Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Samme her og! Og han ene har vokst opp på samme sted som meg! Jeg kjenner han ikke noe særlig, men jeg vet hvem han er! Jeg har for dårlig internett til å se på nett-tv. :(

Surpomp! :angry:

Kikker! :queen:

• Like 1
  • Svar 973
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg håper Triana tar tak i den spyttinga. Det der går jo ikke ann! For noen drittfolk. Håper Dennis ryker denne uka.

Du veit det er ille når tv3-dama sier " Og sånn at dere vet det, Dennis lever i beste velgående!"

Morsomt at Christina klaget på at alle tørrhumpet hverandre, og så når hun skal bestemme "kongen befaler" så gjør hun akkurat det samme. Ahh jeg har sjelden sett mer dobbeltmoral enn det som kommer ut

Skrevet

Husker noen den aller første Paradise Hotel serien fra USA? Med Keith, Tara, Charla, Dave og alle de andre? DET var tider det (tror det gikk for nærmere 9 år siden.) Drama, Twists, Krangling, Intriger - Ja ALT som bare overselvsikre amerikanere klarer og trykke ut :)

Jeg fikk såvidt med meg 10 minutter av denne nye norske versjonen. For og si det sånn; jeg var nesten redd for å få klamydia på øyet av å se på...

• Like 2
Skrevet

Kikker! :queen:

Men, for å være rettferdig. Det er mange serier som blir laget på det samme kikker-behovet til menneskene. Blant annet bra serier som Downton Abbey, Entourage og Mad Men. Det går jo ut på det samme. Følge med på intriger og gruppedynamikk.

Skrevet

Men, for å være rettferdig. Det er mange serier som blir laget på det samme kikker-behovet til menneskene. Blant annet bra serier som Downton Abbey, Entourage og Mad Men. Det går jo ut på det samme. Følge med på intriger og gruppedynamikk.

Ro, ro, til fiskeskjær... :whistle:
Skrevet

Ro, ro, til fiskeskjær... :whistle:

Usaklig! Hvorfor synes du det er gøy å se på Mad Men? Pga at du lærer så mye?

Paradise er jo selvfølgelig mye "grunnere" og dårligere. Men det går jo ut på det samme. Drama, vennskap, kjærlighet og folk som bruker hverandre. Det er jo et innblikk i menneskenaturen, som mange andre dramaserier.

Skrevet

Usaklig! Hvorfor synes du det er gøy å se på Mad Men? Pga at du lærer så mye?

Paradise er jo selvfølgelig mye "grunnere" og dårligere. Men det går jo ut på det samme. Drama, vennskap, kjærlighet og folk som bruker hverandre. Det er jo et innblikk i menneskenaturen, som mange andre dramaserier.

Jeg tror du blander kortene litt:

Mad Men, Entourage og Downton Abbey er TV-serier med betalte skuspillere som følger et manus som er skreddsydd med tanke på underholdning. Dette er ikke ekte personer, men karikaturer og ekstremversjoner av mennesker skapt for å underholde deg og meg.

I dramaserier så setter, iallefall jeg, pris på gode dialoger og interessante karakterer som man kan følge utviklingen på gjennom flere år.

Paradise Hotel, Robinson, m.f. er ekte mennekser plassert i et fiktivt miljø tilrettelagt for din underholdning, med et kamera rundt seg 24/7. Her får man, i beste fall, gjennomsnittelig intelligente personer som snakker om og utfører sex på redigert TV.

Du trenger ikke å unnskylde deg med at du ser på sånne TV-programmer - det går helt bra for meg. Men det er ikke noe som jeg gidder å se på.

• Like 1
Skrevet

Jeg tror du blander kortene litt:

Mad Men, Entourage og Downton Abbey er TV-serier med betalte skuspillere som følger et manus som er skreddsydd med tanke på underholdning. Dette er ikke ekte personer, men karikaturer og ekstremversjoner av mennesker skapt for å underholde deg og meg.

I dramaserier så setter, iallefall jeg, pris på gode dialoger og interessante karakterer som man kan følge utviklingen på gjennom flere år.

Paradise Hotel, Robinson, m.f. er ekte mennekser plassert i et fiktivt miljø tilrettelagt for din underholdning, med et kamera rundt seg 24/7. Her får man, i beste fall, gjennomsnittelig intelligente personer som snakker om og utfører sex på redigert TV.

Du trenger ikke å unnskylde deg med at du ser på sånne TV-programmer - det går helt bra for meg. Men det er ikke noe som jeg gidder å se på.

Ja, altså jeg ser jo forskjellen på skuespillere og reality. Og jeg er enig i at paradise er trash-tv og jeg tror verden hadde vært et bedre sted uten programmet. :P Men det går jo ut på det samme. Grunnen til at vi liker dramaserier er jo pga kikker-behovet.

Men nå synes ikke jeg at paradise handler så mye om sex som det dere tydeligvis gjør. Sexen i paradise er overflødig å vise og egentlig bare pinlig. "De" eneste jeg vet om som ser på paradise og er interessert i sexen er vel media.

Skrevet

Jeg syns Desperate Housewives er gøy fordi det er drama, og jeg syns PH er gøy fordi det er masse drama. På forskjellige måter, men. Har lite drama i livet mitt så jeg trenger påfyll fra tv :D

Edit: altså, når de har sex ser man et laken som blafrer opp og ned og litt pusting som lyd. Det er ikke akkurat det som er det morsomste med PH. Jeg liker å se de forskjellige personene, la de irritere meg, være uenig med dumme utsagn, se på hvordan folk oppfører seg og konspirerer, er falske osv.

• Like 2
Skrevet

Må innrømme at jeg finner det spennende å studere mennesker og se hvordan de interagerer med hverandre. Det kan være mye mer spennende enn skuespillere med manus som blir likere og likere med årene, og hvor man ofte skjønner hvordan det kommer til å gå (eksemplifisert noen innlegg over m.m).

Men det som er mest interresant er hvor mye enkelte må rakke ned på programmet, deltakerne og de som ser på det, mens de selv bruker dette som eksempel for å skryte av seg selv som ser på mye bedre programmer.

Jeg f.eks liker ikke boksing o.l, og syntes det er fordummende underholdning (og vel, det er det jo faktisk), men jeg føler aldri at jeg må gå inn i diskusjoner rundt dette for å spre drit, jeg holder meg heller unna. Jeg ser ikke på det, det finnes så mye annet (her har noen en del å lære).

Det er smått utrolig at folk skal bry seg så veldig med ting de ikke liker, istedet for å fokusere på det man liker, ihvertfall når det kommer til enkel underholdning, og ikke livsviktige saker.

• Like 2
Skrevet

Har aldri sett serien og kommer ALDRI til å se den heller.... Ser heller på at gresset gror, for å si det sånn...

Sååå... Hvorfor går du inn i en tråd som tydeligvis handler om Paradise Hotel da?....

Guest Yellow
Skrevet

Men hun Iselin, jeg føler at jeg har sett henne over alt! Jeg vet hun var med på Dagens mann, har hun vært med på noe mer?

Ja, hun er på Omag og noe greier, "modell" sier hun, egentlig så er det kun at hun poserer halvveis naken over kleine internettsider og evt. magasiner.

Skrevet

Det er lett å rakke ned på programmet. Årsaken er at det består av unge mennesker som ikke har IQ høy nok til å forstå at de risikerer å ødelegge for seg selv senere. De gjør ALT for å komme på TV. Og da mener jeg virkelig ALT! Det er ganske så skremmende. Jeg rakker ikke ned på de som ser på det selv om jeg ikke klarer å forstå hva som er spennende med dumme blondiner og gutter som sladrer, har sex og drikker seg dritings.

Er det ikke utrolig at tenåringsjenter i dag nekter å dusje etter gymtimene men har gjerne sex på TV????

• Like 2
Skrevet

Men nå synes ikke jeg at paradise handler så mye om sex som det dere tydeligvis gjør. Sexen i paradise er overflødig å vise og egentlig bare pinlig. "De" eneste jeg vet om som ser på paradise og er interessert i sexen er vel media.

Rettelse: De eneste som er interesserte i sexen som foregår på PH er media og de som ikke ser på det.

Skrevet

Dette er det eneste jeg ser fast på

Husker noen den aller første Paradise Hotel serien fra USA? Med Keith, Tara, Charla, Dave og alle de andre? DET var tider det (tror det gikk for nærmere 9 år siden.) Drama, Twists, Krangling, Intriger - Ja ALT som bare overselvsikre amerikanere klarer og trykke ut :)

Hehe det så jeg. :)

Jeg ser på av de samme grunnene som IW, Superøivind og :)Kine skriver. Det handler mest om spillet og relasjonene mellom de som er med. Også er det endel tull og fjas de finner på om kan være morsomt, + en liten dose kjærlighet, og drama. For min del kunne de hoppet over sexen og fylla, har som regel PC'n på fanget og ser på noe annet der istedet, om det blir for mye av det. :)

Feks nå er det interessant å se at alina egentlig valgte Bjørnar, men nå som gruppa liker 'han andre' bedre, så gjør hun det også.

Og at Dennis tror det er hans way or the highway.. vel, det er nok mest TV3s way...

Det er jo litt morsomt å se hvor mye de tror de kan styre selv, også bare finner TV3 på en eller annen twist som forskyver hele maktbalansen.

Pandoras eske er jo også kjempespennende, fordi folk snakker ut med hverandre og må være ærlige. Rene personalmøtet. :P

Skrevet

Alina prøver å være taktisk, og ser at om hun velger Andreas så har hun større sjanse for å overleve lenger i gruppen, enn om hun velger Bjørnar som er litt mer stille og forsiktig og kanskje blir outsider.

Skrevet

Ja men hvis gruppen ber Andreas velge en annen enn Alina en annen gang, hadde hun stått langt sikrere med Bjørnar. :)

Hehe skal vi begynne å snakke taktikk vi også? :P

Skrevet

Ja, det tror jeg du har rett i. Jeg tror hennes eneste sjanse er å velge Andreas, og deretter prøve å "falske" seg inn i gruppa og bli godt likt av alle, sånn at hun ikke blir valgt bort av Andreas senere. Fordi hun ikke er like slutty som de andre kan det hende at guttene fort ser på henne som kjedelig.

Kjør på med taktikk :P

Skrevet

Jeg tror Dennis og Kristin er ett sterkt par sammen, men det er muligens barbie og ken også, siden de virker til å gå godt overens så vil de vel ikke slippe hverandre så lett?..

Alina står nok sterkere med Andreas enn Bjørnar, siden Andreas er bedre likt i gruppen.

syns de andre parene har vært rimelig anonyme så langt.

Skrevet

Vil tro at Iselin og Are kanskje går lei av hverandre selv om de "passer sammen" sånn helt i starten. Husker jo sesongen i fjor hvor Niklas og Tine var et "par" og så ble han lei av henne ganske fort, da var den alliansen borte.. Jeg tror ikke det går an å bestemme i løpet av to dager hvem man skal stå med til slutten.

Skrevet

Sååå... Hvorfor går du inn i en tråd som tydeligvis handler om Paradise Hotel da?....

Så jeg skal ikke få lov å ha en mening om programmet altså?

Skrevet

Iselin er så SINNSYKT BLOOOND! Kanskje hun bare spiller?

meg ---> :fish: <-- Blondina

EDIT; Programlederen får en slik hun også :fish:

(Ved tvil er det fortsatt meg til venstre)

• Like 3