Aymee Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Jeg hadde klart å unngå denne tråden til nå, meeeen så var det slutt på viljestyrken. Husky er jo "min" rase, og det rykker litt i hjertet hver gang jeg hører om en. Farlig tråd, mao. Herregud, så utrolig fine de er! Mer bilder! Meer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 14. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 2 uker og bilder Valp 1, 1122g Valp2, 1187g Valp3, 1070g Valp4, 1207g Valp5, 1103g Valp6, 1113g mer info her: http://kimburu.blogspot.com/2012/03/2-uker-og-vakne.html og mer bilder her: http://s1234.photobucket.com/albums/ff419/Snofrost/Vaerkullet/?albumview=slideshow 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Jeg elsker de morske, hvite øyebryna! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Herregud.. Og valp nr fem.. noe så nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 valp 5 blir den peneste! igrunn er alle pene og nydelige og herlige og *sukk* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Himmel og hav - de ser jo ut som om du har tegna på den i ansiktet. Guri for noen kule tegninger *ler* Gleder meg til de blir teddybjørner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100007 Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Nydelige! Må innrømme at jeg har falt for valp fem, jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Å hællandussen. Nå er det like før jeg må stappe hånda inn i munnen på Kuro så han tygger litt på meg og minner meg på at han fortsatt også bare er valp.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Nåmmin 1 og 2 var jo bare helt überskjønne! Valpesyken har tatt meg kjenner jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 *smelt* For noen fabelaktig søte valper, altså! Gleder meg til om en måneds tid! Ååh, jeg er en ekstrem sucker for spisshunder Og jeg og elsker de derre øyenbryna, lapphunder har ofte det, bl.a. min, og de er så skjønne med sånne Et par i lapphundmiljøet kaller det "trolltegn", det passer litt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 God damn, så nydelige! Et helt annet spørsmål, hvordan får du den "logoen" på bildene dine? Utrolig stilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Nr 1 kunne godt få fullført en lang og hemmelig drøm jeg har. De er skjønne alle sammen, men nr 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Jeg hadde tenkt å kommentere de fantastiske øyenbrynstegningene, men alle andre har jo gjort det før meg, såeh... Nydelige valper! Er farlig med sånne bilder, jeg tar meg selv i å vurdere seriøst hvordan jeg kunne fått en husky til å passe inn hos meg... Men nei, skal ikke ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Vanvittig søte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 nr 5 :wub: Søte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 14. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Takk for alle hyggelige kommentarer om Denalis små. Gleder meg mye til de viser mer personlighet og begynner å reagerer mye mer på omgivelsene sine God damn, så nydelige! Et helt annet spørsmål, hvordan får du den "logoen" på bildene dine? Utrolig stilig Logoen er i et annet "lag" enn selve bildet. Jeg har en egen fil med logoen som jeg bare "klistrer på" bildene. Jeg bruker photoshop, men dette går an å gjøre i alle mulige programmer. Selv gamle paint. Logoen er forøvrig laget for hånd, scannet inn og så digitalisert i paint i sin tid, for da hadde jeg ikke PS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Nei nå blei man jo ikke valpe syk i det hele tatt Har ikke så greie på rasen,men valp nr 1 var helt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Ohoi de har virkelig klart å stable bena under seg alt de. Man blir jo liksom gående å sammenligne når man har jevngamle kull. Nydelige bebiser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Nydelige :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Nydelige alle sammen, men jeg fant meg en liten favoritt i nr 1 merker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 15. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Ohoi de har virkelig klart å stable bena under seg alt de. Man blir jo liksom gående å sammenligne når man har jevngamle kull. Nydelige bebiser. Jeg er helt overrasket over hvor fort de er på beina dissa her. Nå ser de jo mer ut som valper idag har de også vist noen ørsmå tendenser til litt lek. Og i kveld fikk de smake vom og hundemat for første gang. Det var visst VEEEEELDIG godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Valp 2 og valp 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2012 Herregud, enkelte ser ut som bamser! Uekte på en måte Men GUD så søøøte! Nr. 5 er en favoritt ja... Gleder meg til de blir eldre Heldige valpekjøpere...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 19. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Jeg har oppdatert bloggen idag med bilder av valpisene: http://kimburu.blogspot.com/2012/03/smaken-av-kjtt.html Slenger inn de fleste bildene her også valp 2, 5, 1, 4 (6 er svisa mellom 5 og 1) 6, 4, 3 valp 5 kommer noe inn, så skal det gjerne ut igjen også. Valp4 valp2 undersøker vannskåla og valp4 følger med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Er man rar om man til og med synes den lille tissedammen er søt? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts