MaritaS Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 SE! Øynene er åpne og de begynner sakte, men sikkert å ligne mer på hunder enn marsvin! Jeg er så heldig å få lov å komme på besøk til de på torsdagen. ÆDDABÆDDA! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 Gud bedre :wub: :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 Farlig søte!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 Ntaaaw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 Jeg tror valpene har fått navn. Pappa'n er oppkalt etter det hellige Mt. Fuji, det høyeste fjellet i japan. Så valpene får navn etter japanske fjell de også, og blir hetende: Hakushu Ki Yari og Hakushu Ki Aino Du glemmer å fortelle at de heter Ki fordi de er oppkalt etter Kiyomi, og at det betyr vakker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 Awww Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 27. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2012 I går fikk jeg besøke disse småtassene. Typen var litt redd for at jeg skulle ta en med meg, men det blir ikke heeeelt enda! 3 uker gamle og nå ser de slik ut: Hakushu Ki Aino (guttelutten): Hakushu Ki Yari (frøkna): Kiyomi synes det er viktig at valpene stiller rene og pene for fotografen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 27. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2012 Herregud nå er de jo bare super duper søte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 27. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2012 De vokse kjempefort. Er liksom blitt valper nå med øyer. Kjempesøte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 *dån* Nå kan de gå! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 så utrolig skjønne bamsevalper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Herregud har du sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Sjekk de klumpene, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Ok, da... fire bilder til! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 6. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. August 2012 Herregud. Jeg vil sove på natta! De hyler og skriker som om noen prøver å ta livet av dem, når jeg putter dem i kassa. Hadde jeg ikke hatt ungen, så hadde jeg puttet propper i ørene og gitt **** etter at de hadde fått ut å tisse... Hva kan jeg gjøre for at de små monstrene skal holde kjeft og sove på natta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. August 2012 Rapporter Share Skrevet 6. August 2012 Jeg kan ta dem jeg altså! Men ungen sover da vel gjennom dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 6. August 2012 Rapporter Share Skrevet 6. August 2012 Herregud. Jeg vil sove på natta! De hyler og skriker som om noen prøver å ta livet av dem, når jeg putter dem i kassa. Hadde jeg ikke hatt ungen, så hadde jeg puttet propper i ørene og gitt **** etter at de hadde fått ut å tisse... Hva kan jeg gjøre for at de små monstrene skal holde kjeft og sove på natta? :lol: :lol: Jeg håper mine er litt snillere Jeg kan ta dem jeg altså! Men ungen sover da vel gjennom dette? Spørs veldig på ungen det Forstår A godt at hun ikke vil ha en grinete baby itillegg til valper hele natten lang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 6. August 2012 Rapporter Share Skrevet 6. August 2012 Det er jo gjerne en grunn til at valper sover på et eget rom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 6. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. August 2012 Jeg kan ta dem jeg altså! Men ungen sover da vel gjennom dette? Aner du hvor mye lyd det er i sånne små!? Det er sånn at naboen over meg tramper hardt i gulvet i irritasjon, for hun heller ikke sover spesielt godt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 6. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. August 2012 Det er jo gjerne en grunn til at valper sover på et eget rom... De har da eget rom, men veggene er jo ikke lydtette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 6. August 2012 Rapporter Share Skrevet 6. August 2012 Herregud. Jeg vil sove på natta! De hyler og skriker som om noen prøver å ta livet av dem, når jeg putter dem i kassa. Hadde jeg ikke hatt ungen, så hadde jeg puttet propper i ørene og gitt **** etter at de hadde fått ut å tisse... Hva kan jeg gjøre for at de små monstrene skal holde kjeft og sove på natta? Du kan jo være glad for at de ikke er 3 ganger så mange? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 17. August 2012 Rapporter Share Skrevet 17. August 2012 hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 29. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Herregud, så søte de er i lag 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Åååå så skjønne! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts