Gå til innhold
Hundesonen.no

Forslag til regndekken


Linepip
 Share

Recommended Posts

Jeg er på jakt etter et godt regndekken til voffsene, (en parson og to pyrrer). Ønsker et dekken som er tynt, dvs ikke tykt fôret, og som sitter godt i fart (løping/fjellturer) i ekstremvær (bor i Bergen :P )

Dekkenet skal dekke kroppen godt (selvsagt), og helst litt under magen, men trenger (helst) ikke dekke noe av beina.

Skal som sagt ha til tre hunder, så dekkenet bør ikke koste skjorta. Da blir hurrta-dekken kanskje en aning dyrt, selv om jeg vet at mange skryter av de.

Så har dere forslag på et godt regndekken som står til mine ønsker? Og evt bilde av dekken og link til butikk/nettsted?

Har ingen preferanser på farger, men moro hvis hundene kunne komme med hver sin farge, så dekken med fargevalg er bare en fordel :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.petshopgirls.no/html-sider/I_vaer_og_vind_regntoy.html

http://www.alphadog.no/butikk/klar-dekken/regntoy

Aner ikke om disse er ok, men de kan hvertfall kikkes på :)

Søk opp RuffWear, for de pleier å ha fine produkter (mulig prisen er ganske høy?)

Bruker Hurtta til mine, og har ikke prøvd andre typer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har jo i rødt, blått, svart også da ;)

husk å huk av på nok og ingen moms

Joda, men det var det olivengrønne som var på supertilbud...synes 1500,- er litt vel dyrt (har 3 hunder) ;) Får se meg rundt etter andre typer, hadde sett for meg noe til rundt maks 300,- stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det var det olivengrønne som var på supertilbud...synes 1500,- er litt vel dyrt (har 3 hunder) ;) Får se meg rundt etter andre typer, hadde sett for meg noe til rundt maks 300,- stk.

312 per stk er nå ikke så ille... *3 så har du 936 kr, ikke 1500 som du påstår :)

som jeg sa, huk av på NOK og ta vekk moms knappen. så får du prisen vi skal betale i norge.

Disse regndekkene koster dobbelt så mye +++ i norge.

men er nok av billige dekken osv i dyrebutikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette være noe? http://www.tropehagen-zoo.no/nettbutikk/display.aspx?menuid=123457016&prodid=1429

Avtagbart fôr, så man kan velge å bruke bare den vanntette delen, eller som et varmedekken. Vet ikke om prisen er for høy på det, den varierer på størrelsen :)

Skal kjøpe et slikt etterhvert selv, hadde det til forrige hunden og er storfornøyd med det! Det var forsåvidt hunden og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

312 per stk er nå ikke så ille... *3 så har du 936 kr, ikke 1500 som du påstår :)

som jeg sa, huk av på NOK og ta vekk moms knappen. så får du prisen vi skal betale i norge.

Disse regndekkene koster dobbelt så mye +++ i norge.

men er nok av billige dekken osv i dyrebutikker

Aha... :P ja, men da er jeg med! Flotters, da skal voffsene få Hurrta! Takk for tispet og for at jeg fikk det inn med t-skje! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Sikkert et dumt spm., men hvordan finner jeg ut hvilken str. hunden min trenger? Skal kjøpe det fra Hurtta, det så veldig bra ut, og er på tilbud :)

Uff, unnskyld... ser jo nå at det står informasjon om det i selve innlegget på dekket...

Endret av LadyBird86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skal ha regndekken til mi Manchester terrier tispe. Men når man kjøper fra Sverige så tilkommer vel moms så lenge verdien overstige 200kr? Og da blir det ikke bare 28%? av selve varen, men 28% av varens verdi inkludert porto. Og da blir det vel like billig å kjøpe det her i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 prosent av varens verdi inkludert porto + rundt 110 kr i tollgebyr.

Ok, det var det jeg trodde, bare bommet litt på størrelsen på momsen. Men da vil vel det vel nesten samme pris å kjøpe dekken til hunden min fra norsk nettbutikk. :) Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...