PsychoLynx Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Skrevet 14. Mars 2012 4 stk oksemuskler, samt at jeg har bestilt godbitballer til kattene Siter
Renate A Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Ups...i did it again... :icon_redface: :icon_redface: men jeg ble veldig fornøyd da, Marianne hos Kifani er bare super!! 2 Siter
Ozzy Skrevet 15. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 3 tørkede kjøttstenger, 500ml selolje fra V&H, blodstopp pulver og bæsjeposer. Siter
AussieAllTheWay Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 11 nye baller fra Cleanrun 1 stykk happy Choco 2 Siter
Bergenslabb Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Jeg kjøpte Hurtta Lifeguard polstret reflekssele og en Skinneeez, men de har ikke nådd postkassen min enda. Kjøpte en sele til dachsen min i dyrebutikken, men den sitter ikke godt. Fikk prøve Hurtta-selen til en annen dachs på min egen, og den virket mye bedre. Gleder meg til det dukker opp =D Siter
Aslan Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 utstillingsbånd. Men bare et av de da, det nest øverste. + elgburger. Thorvald likte sistnevnte best, tror jeg Siter
JailyTina Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Siste kjøp var bursdagsgave på forskudd til Jaily. Nye halsbånd! 1 Siter
Renate A Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Hvor har du kjøpt dette? Var kult Siter
Ara Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Nytt utstillingsbånd og kobbel til Oscar, pluss han fikk en ny Skinneez leke. Nytt halsbånd til Bella. Og et par bokser med treningsgodbiter, og ny sporline Siter
LittleLight Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Råååsa dritfin lærsele, kostet faktisk 160 kroner inkludert frakt. Og og og så har jeg kjøpt sele som man kobler i belte-tingen i bilen, for de veldig få unntakene der man må ha hunden i setet i stedet for i buret. Siter
Synnikken Skrevet 5. April 2012 Rapporter Skrevet 5. April 2012 2 halvstrup halsbånd-sorte, 2 knallblå nylonkobbel, og to valpehalsbånd, ett rååsa og ett blått. Til den nette sum av 120 kr Siter
Guest Jonna Skrevet 5. April 2012 Rapporter Skrevet 5. April 2012 PP Coat rescue PP Natural Body building with wheatgerm PP Sunshade Så mye for å ikke ha en pelsrase (også er jeg veldig glad for at det har kommet en ny butikk som selger PP produkter i stedet for "luringen". Nå får jeg bare håpe dette ikke er enda en "luring" Siter
KristinR Skrevet 5. April 2012 Rapporter Skrevet 5. April 2012 Råååsa dritfin lærsele, kostet faktisk 160 kroner inkludert frakt. Og og og så har jeg kjøpt sele som man kobler i belte-tingen i bilen, for de veldig få unntakene der man må ha hunden i setet i stedet for i buret. Link link link link???? Siter
Arielle Skrevet 5. April 2012 Rapporter Skrevet 5. April 2012 Masse Paracord som kom tidligere denne uken og holder på å bli til masse fint: http://www.facebook.com/arielleshundeutstyr Alt er bestillt bort, og nå når jeg holder på her så ser jeg at jeg burde legge inn enda en ny bestilling på mer tau i helgen. Blir en del ting mine også inn i mellom selv om de har alt for mye. 1 Siter
MiO Skrevet 5. April 2012 Rapporter Skrevet 5. April 2012 Hva er ditt siste kjøp innen hundeutstyr? Er du fornøyd? Teller hundefôr? Det var mitt siste innkjøp til hunden, grep sjansen da jeg så at Alphadog endelig hadde fått inn Orijen på lager! Fortet meg å bestille en 7 kilos sekk med en gang. Har prøvd det ut på bikkja de siste dagene og det går rett ned, fin appetitt og fin mage. Og ja, jeg er foreløbig, på kort sikt, fornøyd - liker å tenke på at maten jeg gir hunden ikke er full av mel (korn)! Men det gjenstår å se virkningen på lang sikt da, hva det gjør med pels osv. Før det igjen var vel siste innkjøp et vanlig Alac (?) hundekobbel. Sånn av typen 6 mm ekte lær. Jeg trodde jeg hadde mistet mitt, det var yndlingskobbelet mitt (unntatt om vinteren når jeg bruker reflekskobbelet istedet) så jeg bestilte meg et nytt samtidig med noen hundebæsjeposer og litt tyggebein. Senere så dukket kobbelet fra ifjor opp i en skuff full av sånne saker da, så der burde jeg jo ha leita først... Siter
Guest Yellow Skrevet 5. April 2012 Rapporter Skrevet 5. April 2012 Mitt siste kjøp var noe så "kjedelig" som en hel ørret til hunden i går, hehe. Ellers skal jeg få kjøpt meg ny langline straks! Gummiert denne gangen. Siter
Anette Skrevet 5. April 2012 Rapporter Skrevet 5. April 2012 Et stk vannskål til bilen og et variocage bur Siter
Cloudberry Skrevet 5. April 2012 Rapporter Skrevet 5. April 2012 Det siste jeg kjøpte var faktisk ett til biltema-kobbel. Vi har ett fra før, og spanderte på oss et til, til hele 20kr. Veldig godt å holde i og akkurat passe langt, mye brukt her i hus faktisk Siter
Krilo Skrevet 5. April 2012 Rapporter Skrevet 5. April 2012 Det siste jeg kjøpte var faktisk ett til biltema-kobbel. Vi har ett fra før, og spanderte på oss et til, til hele 20kr. Veldig godt å holde i og akkurat passe langt, mye brukt her i hus faktisk De bruker vi også, super billige, gode å holde i og god holdbarhet! Siter
Ingvild Skrevet 5. April 2012 Rapporter Skrevet 5. April 2012 Smalt lærkobbel fra Hooks som jeg betalte åtti kroner for. Fint til en kelpie, tror jeg. 1 Siter
Recommended Posts