Strøssel Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 hahaha ja, jeg skrev feil. huff. svimehue er jeg ikveld *oppdatere spoiler * men liksom , Camilla klatret jo bare høyere og høyere opp på rangstigen min... Elsket henne som Don.. og når hun var sur på Andreas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Whææ, angrer på at jeg åpnet spoileren for et par dager siden, det skal jeg aldri gjøre igjen. Håper Christina tyster, det hadde i så fall stått godt i stil med resten av den ufyselige personligheten hennes (i hvert fall den som vises i Pærredais). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Wæææ, jeg åpnet alle spoilerne jeg. oooooh, føler meg kjempe kul som vet hva som skjer haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Etter paradise er slutt skal jeg kose meg med å gå igjennom hele tråden og åpne spoilere. Blir som juleaften jo! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Jeg har ikke selvdisiplin jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarionS Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Snart på tide å skaffe meg et liv, men er for gøy å loke på youtube Flere som har sett denne? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Snart på tide å skaffe meg et liv, men er for gøy å loke på youtube Flere som har sett denne? dream come true.... haha jeg dævver litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Snart på tide å skaffe meg et liv, men er for gøy å loke på youtube Flere som har sett denne? Nevermind, er visst litt retard i dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Er lik seg selv ja Jeg må se paradise på nett i dag, for de siste episodene av frustrerte fruer går i kveld! Og de må jeg se! (Fordi det er jo virkelig interessant info for dere andre... ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 .... og Kristina klaga på Miguel tidligere??? hahaha.... hvem spiller nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Syns det er greit at man "spiller" litt nå , er jo snart finale 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Mads da! La Kristina ta all skylden du... Heldigvis ser jo Camilla hva som skjedde, når hun ser på TV. Og da tviler jeg på at hun klarer å være særlig sint... Nå heier jeg på Stian, Vida og Maria! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Mats falt langt ned på rngstigen , siden han ikke sa att han var med og bestemme det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Hahaha, jeg står ved det jeg sa før, Kristina er så dobbeltmoralsk at det er helt sprøtt. Lurer på hvem de sender hjem i morgen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Stian og Vida-Lill er mine favoritter. T tar med laptop i helga så jeg kan se torsdagens episode 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2012 Nå har jeg sett! Hah! Kristina, for en slange! Gjett om hun hadde blitt forbannet om noen andre gjorde dette mot henne eller noen andre! Helt utrolig. Og Mats, for en feiging! Skikkelig usexy! Litt kult at Camilla røk da, selv om jeg egentlig ikke hatet henne så veldig. Og kjedelig at Andreas ikke ble survete! Det er jeg litt imponert over og, men er jo som han sier ikke lenge til de sees igjen. Dritkult av regissørene å sette opp Christina og Camilla på den måten da, skikkelig ondt gjort Mer mer mer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Når er egentlig finalen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Neste torsdag troooor jeg? Eller er det neste der igjen kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Hvem vinner en finalen i en slik serie, hilsen nysgjerrig-Petrine? Den flinkeste? Kuleste? Peneste? Smarteste? Snilleste? Eller bare rett og slett den som er igjen til sist? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Hvem vinner en finalen i en slik serie, hilsen nysgjerrig-Petrine? Den flinkeste? Kuleste? Peneste? Smarteste? Snilleste? Eller bare rett og slett den som er igjen til sist? Den som likes best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Tv3 fungerer ikke jo.. flere som har det problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Funker her iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Funker her iallefall. Hmm.. søren, alle kanaler fungerer utenom TV3.. typisk.. Edit: Damn it.. Nå funker ikke tv2 heller, så ingen torsdagskveld fra Nydalen på meg heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 NEEEEEEEEIIIII! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Ho kan jo ikke være helt god i topplokket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts