yurij Skrevet 5. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2014 @Kokospaniel Fatter du noe av denne? Enigmakryptering Siter
Kokospaniel Skrevet 5. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2014 Norges første er fin. Ligger rett i nærheten av NKK-utstillinga på Bønes. Hvis noen skal dit neste år. @yurij kan se på den etterpå. Løser høstferiemysteryer nå. Google dekrypter enigma og se hva du finner. Siter
Kokospaniel Skrevet 5. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2014 http://www.geocaching.com/geocache/GC2YX12_ovelse-i-koordinering-trondheim Geocachere i Oslo og Bergen (og Trondheim) - noen som kunne tenkt seg å bli med på denne? Man må ut og lete på likt, og man trenger informasjon fra de andre plassene for å klare å logge den enkelte cachen i hver by. Hadde vært gøy Tok han i august. Gå inn på geobergen.no eller gcinfo og avtal med folk der. Vet det er folk i Trondheim og Bergen som vil ta den Siter
yurij Skrevet 5. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2014 Har sittet og knotet med en nøkkel en bra stund men nå legger jeg den til siden. Orker ikke mere,og den er jo en 5 er. Siter
yurij Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Hvem her var det som hadde tatt A flight to remember på Gardemoen? @maysofie, var det deg? Hint til nøkkel? Mangler 4/1 visst :/ og skal til Leto i helgen... Siter
TullBull Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Hvem her var det som hadde tatt A flight to remember på Gardemoen? @maysofie, var det deg? Hint til nøkkel? Mangler 4/1 visst :/ og skal til Leto i helgen... Søk på tittelen til cachen Siter
maysofie Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Blåse opp denne litt! Adventskalendere: Vet dere om noen i nærheten av dere? Håper virkelig vi får cachet litt mens vi er her i Danmark! Siter
yurij Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Blåse opp denne litt! Adventskalendere: Vet dere om noen i nærheten av dere? Håper virkelig vi får cachet litt mens vi er her i Danmark! Vi har vel 3. søndagen tror jeg- husker ikke for alt er sendt inn for lenge siden. Det er en for agderfylkene og en egen for kristiansand. Dritvanskelig å ta mye poeng på de der ..... Når alle vet hvem CO er så vet de jo sånn ca i hvilket område det blir publisert og alle står i startgropene Moro med søte julepynta cacher selv om snøen uteblir i år ser det ut til. Siter
TullBull Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Blir Raumernes første adventskalender her i år (men det blir ingen konkurranse). Jeg holder på med siste finish på min som skal publiseres den 17. Sånn bortsett fra det har det vært stille på cache-fronten den siste måneden. Har en geocoin jeg har hatt snart to måneder, som jeg har rimelig dårlig samvittighet for at jeg ikke har fått lagt fra meg :S Har besøkt noen cacher da, men typisk nok har alle vært for små til å legge den i.. Siter
Tekopp Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Nope, det er en adventskalender i troms, og en på helgelandet.. men jeg har brått fått planer om å ta turen innom de jeg kan nå i mjøsområdet i jula Vært stille på cachefronten min, skylder på begrenset mobilitet og begrensa transportmuligheter, har tatt de jeg kan nå i nærområdet. Men en av tingene jeg gleder meg til når det kommer til å reise bort fremover er jo nettopp å finne/utforske nye steder. Siter
Kokospaniel Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Bergensområdet har, alle dager i advent. I tillegg er det flere event. Tipper Grenlandsmafiaen har noe i Grenland Siter
Artemis Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Uhu. Jeg har ikke cachet siden august. Av mine to TBer så har én forsvunnet, og nummer to er nå i Tyskland. Sukk. Siter
Tekopp Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Oversikt over adventskalendere (i tilfelle noen ikke har sett den). Syns forresten klatrejul 2014, en utfordrende kalender for oslo-området, virket kjempekul. Siter
yurij Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Syns forresten klatrejul 2014, en utfordrende kalender for oslo-området, virket kjempekul. Bah,Et par "umulige" utleggere der Siter
Tekopp Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Bah,Et par "umulige" utleggere der Umulige som i "supervanskelige cacher"? Da er det greit at de kommer med advarselen om at dette er den supervanseklige kalenderen Siter
yurij Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Umulige som i "supervanskelige cacher"? Da er det greit at de kommer med advarselen om at dette er den supervanseklige kalenderen Ja umulige Det er et stort sprik i hva de forskjellige CO legger i en D 4,5 eller 5 men av et par av disse får man ihvertfall ikke noen "billlig" matrisecache Siter
Kokospaniel Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Du får ta deg en tur innom oss @yurij Noen her synes nemlig at båt gir T5. Når en da har sånn et fremkomstmiddel, blir det ikke så galent. Evt går på Isen, når det er sånt :-D Siter
yurij Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Du får ta deg en tur innom oss @yurij Noen her synes nemlig at båt gir T5. Når en da har sånn et fremkomstmiddel, blir det ikke så galent. Evt går på Isen, når det er sånt :-D Båt ER T5 (krever spesialutstyr=båt) Men noen er slurvete og merker feil Har en plan for de 9 siste på matrisen,noen overkommelige noen i Østfold/Strømstad og en i Kristiansand som er enkel. Siter
Kokospaniel Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Næ, det er vel litt avhengig av hvor en bor men vet jo at retningslinjene sier så. Siter
maysofie Skrevet 27. November 2014 Rapporter Skrevet 27. November 2014 Danmark har mye gjerder som ikke er merket på kart ... og sinnsykt mye Mysteries! Hernings høyeste punkt er besteget, samt et tre og skitne fingre etter graving - suvenir i boks 3 Siter
Aslan Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Skrevet 20. Desember 2014 Skryte her og Thorvald er for andre gang featured av groundspeak på geocaching sin offisielle Facebookside https://www.facebook.com/geocaching/timeline/story?ut=43&wstart=0&wend=1420099199&hash=-2619540372310778434&pagefilter=3 2 Siter
maysofie Skrevet 23. Desember 2014 Rapporter Skrevet 23. Desember 2014 Besøket (min bror) og jeg hadde lite å gjøre idag, så da fant vi ut at vi skulle ta turen til Sandefjord og gå den lille Frebergåsen-runden der. Hele runden hadde cacher man bare kunne plukke, selv om de ikke lå ved stien (som ikke var synlig pga bøkeløvet ), litt kjedelig og kjekt på samme tid. Vi koste oss veldig, i fine omgivelser og med sola på lag - Keo fikk rase løs hele turen i ulendt terreng, så nå er han godt fornøyd 1 Siter
Recommended Posts