Ingvild Skrevet 25. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Er du lykkelig eller? Ja 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Ja aaaaaaaaaaaw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Omigosh, akutt valpesyk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Gulp. Godt du bor på Ås. Vet ikke om jeg tør å møte dere før han er minst et halvt år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Det skal bli spennende å se hvordan forholdet mellom de to blir etterhvert. Jeg er overbevist om at de kommer til å bli skikkelig bestiser! Geo er så fin altså! Elsker den tjukke nesa hans, han kommer iallefall ikke til å få "snipete" på noen utstillingskritikker i fremtiden. Vet ikke om du tenker å stille han jeg, men jeg ser for meg at han blir sånn skikkelig maskulin, vakker og kraftig hannhund Edit: Dårlig norsk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Gulp. Godt du bor på Ås. Vet ikke om jeg tør å møte dere før han er minst et halvt år. Hihi! Husk at jeg drar nordover om en måneds tid, og hvis du ikke får møtt ham før da får du faktisk ikke møtt ham før han er ca. halvåret! Det ville jo egentlig vært litt trist, ville det ikke? Jeg er overbevist om at de kommer til å bli skikkelig bestiser! Geo er så fin altså! Elsker den tjukke nesa hans, han kommer iallefall ikke til å få "snipete" på noen utstillingskritikker i fremtiden. Vet ikke om du tenker å stille han jeg, men jeg ser for meg at han blir sånn skikkelig maskulin, vakker og kraftig hannhund Edit: Dårlig norsk. Jeg skal nok stille ham litt etterhvert, ja. Det ser ikke ut til at det er så mange valpeshow jeg kan stille ham på med det første (det får heller bli når jeg kommer tilbake til Ås igjen til høsten), men det blir i alle fall når han blir voksen! Foreløpig ser han jo veldig flott ut eksteriørt sett, så da vil jeg jo benytte sjansen når jeg endelig har en hund uten grove feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Hihi! Husk at jeg drar nordover om en måneds tid, og hvis du ikke får møtt ham før da får du faktisk ikke møtt ham før han er ca. halvåret! Det ville jo egentlig vært litt trist, ville det ikke? Oi. Der fikk jeg litt å tenke på. Da fikk jeg plutselig lyst å møtes før alikevel! Mulig jeg skal en tur opp til Meråker i løpet av sommeren også da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Oi. Der fikk jeg litt å tenke på. Da fikk jeg plutselig lyst å møtes før alikevel! Mulig jeg skal en tur opp til Meråker i løpet av sommeren også da. Vi skal nok få møttes både her og der! Meråker er jo rett i nabolaget omtrent, så hvis du kommer nordover i løpet av sommeren må du si fra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Gratulerer! Han har vært min favoritt hele tiden Heldig du... Men du, hvordan skal du klare å holde Tinka unna maten hans? Må sperre henne ute du vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Gratulerer! Han har vært min favoritt hele tiden Heldig du... Men du, hvordan skal du klare å holde Tinka unna maten hans? Må sperre henne ute du vel? Tro det eller ei, men hun skjønte faktisk av seg selv at hun ikke skulle begynne å spise av matskåla mens Geo spiser. Vi får se hvor lenge det varer. Skulle det bli et problem, er det vel neppe verre enn hva en kompostgrind kan fikse. Det blir nok en større utfordring med tyggebein. Det hadde vært veldig kjekt å ha muligheten til å ha tyggebein liggende her og der, men det går jo ikke. Hun spiser dem opp med en gang om hun får sjansen, og det er grenser for hvor mye bein hun skal trenge å ha i seg... Får heller satse på slike små tyggestenger, da er det ikke så stress om Tinka spiser dem opp når Geo går lei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Å, endelig har du fått vofsegutten din Ingvild! Jeg er så glad på dine vegne, og litt på egne vegne også, for jeg gleder meg sånn til å følge med på dere to! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Å herregud... Der er han! Han er så utrolig søt, og Tinka så kjempeflink! Hun er jo primaeksempelet på språksterk hund i den videoen, helt nydelig å se på. Helt enig med Sara, han har et sånt maskulint hode, du ser at han kommer til å bli et skikkelig mannfolk liksom. Stødig og god. Du er jo forbaska heldig da, men samtidig så misunner jeg deg ikke valpetiden, den er slitsom! Med en kelpie så er det sikkert som å ha tre samtidig. Jeg gleder meg til historiene når han våkner og skjønner hvor mye spillopper han har å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Ah, han er bare så flott altså Har sååå lyst til å kosemose litt på han kjenner jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 1. Veldig bra at det ble Geo, han ser definitivt ut som en! 2. Så må du bare si i fra om du trenger litt valpepass eller har lyst til å sosialisere han litt en dag. Jeg bor jo på Langhus så det er jo ikke lange stykket for meg å reise. Og jeg tror Mikke er minst like valpesjuk som meg om dagen. 3. Blir veldig moro å følge dere videre! Kommer du til å bli med på fellestreningene til FBK etter hvert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Jeg har gitt meg selv et løfte og det er at jeg aldri skal ha valp igjen. Når jeg ser på filmen du har lagt ut, så er det på tide med en fisk i hode på meg. Hællan, så go' han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Så nydelig han er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Nydelig Jeg synes han ser så "ferdig" og voksen ut! Kjempe herlig gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Mer film med Geo og Tinka! Jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 1. Veldig bra at det ble Geo, han ser definitivt ut som en! 2. Så må du bare si i fra om du trenger litt valpepass eller har lyst til å sosialisere han litt en dag. Jeg bor jo på Langhus så det er jo ikke lange stykket for meg å reise. Og jeg tror Mikke er minst like valpesjuk som meg om dagen. 3. Blir veldig moro å følge dere videre! Kommer du til å bli med på fellestreningene til FBK etter hvert? 1. Ja, jeg tror Geo vil passe ham helt utmerket! Foreløpig går han dog under "hei du" og "søte gutten". 2. Hmmm... Har du noe særlig tid på dagtid en tirsdag eller torsdag mon tro? Jeg har noen få forelesninger igjen før sommerferien. De er ikke obligatoriske, men jeg skulle gjerne vært med på et par av dem, bl.a. utferd til Oslo. Hvis ikke du kan, så får jeg alltids ordnet pass hos noen andre. Men sosialiseringstur kan vi jo uansett få til! 3. Ja, det er i alle fall planen! Blir nok til høsten. Mer film med Geo og Tinka! Jo! Værsågod: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Jeg dør. Så søt han er i videoen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Haha. Han er jo helt vill i trompeten sin! Også Tinka, da. Så rolig og avbalansert dame. Og så mye lyd han lagde, eller var det deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Haha. Han er jo helt vill i trompeten sin! Også Tinka, da. Så rolig og avbalansert dame. Og så mye lyd han lagde, eller var det deg? Vi bråker litt begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Å, jeg kreperer! For en herlig fyr..! Han virker utrolig trygg og god, og såå sosial og entusiastisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Jeg pleier sjeldent å se hele slike videoer, men nå satt jeg som klistret! Mer mer! Er så gøy å se Han ER så valp han! Da tenker jeg at ja, jeg savner skikkelig å ha valp, men så ser jeg og blikket og bevegelsene hans og tenker gaah, så plagsomme de er innendørs Tinka har fått seg en skygge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Livet er en fest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts