Pointerbølle Skrevet 15. April 2016 Rapporter Share Skrevet 15. April 2016 28 minutter siden, WelshenNemi skrev: Mitt siste kjøp er Baggen turbelte med X1 strikk Hvor har du kjøpt det? Jeg skal ha, men x2... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 15. April 2016 Rapporter Share Skrevet 15. April 2016 26 minutter siden, Pointerbølle skrev: Hvor har du kjøpt det? Jeg skal ha, men x2... anbefaler deg å kjøpe på skistart.no, billigste stedet jeg fant da jeg kjøpte hvertfall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pointerbølle Skrevet 15. April 2016 Rapporter Share Skrevet 15. April 2016 19 minutter siden, Carro92 skrev: anbefaler deg å kjøpe på skistart.no, billigste stedet jeg fant da jeg kjøpte hvertfall Takk for tips! en del billigere enn det jeg har sett beltet til før altså. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 15. April 2016 Rapporter Share Skrevet 15. April 2016 1 time siden, Pointerbølle skrev: Hvor har du kjøpt det? Jeg skal ha, men x2... Jeg kjøpte det på dyrebutikk her i Bergen. Trengte det raskt, så har ikke sjekket nett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovozero Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 Genser fra RaiTei basenji dresses Veldig fornøyd! Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erza Skrevet 20. April 2016 Rapporter Share Skrevet 20. April 2016 Ble ett halsbånd fra DreamNdesign på oss. Vi har ett fra før av, men det er i rosa og tenkte gutten trengte litt variasjon. De er så bra og holder seg fint så langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2016 Spontankjøpte meg en Zero DC short på stevne i dag. Med unntak av bilselen, så er det den eneste selen Koda har som ikke er selvsydd [emoji28] Men veldig fornøyd hittil! Virker som om den sitter veldig godt. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 2. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2016 Fordi jeg har litt smått dårlig samvittighet for å forlate bikkja i helga (helt irrasjonelt, jeg vet :P) har jeg shoppet litt nye leker. Target Leker 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 26. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2016 I dag fikk jeg endelig både Minipina selen og Kløven fra Seleverkstedet 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 26. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2016 Akkurat nå, WelshenNemi skrev: I dag fikk jeg endelig både Minipina selen og Kløven fra Seleverkstedet Pretty in pink Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 26. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2016 Akkurat nå, Snoffe skrev: Pretty in pink Ja synes det er rosa eller lilla hun kler best folk klarer fortsatt lure på om det er hannhund da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 26. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2016 Akkurat nå, Snoffe skrev: Pretty in pink Ja synes det er rosa eller lilla hun kler best folk klarer fortsatt lure på om det er hannhund da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 26. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2016 Akkurat nå, WelshenNemi skrev: Ja synes det er rosa eller lilla hun kler best folk klarer fortsatt lure på om det er hannhund da Folk tror stakkars Casper er tispe når han går med rosa sele og halsbånd Jeg ikke forstå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 26. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2016 Akkurat nå, Snoffe skrev: Folk tror stakkars Casper er tispe når han går med rosa sele og halsbånd Jeg ikke forstå Merkelig greit at hun markerer som en hannhund altså, men det har jo ikke de fleste som møter henne sett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 26. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2016 På 2.5.2016 at 0:56 PM, Polfarer skrev: Fordi jeg har litt smått dårlig samvittighet for å forlate bikkja i helga (helt irrasjonelt, jeg vet :P) har jeg shoppet litt nye leker. Target Leker De rauki-lekene så morsomme ut, hvor er de kjøpt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 26. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2016 1 time siden, Tuvane skrev: De rauki-lekene så morsomme ut, hvor er de kjøpt? De er kjøpt på toys4dogs.pl Min som egentlig ikke bryr seg nevneverdig om leker går helt av skaftet for den øverste der som har pip. Eneste leken hun har vist samme entusiasme for er kaninleken fra Ganzie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 26. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2016 57 minutter siden, Polfarer skrev: De er kjøpt på toys4dogs.pl Min som egentlig ikke bryr seg nevneverdig om leker går helt av skaftet for den øverste der som har pip. Eneste leken hun har vist samme entusiasme for er kaninleken fra Ganzie. Trygg side å handle på? Må medgi at jeg blir litt skeptisk når jeg ikke finner noe på engelsk og de har så fryktelig mange "kredittgreier" nederst på siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 26. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2016 57 minutter siden, Polfarer skrev: De er kjøpt på toys4dogs.pl [emoji4] Min som egentlig ikke bryr seg nevneverdig om leker går helt av skaftet for den øverste der som har pip. Eneste leken hun har vist samme entusiasme for er kaninleken fra Ganzie. Trygg side å handle på? Må medgi at jeg blir litt skeptisk når jeg ikke finner noe på engelsk og de har så fryktelig mange "kredittgreier" nederst på siden. Ja, helt trygt! Nå har ikke jeg bestilt til Norge, så vet faktisk ikke om de sender dit men de svarer rask på mail og snakker godt engelsk. Og om det er noe du vil ha derfra og de ikke sender så er det bare å sende meg en PM så kan jeg sende eller ta med til Norge Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 6. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2016 Agilityvest fra Helsitar Kjempefornøyd så langt, lett og fin vest til sommerbruk - akkurat det jeg ville ha! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 6. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2016 Teknisk sett bursdagspresang fra kjæresten, men bestilte selv så jeg fikk riktig str og farge. Ikke fått den enda. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 6. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2016 Har handlet litt fra @Arielle siden hun hadde tilbud på noen lagervarer. Et par spormarkører og et blått/sort bånd i paracord til Rocky. Og et lilla paracord retrieverbånd til nyehunden. (Som hverken er planlagt eller i det heletatt aktuell på sikkert noen år enda. ) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. Juli 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 Kelabur! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 7. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 Ny Hurtta Motivation treningsvest frå Divinedog. Den gamle har holdt i mange, mange år, så det var på tide med ein ny. Bestilte på søndag og i dag låg den i postkassa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 7. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 I råsa! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 7. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 Bestilt Zero DC Shorter sele til Casper (og mamma sin hund) Grønn til Casper og svart til han andre 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts