giggi Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Da har det seg slik at jeg og min kjære forlovede blir foreldre for første gang i august. Vi får en jente, og jeg er på desperat navnejakt Jeg liker mange av de "populere" navnene, men vil ikke ha et navn som "alle" har. Jeg har en liten liste men vet ikke helt jeg, navn er vanskelig jo! Min lille liste -Melissa -Emilia/Amelia -Michelle Aurora -Serina Lovise -Leah Hadde guttenavn klart da alle trodde det skulle bli gutt, men jente navn har jeg ikke tenkt på nei Noen som har lyst å komme med noen ideer? Er veldig åpen for de fleste forslag som ikke er altfor vanlige 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Mathilde, Marie, Gunhild, Elisabeth, Tonette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Jentenavn er jo så mye vanskeligere enn guttenavn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Michelle var fint ja Ellers synes jeg Leah var veldig fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Amalie liker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Lina Kristine har bestemt at vår jentunge (som ikkje kjem på mange år enno) skal heite Ronja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Gratulerer med jente på vei! Vi får vår lille snuppe i begynnelsen av juni, aner foreløpig ikke hva hun skal hete. Men navnekarusellen til klikk.no er kjempefin synes jeg Jentenavn er jo så mye vanskeligere enn guttenavn Ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Har ikke så mange forslag, men gratulerer så masse. vi venter også ei lita jente i begynnelsen av Juni. Syns forøvrig jentenavn er lettere enn guttenavn jeg da, hadde jeg ventet gutt hadde jeg hatt store problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Hedda Hedvig Tuva Vivil Vår Tilda Milla Liker enkle navn, jeg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Hedda Hedvig Tuva Vivil Vår Tilda Milla Liker enkle navn, jeg. På denne lista står ett av mine aktuelle navn faktisk *hemmelighetsfull* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Gratulerer! Navn jeg liker, eller kombinasjoner: Sol Aurore. Iwa Tonett. Vår Ilona. Ivanett. Isolde. Avadele. Engelika. Sienna. Philia (kjærlighet). Avelina. Mine to favoritter deler jeg ikke med noen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Ilsa Det skulle nemlig A hete hvis han ble jente. Lette ikke så mye etter jentenavn da, siden jeg 'visste' han ble gutt. Edel var også høyt oppå lista, etter min bestemor. Synes det er vakkert jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Eg synst forresten Mai er eit nydeleg jentenamn . 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minimoo Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Emilie og Leah 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 25. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Mathilde, Marie, Gunhild, Elisabeth, Tonette. Takk! Mathilde er tatt med på lista Lina Kristine har bestemt at vår jentunge (som ikkje kjem på mange år enno) skal heite Ronja... *flir* Jeg har blitt kalt Ronja hele livet av mamma, tror jeg har blitt kalt det ofere enn mitt eget navn. Fint navn men litt "oppbrukt " for min del, hehe. Gratulerer med jente på vei! Vi får vår lille snuppe i begynnelsen av juni, aner foreløpig ikke hva hun skal hete. Men navnekarusellen til klikk.no er kjempefin synes jeg Takk og gratulerer til deg å! Har sett litt men kan jo alltids gi det en ny sjangs Har ikke så mange forslag, men gratulerer så masse. vi venter også ei lita jente i begynnelsen av Juni. Syns forøvrig jentenavn er lettere enn guttenavn jeg da, hadde jeg ventet gutt hadde jeg hatt store problemer. Takk og gratulerer til deg å! Mange som får juni barn i år Men altså, hvis du sier jentenavn er så lett så må du komme med noen forslag da, jentenavn er vanskelig Hedda Hedvig Tuva Vivil Vår Tilda Milla Liker enkle navn, jeg. Takk for fine forslag! Er veldig glad i Hedda og Tuva, men Hedda liker ikke mannen så godt, og Tuva er brukt av nære venner. *smake litt på de andre* Gratulerer! Navn jeg liker, eller kombinasjoner: Sol Aurore. Iwa Tonett. Vår Ilona. Ivanett. Isolde. Avadele. Engelika. Sienna. Philia (kjærlighet). Avelina. Mine to favoritter deler jeg ikke med noen. Åh, her var det masse spennende navn! Takk! Huff, jeg liker ingen jentenavn, er mange som er helt greie, men ingen jeg virkelig LIKER, som jeg gjør med guttenavn... Så er bare å komme med flere forslag, jeg setter STOR pris på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Jeg heter Arielle og det er jo ikke et vanlig navn andre jeg kommer på: Una Tuva (heter min søster) Karen Emilie Mariann Marielle Cristina (kristina) Og gratulerer så mye meg baby på vei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 luna <3 eller rikke kanskje pia ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotta Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Rosa (Rosalie) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Leah Maria Anna Maria eller Tia Maria (etter kaffelikøren, hehe) Uansett; jeg liker Maria-navnet, det er en tidløs klassiker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Vi vurderte både Emilie og Leah til datteren vår, og da hun kom ut var hun en Emilie. Vi ville ikke bestemme oss for navn før hun ble født, da så vi hva hun passet best til. Gratulerer så mye, dere har mye å glede dere til! tiden går sinnsykt fort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Min favoritt for tiden er navnet til barnebarnet mitt: Linnéa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Leah Maria Anna Maria eller Tia Maria (etter kaffelikøren, hehe) Uansett; jeg liker Maria-navnet, det er en tidløs klassiker! Jeg synes virkelig at du har god navnesmak altså Ellers liker jeg: - Nora - Nathalie - Aurora - Marlies ( har ei venninne som heter det, og jeg synes det er så fint. Uttales "Maliis" med tynn L) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Rachel, Sara, Rebekka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 5. April 2012 Rapporter Share Skrevet 5. April 2012 Cristell, Amelie (utaler ikke e'en på slutten), Alise Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snow husky Skrevet 6. April 2012 Rapporter Share Skrevet 6. April 2012 Datteren min skulle hete. Leah Casandra men så ble det en sønn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts