Monab88 Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Cattledogen var flott! Samjed og Shäfer likte jeg også ut i fra førsteinntrykket. Og pulien, faktisk. Edit: Glemte buhunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Synes det er så dumt at mange virkelig heiser hundeni båndet når de løper.. Ser jo mye styggere ut!... Hunden altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Likte mange her jeg - og jeg liker belgerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Hadde ikke den beardisen veldig fine bevegelser?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Shæferen står i bakrunnen og tripper og hopper på eier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 ACDen var herlig! Aussien var det noen med bevegelsene jeg ikke fikk til å stemme, akkurat som frambena gikk fortere enn bakbena. Eller er det bare meg (og evt min data ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 ACD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Beardisen var nyyyydelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Groenendaelen synes jeg også var fin. Ikke for kort og kompakt som mange er synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 ACD og Lakke så langt. Er terven litt knapp bak eller er det bare måten den står på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 ødela mye at mallen virket berørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Malinoisen så ufattelig ukomfertabel ut.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Beardis og ACD så langt, får jo lyst på beardis av å se slike hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Og den mallen hadde vel også fine bevegelser? Mye drive iaf, stilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Jeg synets ikke noe om groenendaelen - den var jo så høystilt og uten hals? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 BCen ligner jo bare ikke på hva jeg tenker på som en BC. Likte beardisen sålangt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 10. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Jeg er IKKE imponert over Border Collien?! Usj! Diger pelsdott??? :/ Ellers, er ikke Kelpien med?? Foreløbig liker jeg Cattledog og Laekenois best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Merker at dette er gruppen jeg overall liker best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Groenendaelen synes jeg også var fin. Ikke for kort og kompakt som mange er synes jeg. Han er EKSTREMT kort faktisk - dårlig pelsa for dagen og jeg liker ikke overlinjen hans så jeg nå - men gjorde god figur. ACD og Lakke så langt. Er terven litt knapp bak eller er det bare måten den står på? Han stod feil - stod bedre etterpå - Fledder er vakker, en veldig fin representant for rasen og han koste seg når dommeren tok på han han Likte laeken godt også - litt lang, men gjorde veldig god figur. Mallen hadde bra bevegelser, men var dessverre litt redd stakkars. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Liker show-bordere, jeg... Små, sheltie pels, papillonhoder og egentlig litt merkelige... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Snedige ører på den bc'en hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Si meg en sak, viser de rasebedømmelser også eller bare gruppene/finalene? Saluki er imorgen nemlig og de skulle jeg gjerne se, særlig siden en av mine valpekjøpere er der med den andre hunden sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 bc og l.colli var lkke tiltalende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Likte beardisen også - den var lekker - briarden har fin farge, men handlere skal ikke kunne løpe fra en briard føler jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 hvorfor brukte dommeren så kort tid på langhåret Collie? Og er det noen andre raser enn Mopsen som er norske? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts