Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeluksus ved kjøpesenteret


Artemis
 Share

Recommended Posts

Blir litt for dumt likevel. Man tar ikke hunden med på SHOPPING.. Å dra på butikken for å kjøpe melk, blir noe annet, men da får man heller gå to separate turer, eller dra innom butikk på vei hjem fra jobb. Er ikke så vanskelig.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker jo ganske kjekt da, ikke hvis du skal shoppe i timevis, men hvis du går tur og trenger noen små ting så er det kjekt å bare sette hunden der i noen minutter! ;)

Rediger: hadde mere på hjertet! :P:bananas:

MEN ser en ulempe med att det kan plutselig gå forbi noen som bare vill plage hundene som sitter inni der, folk som står å slår på burene osv osv....:/ Der jeg gikk på internat skole var det hundegårder der de som hadde med seg hunder kunne ha dem mens de var i time eller noe slik, men dessverre finnes det mange store drittunger omkring som ikke respektere hunder i det hele tatt....-.- i ett tilfelle var det en aussie som stod i en luftegård, og da var det en gutt på 17 år som sto og ropte og kjefta på hunden, hunden blei jo redd og krympa seg sammen..og hvis den bjeffa så begynte gutten å kaste grus på den...uff...-.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de bare har den ene str på burene, så vet jeg ikke om min ville fått plass.. Han hadde i hvert fall ikke kunne lagt seg ned. Tror det er mer "luksus" for hunden å bli igjen hjemme jeg da, mens jeg shopper ;) Men supert at det er kjølevifte og temperaturmåler når de først skal ha noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har disse på et senter rett bortenfor der jeg bodde før og jeg må si de er veldig geniale! For etter sykkeltur stoppe jeg gjerne innom der for å kjøpe noe å drikke, men likte ikke å sette hunden utenfor, så da ble disse benyttet :)

Jobber også på et senter som kunne hatt godt nytte av det. Har flere ganger vært i Drammen og gått lengre tur med hunden og irritert meg over at jeg ble tørst e.l. og ikke får kjøpt drikke fordi jeg har ikke noe sted å "gjøre" av Terho imens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er veldig flott. Hunder vil alltid bli satt utenfor kjøpesentre og butikker, og da er det bra at de kan være et tryggere sted enn å bli bundet fast åpent for alle. Selv om jeg ikke kommer til å bruke noe slikt selv, så syntes jeg det er fint tiltak å ha slike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...