Snøfrost Skrevet 3. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Tusen takk alle sammen! Bilder blir det når de kommer ut, og spesielt mange når de har fått beina under seg og øynene opp Slik ser "tjukka" ut idag, 5 uker drektig 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2012 Gratulerer så mye, morsomt at det garantert nå kommer valper! Håper alt går bra graviditeten videre og fødselen når den tid kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 4. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2012 Gratulerer så mye, morsomt at det garantert nå kommer valper! Håper alt går bra graviditeten videre og fødselen når den tid kommer. Takk, det håper jeg også! Er jo så mye som kan gå galt noe jeg også har opplevd litt av hvert av på katt. Men nå er heldigvis Siberians en rase hvor det meste normalt sett foreløper uten komplikasjoner og fødselsvansker. Så håper hun holder seg til normalen her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2012 Å herre se på den hunden a For ei vakker tispe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2012 Gratulerer så masse med kommende valper! Foreldrene er helskjønne begge to. Fantastiske øyne på frøkna di. Ser så forståelsesfull og klok ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2012 Vakker frøken Lykke til videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2012 Åh! Gratulerer så masse! Jeg gleder meg veldig til å se og høre om Snøfrostbebiser! Denali er som alltid like vakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2012 Denne tråden kommer til å bli farlig etterhvert Denali er så vakker! Lykke til, krysser fingrene for fint kull med friske valper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2012 Åh så spännande Grattis och lycka till vidare! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Grattulerer Får håpe de arver mye fra mamman sin, for hun var vakker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 8. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2012 5,5 uke nå. Hun begynner å bli brei! (bilder kommer på fredag) og jeg irriterer meg grønn over at badevekta ikke samarbeider med hundeveining. For nå synes jeg hun begynner å bli temmelig tung! og fortsatt er det 3,5 uke igjen til termin og ikke spiser hun nevneverdig mer enn normalt heller. Hun blir tilbydd litt mer nå, men spiser det som regel ikke. men den typiske 5 ukers klisste utfloden, den har hun i alle fall hatt og ellers er hun en glad i ivrig hund som alltid. Men ting går litt seinere og hun er temmelig mye roligere Jeg tenker selvsagt litt på hva det er inni der. Jeg ønsker meg en tispe å beholde. Mulige farger er svart/hvit og kanskje rød/hvit (uvisst om faren bærer rødt, men han har gode muligheter for å gjøre det). Forventer bare brune øyne. Nå har jo ikke en god hund noen farge, og det mener jeg virkelig. Men jeg håper at den beste tispa ikke er rød... men er hun rød så er hun rød. Vil ikke være neo å gjøre med det. Så er det jo selvsagt mulig at hun kun får hanner også. Da får jeg et dilemma! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 10. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2012 6 uker drektig idag, og nå ser i alle fall jeg en tydelig bump ellers har jeg skrevet en god del i bloggen: Snøfrost Siberian Husky 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2012 Åh, se på hu a! Nå begynner hun å bli riktig så rultetjukk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2012 Spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2012 Gleder meg til Husky- baby spam etterhvert, spent på hva som kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 så nyyyyyyyyydelig!! jeg smelter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 GRATULERER MED GRAVIDITET!!! Blir masse sonen valper i månedsskiftet tydeligvis, kooooselig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 11. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Takk skal dere ha! Jeg gleder meg helt utrolig mye til de som er inni der skal komme. Og blir jo ikke mindre valpesjuk av at jeg kjenner to med fine, interessante og superskjønne Siberian valper som allerede har rukket å bli 5 og 6 uker gamle. Nesten så jeg løper å kjøper halve kullene deres så ting skal gå litt fortere her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Mor var nyydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 18. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2012 sånn ser Denali ut nå. Dere kunne vel aldri ha gjettet at hun er drektig? Nå er også valpekassa klar, og den blir senga hennes fra nå av. Ellers hadde nok madammen aldri gått med på å få valper der. Den har litt vel høye kanter (ca 60cm) da valget var det eller 30cm av de materialene jeg hadde. Så da ble det 60cm med luke i fronten. Kan jo sikkert være kjekt å sperre valpisene inne noen minutter når man skal vaske gulvet etterhvert som de vokser til... Ellers har jeg oppdatert bloggen med litt mer info. Og nå må jeg finne veien til senga for i morgen er det ustilling i Bø med Freke! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2012 Tror den hunden må slankes Seee på den magen da! Jeg vil tippe hvor mange valper det kommer! Det er 5 valper! 3 tisper og 2 hannhunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2012 Åh! Nydeligste valpemagen Jeg tipper 7! 5 hanner og 3 tisper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2012 Fliiiir, tjukka Lykke til med den neste tida! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2012 7 valper, 5 tisper og 2 hannhunder. En rød hannhund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts