Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 821
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Cachen min ble publisert 23:15, og FTF ble logget 23:29. Dette på et utkikkspunkt litt inne i skogen. Da var det jo allerede mørkt, og cacheren hadde bedrevet "motbakkeløping" for å nå opp først. Ette

Har registrert meg :-) Jeg lastet ned den KarpeSkrotum linket til over her, har ikke gått ut for å finne noe enda, men ser ut som appen fungerer bra iallefall. Ser at det ligger en cache i parken re

I dag måtte Geita "dø" Moahahaaa. Kuleste FTF 3mil totalt! http://www.geocaching.com/geocache/GC4J5KF_fjellgeita?guid=63e3d00d-ebb7-459e-a420-34c56c1a2309

Posted Images

Skrevet

Norges første er fin. Ligger rett i nærheten av NKK-utstillinga på Bønes. Hvis noen skal dit neste år.

@yurij kan se på den etterpå. Løser høstferiemysteryer nå. Google dekrypter enigma og se hva du finner.

Skrevet

http://www.geocaching.com/geocache/GC2YX12_ovelse-i-koordinering-trondheim

Geocachere i Oslo og Bergen (og Trondheim) - noen som kunne tenkt seg å bli med på denne? Man må ut og lete på likt, og man trenger informasjon fra de andre plassene for å klare å logge den enkelte cachen i hver by. Hadde vært gøy :D

Tok han i august. Gå inn på geobergen.no eller gcinfo og avtal med folk der. Vet det er folk i Trondheim og Bergen som vil ta den

• 3 weeks later...
Skrevet

Hvem her var det som hadde tatt A flight to remember på Gardemoen? @maysofie, var det deg? Hint til nøkkel? Mangler 4/1 visst :/ og skal til Leto i helgen...

Søk på tittelen til cachen ;)
  • 5 weeks later...
Skrevet

Blåse opp denne litt!

Adventskalendere: Vet dere om noen i nærheten av dere? :)

Håper virkelig vi får cachet litt mens vi er her i Danmark!

Vi har vel 3. søndagen tror jeg- husker ikke for alt er sendt inn for lenge siden. Det er en for agderfylkene og en egen for kristiansand. Dritvanskelig å ta mye poeng på de der ..... Når alle vet hvem CO er så vet de jo sånn ca i hvilket område det blir publisert og alle står i startgropene :) Moro med søte julepynta cacher selv om snøen uteblir i år ser det ut til.

Skrevet

Blir Raumernes første adventskalender her i år (men det blir ingen konkurranse). Jeg holder på med siste finish på min som skal publiseres den 17. :D

Sånn bortsett fra det har det vært stille på cache-fronten den siste måneden. Har en geocoin jeg har hatt snart to måneder, som jeg har rimelig dårlig samvittighet for at jeg ikke har fått lagt fra meg :S Har besøkt noen cacher da, men typisk nok har alle vært for små til å legge den i..

Skrevet

Nope, det er en adventskalender i troms, og en på helgelandet.. men jeg har brått fått planer om å ta turen innom de jeg kan nå i mjøsområdet i jula :)

Vært stille på cachefronten min, skylder på begrenset mobilitet og begrensa transportmuligheter, har tatt de jeg kan nå i nærområdet. Men en av tingene jeg gleder meg til når det kommer til å reise bort fremover er jo nettopp å finne/utforske nye steder.

Skrevet

Bah,Et par "umulige" utleggere der :)

Umulige som i "supervanskelige cacher"? Da er det greit at de kommer med advarselen om at dette er den supervanseklige kalenderen ;)

Skrevet

Umulige som i "supervanskelige cacher"? Da er det greit at de kommer med advarselen om at dette er den supervanseklige kalenderen ;)

Ja :D umulige :D Det er et stort sprik i hva de forskjellige CO legger i en D 4,5 eller 5 men av et par av disse får man ihvertfall ikke noen "billlig" matrisecache :D

Skrevet

Du får ta deg en tur innom oss @yurij Noen her synes nemlig at båt gir T5. Når en da har sånn et fremkomstmiddel, blir det ikke så galent. Evt går på Isen, når det er sånt :-D

Båt ER T5 (krever spesialutstyr=båt) :) Men noen er slurvete og merker feil :) Har en plan for de 9 siste på matrisen,noen overkommelige noen i Østfold/Strømstad og en i Kristiansand som er enkel.

Skrevet

Danmark har mye gjerder som ikke er merket på kart :aww: ... og sinnsykt mye Mysteries!

Hernings høyeste punkt er besteget, samt et tre og skitne fingre etter graving - suvenir i boks :D

• Like 3
  • 4 weeks later...
Skrevet

Besøket (min bror) og jeg hadde lite å gjøre idag, så da fant vi ut at vi skulle ta turen til Sandefjord og gå den lille Frebergåsen-runden der. Hele runden hadde cacher man bare kunne plukke, selv om de ikke lå ved stien (som ikke var synlig pga bøkeløvet :P), litt kjedelig og kjekt på samme tid. Vi koste oss veldig, i fine omgivelser og med sola på lag - Keo fikk rase løs hele turen i ulendt terreng, så nå er han godt fornøyd :ahappy:
10850098_10152880339952597_1888089206694

• Like 1