Gå til innhold
Hundesonen.no

Kutt under pote


eva86
 Share

Recommended Posts

Kirow har fått kutt under poten, se bilde hvor det er.

53887813230053435f33.jpg

I en uke nå har jeg rensa det 2-3 ganger med pyrisept, tørket med bomull. Og brukt sokker ute.

Har kun hatt korte turer. Noe som merkes nå! 83137.gif ( 846413.gif <--- Kirow )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare en "random" pote.. Hehe. Vise hvor kuttet er

Kan prøve ta ett bilde og legge ut.

Han halter en god del

Edit, bildene ble bare uklare.

Mener jeg skal overse at han halter. Er jo mynde, de er jo kjente for å være drama queens :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hull gror:) Har også ei her som er noe pling-plong om dagen pga rift i en tredepute (i selve puta altså) Hun får lov til å løpe og gjøre hva hun vil, men turer og kjøring blir det ikke på en liten stund. Sår på labber gror heldigvis rimelig fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trår jo ikke ned der kuttet er, så jeghadde ikke holdt ham i ro for det nei. Et stort kutt i en tredepute er noe annet iom at de er vektbærende, da kan man være litt mer forsiktig.. Ellers, smør honning på, det hjelper kuttet å gro fortere :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker sokk ute, ser ikke betent ut..

Spurt oppdretter som er vett, han sa jeg skulle fortsette m pyrisept og potesokk.

Prøver også honning.

En kamerat som driver m IPO, holdt på m hund i alle år,

sa prøve peppermynteolje på..

Det høres veldig vondt. heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Han trår jo ikke ned der kuttet er, så jeghadde ikke holdt ham i ro for det nei. Et stort kutt i en tredepute er noe annet iom at de er vektbærende, da kan man være litt mer forsiktig.. Ellers, smør honning på, det hjelper kuttet å gro fortere :)

Hva med ikke vektbærende "tredepute"? Kovu har fått en rift i "tommelen" fremme, og nekter å la oss ta noe særlig på, og ihvertfall ikke smøre på noe eller ha på sokk. Det er så ille at jeg tør ikke å prøve å tvinge ham på egenhånd uten hjelp. Kan jeg bare satse på at det gror fint av seg selv? Han slikker en del på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med ikke vektbærende "tredepute"? Kovu har fått en rift i "tommelen" fremme, og nekter å la oss ta noe særlig på, og ihvertfall ikke smøre på noe eller ha på sokk. Det er så ille at jeg tør ikke å prøve å tvinge ham på egenhånd uten hjelp. Kan jeg bare satse på at det gror fint av seg selv? Han slikker en del på det.

Det vil ikke gro så lenge han slikker. Men om du får han til å la det være i fred burde det gro innen en uke-10 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...