Guest Limo Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Skrevet 22. Juni 2012 Så søt han er Gleder meg til å se hvordan han blir når han vokser til! Siter
Mirai Skrevet 22. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juni 2012 Takk! Gleder meg veldig til å komme hjem så jeg kan ta irriterende mange bilder og poste dem i egen tråd! Det er vanskelig å se noe særlig hvordan han ser ut i kroppen og sånt ut ifra ett enkelt bilde, så det blir spennende når vi drar for å hente ham 4 Siter
Toril Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Skrevet 22. Juni 2012 Hei til skjønne Marvel og gratulerer så mye til dere. Siter
mene Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Skrevet 23. Juni 2012 Hei til lille Marvel, og her har vi uttrykk ja! Tøøøøøteste.... Siter
Teserere Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Skrevet 23. Juni 2012 Har ikke sett denne tråden før nå jeg! Så da må jeg starte med litt OT: OG de har gjort deg/dere oppmerksom på at dere skaffer dere en hund som høyst sannsynlig blir aggressiv mot andre hannhunder i voksen alder, som vil vokte huset (og dere) heftig hvis dere ikke lykkes med sosialisering og oppdragelse. I min verden er det et risikoforetak av ganske store dimensjoner så lenge man skaffer seg en hund av et slikt format, og ikke en tannløse kinesisk nakenhund... Syns det står stor respekt av at en oppdretter forteller om rasens potensielt negative sider også. Det er det man kaller seriøst. Grattis IW!! Så nydelig =) Kanskje vi kan møtes å gå tur til høsten når jeg flytter til London ? Siter
Mirai Skrevet 23. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juni 2012 Ja veldig gjerne! Jeg trenger definitivt flere i omgangskretsen min, både hunder og mennesker! London er bare en 20 minutters togtur unna (fra London Bridge). 1 Siter
LindaM Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 Gratulerer så mye! Han var jo aldeles nydelig, da! Siter
LØJ Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 Hei Marvel Du var jo en skikkelig søting, og de potene...hehe...blir stor gutt det Siter
Aymee Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 Herregud så søt han er! Gleder meg til flere bilder Siter
Mirai Skrevet 27. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2012 Ikke så mye å melde, nå er det 8 dager til han hentes. Oppdretter har fått tilbake en hannhund fra det forrige kullet (Teddy). Hvis noen husker var det den hannhunden som fremdeles var der da vi besøkte dem første gangen, som de sa vi kunne få hvis vi ville, og som var veldig lovende. Vet ikke hva som har skjedd men nå blir han hvertfall hos dem. Garry skrev også tilbake til meg (om Marvel): "He continues to do well and likes having Phil aka Dexter for company although Teddy likes to play with them both as well. He is so athletic. We have had to get an additional board to block them in the garage as Marvel is able to climb over the old one. No pup ever has managed to do that. He is a muscular boy though." Så det høres ut som vi kanskje må valpesikre litt mer enn planlagt . Har spurt om ett bilde til, vi får se! Vi drar fra dette hotellet i morgen tidlig, så jeg tviler på vi rekker å få noe bilde pga. tidsforskjellen før det, og hotellet vi skal på i Bangkok har ikke nettilgang. Så blir vel kanskje på lørdag (oi det hørtes lenge ut). 5 Siter
Pim Skrevet 27. Juni 2012 Rapporter Skrevet 27. Juni 2012 Altså, nå må du få ræva di i gir og komme deg hjem. Jeg vil se flere bilder av rynkebebisen din 1 Siter
Strøssel Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Skrevet 6. Juli 2012 biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilder? Siter
Anette Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Skrevet 6. Juli 2012 biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilder? er kommet valpetråd da Siter
Kim&Zizou&Cuba Skrevet 29. Juli 2012 Rapporter Skrevet 29. Juli 2012 Gratulerer med ditt nye familiemedlem ! Hyggelig å se at det importeres nye BB´er fra utlandet, det trengs Ta deg gjerne en tur inn på www.norskboerboelforening.no for å se aktiviteter i en av landets 2 raseklubber. Norsk Boerboel Forening samarbeider tett opp mot Boerboel International, som har 1 utstilling i Norge hvert år. På Boerboel International sine utstillinger får en temperament testet hunden sin, som en del av utstillingen i deres system. Det er en av 2 godkjente temperament testere i KUSA (Kennel Union of South Africa - samme som NKK i Norge) som foretar temperament testen, og det er et godt alternativ til de testene en som NOX registrert i NKK ikke får tilgang på Lykke til med krabaten din Siter
simira Skrevet 29. Juli 2012 Rapporter Skrevet 29. Juli 2012 Gratulerer med ditt nye familiemedlem ! Hyggelig å se at det importeres nye BB´er fra utlandet, det trengs Ta deg gjerne en tur inn på www.norskboerboelforening.no for å se aktiviteter i en av landets 2 raseklubber. Norsk Boerboel Forening samarbeider tett opp mot Boerboel International, som har 1 utstilling i Norge hvert år. På Boerboel International sine utstillinger får en temperament testet hunden sin, som en del av utstillingen i deres system. Det er en av 2 godkjente temperament testere i KUSA (Kennel Union of South Africa - samme som NKK i Norge) som foretar temperament testen, og det er et godt alternativ til de testene en som NOX registrert i NKK ikke får tilgang på Lykke til med krabaten din Nå har Marvel fått sin egen tråd - og, de bor i England. Men, hyggelig lell! Siter
Mirai Skrevet 29. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juli 2012 http://hundesonen.no/forum/topic/64043-claymore-marvel-boerboel/ Her er tråden om du vil se . Siter
Kim&Zizou&Cuba Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Skrevet 30. Juli 2012 Flott type det der Hvilken kennel har du hentet ham fra, og hvem er foreldrene ? Siter
simira Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Skrevet 31. Juli 2012 Flott type det der Hvilken kennel har du hentet ham fra, og hvem er foreldrene ? Det står da i denne tråden. Siter
Mirai Skrevet 31. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2012 Ja, det står på første siden i denne tråden . Han er fra Claymore rett utenfor London, foreldrene kan du se bilder av på første siden . Siter
Kim&Zizou&Cuba Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Skrevet 31. Juli 2012 Claymore er flinke folk, fruen i huset bedømte min første BB i 2006 som Junior Dommer 1 Siter
Recommended Posts