Mirai Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Jeg glemmer jo helt å bruke denne. Burde kanskje prøve å legge ut fler bilder via Instagram, hmmm. Vet ikke hvordan man tagger dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 verdens korteste nick : lolisosbobetothoh navnet mitt på røverspråk edit : en leif YEY!! Enondodeloligog nonoenon anondodrore sosomom kokanon dodetottote! Jeg heter forresten Cattncat 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 (endret) Jeg glemmer jo helt å bruke denne. Burde kanskje prøve å legge ut fler bilder via Instagram, hmmm. Vet ikke hvordan man tagger dessverre. Hva er nicket ditt? Edit: Fant det! YEY! Enondodeloligog nonoenon anondodrore sosomom kokanon dodetottote! Jeg heter forresten Cattncat Haha! Doderore eror ikokkoke dode enonesostote! Nå har jeg lagt til alle folka fra denne tråden som jeg fant, så nå er det best dere har jevnlige og artige oppdateringer! Endret 13. August 2012 av :)Kine 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Add meg! Add meg! sandy_eye_candy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Add meg! Add meg! sandy_eye_candy Jeg adda deg! Må jo ha litt shibabilder som pynt på "veggen". Kanskje du kan lære oss hvordan vi tagger et bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Marraskuu heter jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Joda, du setter bare en hashtag (=#) foran ordet, og så blir det søkbart. Feks har jeg masse japanske følgere pga taggene #shiba og #shibainu. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Synnikken her. Men dere, bildene mine laster seg ikke opp på fb. Why? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Har nylig endret brukernavn til iaadele - grunnen er enda for hemmelig til å skrive på sonen, men bare så vidt! Dere får vite om noen måneder alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Har nylig endret brukernavn til iaadele - grunnen er enda for hemmelig til å skrive på sonen, men bare så vidt! Dere får vite om noen måneder alle sammen Jeg veit hvorfor! Det skal settes opp en egen Adele-forestilling på Baardar, regissert, produsert og framført av vår egen Ia! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Synnikken her. Men dere, bildene mine laster seg ikke opp på fb. Why? Du må velge om du skal dele dem der eller ikke hver gang, og så tar det en stund før de dukker opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Jeg veit hvorfor! Det skal settes opp en egen Adele-forestilling på Baardar, regissert, produsert og framført av vår egen Ia! Takk for idéen! Skal gi deg credz for den når den vinner en pris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Åh, jeg føler meg som den stalkeren, altså! Jeg er Annegru der også. Og her passer den nye favorittvitsen min perfekt: "How much does a hipster weigh?" An Instagram! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Og her passer den nye favorittvitsen min perfekt: "How much does a hipster weigh?" An Instagram! I love it! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Bufsi her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Hva er jeg? SoppenCamilla? Tror det! Adddddd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 13. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Mitt nick er endret til Kathrineloveszara,følger de fleste her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Hva er jeg? SoppenCamilla? Tror det! Adddddd. Jeg adda deg og jeg! Jeg har litt sansen for det. Det eneste som er irriterende hittil er at når jeg scroller nedover på "veggen" min, så liker jeg masse bilder med uhell. For jeg trykker jo på skjermen for å scrolle. Det er litt teit. Men det er vel kanskje bare fordi jeg ikke har riktig dra-teknikk. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Jeg er Lailastara, følg meg gjerne. (eller add meg, vet ikke hva det kalles på instagram, har kun vært med en dag...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 15. August 2012 Rapporter Share Skrevet 15. August 2012 Michellusen heter jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 16. August 2012 Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 kathrinegu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 16. August 2012 Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 Hvordan får dere til alle de fancy effektene? Har bare veldig enkle effekter jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 19. August 2012 Rapporter Share Skrevet 19. August 2012 Nå har jeg prøvd det et par dager, og synes det er kjempe gøy "brukshunden" heter jeg. Loke: Jeg har lastet ned andre apper som "PicFrame" og "iDarkroom" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Har hatt denne appen i lange tider, men enda ikke prøvd den. Før nå! tonjehl heter jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Evelzz her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts