Tinkie Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Får det ikke pent da heller jeg. Snufs! Det er grisevanskelig altså. MEN jeg synes det er lettere å få en pen vinge med en skikkelig god, myk blyant enn med en våtliner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Jeg syns det ser så stilig ut på andre, men på meg ser det skikkelig amatør ut og utrolig overdrevet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Noen som har tips til ansiktsmaske til fet hud? T-sonen er verst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Noen som vet om noen _gode_ fuktighetskremer? Typ, ikke fra apoteket osv.. Da plopper det bare ut kviser. Jeg har tørr men fet hud, deler av den er nok bare fet fordi den er så tøøøørst men så er andre deler generellt fet, bare. Jeg blir skikkelig tørr og stram etter en vask, og en time etterpå er jeg speilblank fordi huden kompenserer med fett føler jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Hvordan organiserer dere sminkekostene deres? jeg har endel koster, men det blir jo bare rot! Penal, av den runde typen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Jeg er litt avhengig av å ha de fremme, blir gal av å måtte rote frem og tilbake Evt måtte jeg hatt en sånn stor rullemappe, slik at alle hadde hver sin plass Tror jeg har litt koste "fetisj" Har alt for mange. Hater å måtte bruke samme kost til forskjellige produkter Har to.blomsterpotter nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Noen som har tips til ansiktsmaske til fet hud? T-sonen er verst. Askepottmasken eller marinemasken Men også viktig at du bruker riktige produkter ellers også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Har to.blomsterpotter nå Assa, det krever jeg bilde av! *ser for meg to svææære potter* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Jeg har alle kostene mine i et konjakkglass fra Ikea Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Askepottmasken eller marinemasken Men også viktig at du bruker riktige produkter ellers også Øøøh? Aldri hørt om engang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Øøøh? Aldri hørt om engang Askepottmasken består av to komponenter. Blandes til en flytende masse som du smører i ansiktet ditt. Den er rosa, og er nok derfra den har kallenavnet sitt Helt rå ansiktsmaske! http://foreverliving.no/shop/category/beauty/product/aloe_activator http://foreverliving.no/shop/category/beauty/product/mask_powder Også har man marinemasken. http://foreverliving.no/shop/category/beauty/product/forever_marine_mask Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Noen som vet om noen _gode_ fuktighetskremer? Typ, ikke fra apoteket osv.. Da plopper det bare ut kviser. Jeg har tørr men fet hud, deler av den er nok bare fet fordi den er så tøøøørst men så er andre deler generellt fet, bare. Jeg blir skikkelig tørr og stram etter en vask, og en time etterpå er jeg speilblank fordi huden kompenserer med fett føler jeg. Jeg er veldig fornøyd med denne Fuktgivende, men føles allikevel veldig "lett" på huden. www.iherb.com/Reviva-Labs-Sun-Protective-Moisturizer-Light-Cream-1-5-oz-42-g/5041 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Jeg er blitt hektet på sminken til makeup mekka, maskaraen deres som heter noe med 5*xl volume maskara er helt fantastisk også veldig fornøyd med concealeren og pudderet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Wooo, denne tråden har jeg ikke sett før! Da jeg var yngre (altså 2-3 år siden ) eksperimenterte jeg mye med sminke. Den dag i dag går jeg for det samme ca hver dag. Jeg hadde DØDD uten min svarte gel-eyeliner fra Maybelline, ettersom jeg bruker den på bryna og på øynene. Den er mitt alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Jeg er blitt hektet på sminken til makeup mekka, maskaraen deres som heter noe med 5*xl volume maskara er helt fantastisk også veldig fornøyd med concealeren og pudderet. Jeg er også veldig fornøyd med maskaraen til makeup mekka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Jeg er også veldig fornøyd med maskaraen til makeup mekka Supertilbud på den nå. 19 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Supertilbud på den nå. 19 kr har sett det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Wooo, denne tråden har jeg ikke sett før! Da jeg var yngre (altså 2-3 år siden ) eksperimenterte jeg mye med sminke. Den dag i dag går jeg for det samme ca hver dag. Jeg hadde DØDD uten min svarte gel-eyeliner fra Maybelline, ettersom jeg bruker den på bryna og på øynene. Den er mitt alt. Nå lurer jeg på hvordan brynene dine ser ut 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Nå lurer jeg på hvordan brynene dine ser ut Ser du for deg at jeg har slike bryn? Hehe, jeg bruker den svarte gel'n til å ta på hårstråene, også med en utrolig tynn, spiss vinkel-børste så tegner jeg på små, falske hårstrå der jeg ønsker å fylle inn. Resultatet blir utrolig nok gråbrune bryn som jeg i hvert fall synes er greie. Beklager for ultrakleint bilde med dårlig lys og hele pakken. Sånn går det når man står på badet, de er egentlig som sagt gråbrune. Passer mitt askeblonde hår. Jah, nok snakk om mine øyebryn, men jeg vil ikke at alle på forumet skal tro jeg har kullsvarte bryn. Natta! Edit: Eyelineren min på øynene er den samme på bryna, så ja... Jeg skjønner ikke helt hvordan det blir sånn, men årevis med øvelse har visst funket! 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 5. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2015 Hvor handler dere sminke på nett? Jeg trenger leppestifter, gel-eyeliner og kanskje et par sminkekoser. Og neglelakk. Tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 5. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2015 Hvor handler dere sminke på nett? Jeg trenger leppestifter, gel-eyeliner og kanskje et par sminkekoser. Og neglelakk. Tips? Makeup Mekka, kostene er fantastiske!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 5. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2015 Hvor handler dere sminke på nett? Jeg trenger leppestifter, gel-eyeliner og kanskje et par sminkekoser. Og neglelakk. Tips? Jeg har handlet endel på makeup mekka, og er veldig fornøyd. Har kjøpt både sminke og koster, og er fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 5. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2015 Takk, @Synnikken og @Snoffe ! Ramlet utfor på Beautybay nå, det var så innmari billig og med gratis frakt, og så glemte jeg at jeg hadde spurt Men kanskje jeg trenger litt mer... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2015 Askepottmasken består av to komponenter. Blandes til en flytende masse som du smører i ansiktet ditt. Den er rosa, og er nok derfra den har kallenavnet sitt Helt rå ansiktsmaske! http://foreverliving.no/shop/category/beauty/product/aloe_activatorhttp://foreverliving.no/shop/category/beauty/product/mask_powder Også har man marinemasken. http://foreverliving.no/shop/category/beauty/product/forever_marine_mask Marinemasken er helt utrolig god, jeg ELSKER den, man får så fin hud etter å ha brukt den, også er den så behagelig å ha på Dagens reklame 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2015 Ser du for deg at jeg har slike bryn? Hehe, jeg bruker den svarte gel'n til å ta på hårstråene, også med en utrolig tynn, spiss vinkel-børste så tegner jeg på små, falske hårstrå der jeg ønsker å fylle inn. Resultatet blir utrolig nok gråbrune bryn som jeg i hvert fall synes er greie. Beklager for ultrakleint bilde med dårlig lys og hele pakken. Sånn går det når man står på badet, de er egentlig som sagt gråbrune. Passer mitt askeblonde hår. Jah, nok snakk om mine øyebryn, men jeg vil ikke at alle på forumet skal tro jeg har kullsvarte bryn. Natta! Edit: Eyelineren min på øynene er den samme på bryna, så ja... Jeg skjønner ikke helt hvordan det blir sånn, men årevis med øvelse har visst funket! Jeg er på mobilen så får ikke til å quote to i samme post så dette blir dobbelpost, beklager De brynene dine var skikkelig FINE, man ser så mange med helt forferdelige bryn og jeg blir så glad når jeg ser slike bryn som du har. Rett og slett kjempe fin form og farge (Jeg var frisør før og har nappet + farget endel øyebryn oppigjennom) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts