Ozzy Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pru1H63KB5g Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Det var ikke noe lagret i kopieringen min dessverre.. får prøve igjen en annen gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottisembla Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 men du er flink å trekke den skal du ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 men uansett, det jeg tenkte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 www.strikkestine.blogg.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 Idrettsvegen 13 5936 Manger LOL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 Chapter 1 - Introduction Page 51 Adobe® Photoshop® Lightroom™ 1.0 was released on February 19th 2007, after a long public beta period, and it rapidly became a hit. Thousands of users flooded the forums looking for answers to their questions. In the 3½ years that have followed, Lightroom has continued to gain popularity, becoming the program of choice for amateur and professional photographers alike. When you have a question or you get stuck with one of Lightroom's less intuitive features, where do you look? Do you trawl through thousands of web pages looking for the information you need? Perhaps post on a forum and wait hours for anyone to reply? Maybe you try to figure out the Help files? From now on, you look right here! Adobe Lightroom 3 - The Missing FAQ is a compilation of the questions most frequently asked by real users on forums all over the web. This book isn't intended to be a basic step-by-step introduction to Lightroom. There are already books to fill that need and some things are far too obvious to need a book anyway. But there is one big gap— troubleshooting and reference material. I know you're intelligent (after all, you chose to buy this book!), and I'll assume you already have some understanding of computers and digital photography. You'll find a quick introduction at the beginning of each section, to give you an overview if you're a new user, but unlike those step-by-step books, I'm not going to tell you what you ‘must' do—I'm going to give you the information you Introduction Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 emetophobia (Kommentar: lurte på hva det var, er visst angst/frykt for å spy takk google!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 Hoho, første gangen jeg så denne tråden hadde jeg ingenting å "paste" fordi jeg nettopp hadde skrudd på dataen. Etter det har jeg ikke tenkt noe mer over tråden, men når jeg så den nå så passet den bare perfekt! Jeg har nemlig akkurat sendt inn søknad om svenskt utstillingschampionat og måtte legge ved bekreftelsen på det norske, så her er min copy+paste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 The Shore, som består av ca 30 private villaer rett ved Katathani Beach Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 [quote name='Raksha' timestamp='1330198877' post='1228256'] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 alltid har våtservietter i lommene, ikke for å kunne vaske dine EGNE hender lenger, for det bryr du ...wtf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 Pandorum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 http://p3.no/radioresepsjonen/se-episode-2-av-tores-spikkeskole/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 http://ivoun.galerie.cz/5440735-paseni-dajavera#80027742 ( de blå er i familien til pepper, om noen lurte ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 SHOR S-6902/97-58 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2012 Ikke for å være noe partypooper, men om man lime direkte inn det man måtte ha med ctrl + v så kan det da mulig være så mange som har IMG-tags rundt bildene sine på copy'en sin stadig vekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2012 scrapomania.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2012 Ikke for å være noe partypooper, men om man lime direkte inn det man måtte ha med ctrl + v så kan det da mulig være så mange som har IMG-tags rundt bildene sine på copy'en sin stadig vekk? Fra noen album kan man velge å kopiere en ferdig remse med img-tags og bildeadresse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2012 http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=17024 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 No hadde eg denne på kopiknappen min, rett og slett fordi eg opna første tråden i biletforumet, merka biletet og trykkja ctrl+c. Gjekk inn her og trykka ctrl+v, og joda, biletet kom fram det. Så då trur eg vi kan konkludere med at folk ikkje juksar. Og til IdaC: Jo, ho er kjempesøt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts