Wildah Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Utsikt over LA Savner den byen, og bildet minner meg på at jeg skal flytte tilbake en vakker dag. Edit: Legge til filen, det var lurt, ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Ja, jeg elsker kaffen min....! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 ehehe ,dårlig kvalitet i know, men er tatt med mobilkamera da ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Jeg har dette bildet: Svarthetta, sett fra toppen av heia ovenfor hytta vår. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Ser at jeg virkelig burde bytte, har bare denne...på gamle dataen min hadde jeg et bile av Chicka, byttet det aldri, så jeg er ingen racer innen desktoper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 her er min frøkna på handlerkurs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Her er min: Bildet tokjeg på en 6-dagers fjelltur ifjor sommer 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Jeg har dette bildet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Her er min akkurat nå. Den skifter rimelig ofte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Bytter skjermbilde hvergang jeg har tatt ett bra bilde som jeg er veldig-veldig fornøyd med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Jeg er overhodet ikke lei meg for å ha gått stasjonært nå med to skjermer. Da blir det seende sånn ut. Den skifter bilde hele tiden. Desktopen ser jeg jo ikke uansett så er ikke så opptatt av det egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 29. April 2012 Rapporter Share Skrevet 29. April 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Synes denne var litt morsom... Stygg men... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Synes denne var litt morsom... Stygg men... Kul den da hehe kanskje jeg skal lage noe sånt. Hva skjerm har du? Noen som har peil på å ha forskjellig desktop når man kjører to skjermer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Tegna selv 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts