Sprettballen Skrevet 15. August 2016 Rapporter Share Skrevet 15. August 2016 På 14.8.2016 at 11:28 AM, tutle skrev: @Snoffe Cavebed er helt kurant! Bare synd min har hatt dårlig levetid - helt slapp og utligget @Sprettballen Vet du om det er samme type som Kathstone selger/solgte? Utrolig fint dekken @Wilhelmina! Fått sydd? Det aner jeg ikke. Dette er hvert fall en ny modell av cavebed. De har visst gjort noen forbedringer ift. den gamle. Menneh, jeg har hørt folk har sagt at de blir fort "flate" ift. fyll og sånt, men det går jo ann å fylle på mer. Jeg tenker å bruke noen IKEA-dyner, de til 20,- hvis det blir samme problem her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 15. August 2016 Rapporter Share Skrevet 15. August 2016 4 timer siden, Sprettballen skrev: Det aner jeg ikke. Dette er hvert fall en ny modell av cavebed. De har visst gjort noen forbedringer ift. den gamle. Menneh, jeg har hørt folk har sagt at de blir fort "flate" ift. fyll og sånt, men det går jo ann å fylle på mer. Jeg tenker å bruke noen IKEA-dyner, de til 20,- hvis det blir samme problem her. Hm.. Min er liksom slitt i stoffet også.. "pusen" er helt tovete, nesten så man ser nettingmønsteret gjennom Så hadde liksom ikke hjulpet å bare stuffe den, selv om det også er en del av problemet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 15. August 2016 Rapporter Share Skrevet 15. August 2016 1 time siden, tutle skrev: Hm.. Min er liksom slitt i stoffet også.. "pusen" er helt tovete, nesten så man ser nettingmønsteret gjennom Så hadde liksom ikke hjulpet å bare stuffe den, selv om det også er en del av problemet.. Ah, daså! Klage på den? Til den prisen så synes jeg de skal være litt holdbare altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 5. September 2016 Rapporter Share Skrevet 5. September 2016 *bare fordi* trenger egentlig ingenting av dette, har mer enn nok av alle tre. Men skylder på at det er forbruksvarer (det er faktisk sant også) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 7. September 2016 Rapporter Share Skrevet 7. September 2016 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 26. September 2016 Rapporter Share Skrevet 26. September 2016 Lanullva dekken. Størrelsene er helt lost in space - dette er str XS (38-45 cm rygglengde), på en hund som bruker 31 i Back on Track... XXS (33-40 cm), som jeg bestilte først, nådde henne til sånn ca midt på ryggen... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ildergreier Skrevet 26. September 2016 Rapporter Share Skrevet 26. September 2016 Kjøpte hundesele fra Hooks, str L, jeg prøvde ikke å tre den over hodet på Chow'en en gang, så lita var den. Kanskje noen av min venninnes franske bulldoger kan ha den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 26. September 2016 Rapporter Share Skrevet 26. September 2016 Endelig kom den; Turele fra minipina 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 27. September 2016 Rapporter Share Skrevet 27. September 2016 Kelabur. Kom endeleg i dag, så var berre å sleppe alt og kjøre avgårde og hente, når eg fant hentelappen i postkassa ? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 27. September 2016 Rapporter Share Skrevet 27. September 2016 På 26.9.2016 at 11:09 AM, Wilhelmina skrev: Lanullva dekken. Størrelsene er helt lost in space - dette er str XS (38-45 cm rygglengde), på en hund som bruker 31 i Back on Track... XXS (33-40 cm), som jeg bestilte først, nådde henne til sånn ca midt på ryggen... Utrolig fin var den da. Syns du burde si fra til NKK angående størrelsene så slipper andre å få slike bomkjøp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 4. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2016 Oster self-warming bed, sikkert fin til leddhunden her (hvis den fungerer) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 6. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2016 Equigroomer. Aldri fått så mye pels av dyret før 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 7. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2016 14 timer siden, WelshenNemi skrev: Equigroomer. Aldri fått så mye pels av dyret før oi Er den bedre enn.... fasiken husker ikke navnet men den som alle har brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 7. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2016 2 timer siden, Debbie skrev: oi Er den bedre enn.... fasiken husker ikke navnet men den som alle har brukt. furminator? equigroomeren funker ikke på min mor sin langhårede BC, men funker supert på min whippet. Furminatoren funker på min mor sin bc/og gamle bc min men ikke på whippeten. Så ja, kommer litt ann på hvilken type pels hunden har 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 7. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2016 1 time siden, Snoffe skrev: furminator? equigroomeren funker ikke på min mor sin langhårede BC, men funker supert på min whippet. Furminatoren funker på min mor sin bc/og gamle bc min men ikke på whippeten. Så ja, kommer litt ann på hvilken type pels hunden har Takk. Men hvor kjøpe man det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 7. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2016 4 timer siden, Debbie skrev: oi Er den bedre enn.... fasiken husker ikke navnet men den som alle har brukt. Fungerer mye bedre på min i alle fall. Furminator ødelegger pelsen på min, og tar ikke med seg allverdens. 5 minutter siden, Debbie skrev: Takk. Men hvor kjøpe man det? Jeg kjøpte min her: http://www.houseofdogs.no/products/equigroomer-liten Fikk den dagen etter jeg bestilte. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 5. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2017 Denne kom endelig på plass, så nå er Kiwi klar for fjellturer (følger med andre linser også, men bruker de blanke under tilvenning) Også har dyra fått noen Kong hver da, fått dilla på å fylle dem opp, så måtte ha flere 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 27. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2017 De trengte det strengt talt ikke, men holy shit så lekre de var. Så da måtte jeg bare kjøpe en til hver 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 På 5. januar 2017 at 7:22 PM, Carro92 skrev: Denne kom endelig på plass, så nå er Kiwi klar for fjellturer (følger med andre linser også, men bruker de blanke under tilvenning) Også har dyra fått noen Kong hver da, fått dilla på å fylle dem opp, så måtte ha flere Hahahaha tøffing! Er det for snøblindhet du skal bruke dem? Kan jeg spørre hvor du har kjøpt halsbåndet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 Canelana cozy dekken til Lykke. Sitter veldig fint på (også i bevegelse). Kjempefornøyd! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 Hahahaha tøffing! Er det for snøblindhet du skal bruke dem? Kan jeg spørre hvor du har kjøpt halsbåndet?Kan svare for henne, siden jeg vet. Halsbåndet har hun sydd selv [emoji4] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 5 timer siden, Jeampi skrev: Hahahaha tøffing! Er det for snøblindhet du skal bruke dem? Kan jeg spørre hvor du har kjøpt halsbåndet? 33 minutter siden, tonjek skrev: Kan svare for henne, siden jeg vet. Halsbåndet har hun sydd selv Det er for snøblindhet ja og som Tonje sier; halsbåndet har jeg sydd sjæl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 2 timer siden, Carro92 skrev: Det er for snøblindhet ja og som Tonje sier; halsbåndet har jeg sydd sjæl Utrolig fint, du er flink! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 Treningsvest fra Jami hundesport, til frk tobent. Med innbrodert "Team Diva" på ryggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 Kaninleke fra @Ganzie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts