ikke merket noe av det på min, men vet at det var en del som var litt vel skarpe på kullet til mora hans. Time will show ;)
Føler vel at jeg på ett vis ikke kan si noe bestemt, han er jo bare litt over året. I tillegg så er bestefaren hans halvt malle, så det er jo litt malle i han også. Her har Kennel Goldbite sammenlignet MH til hollenderen og mallen (nederste diagrammet), og det er ganske likt :)

Så flott han er! :wub: Kjenner det stikker litt i hollendernerven min. :aww:

Takk :) Ble det ikke hollender på deg? Mente du bestilte deg valp jeg? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Ble det ikke hollender på deg? Mente du bestilte deg valp jeg? :icon_confused:

Jeg gjorde det, og han ble født, men så ble det plutselig usikkert rundt bosted og jobb osv. Dermed sa jeg han i fra meg i stedet for å ta på meg en hund til midt i en turbulent tid. En eller gang blir det hollender hos meg, det er jeg rimelig sikker på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det, og han ble født, men så ble det plutselig usikkert rundt bosted og jobb osv. Dermed sa jeg han i fra meg i stedet for å ta på meg en hund til midt i en turbulent tid. En eller gang blir det hollender hos meg, det er jeg rimelig sikker på. :)

Åh, det var jo det fornuftige å gjøre :) Du skal ikke beholde av kullet du har da? Synes det ser spennende ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Vi har flytta vekk fra fotografen :(

Texas har bestått ferdselsprøven :D Kjempefornøyd med han i dag :wub: Holdt intensiteten gjennom hele lydighetsprogrammet og utførte alle momentene bra :D Vi klusser litt med helomvendingene enda (miiin feil), men alt annet fikk vi fremragende på :D
Supervoffsen :D:wub:

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...