Snøfrost Skrevet 13. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 En stund siden jeg har oppdatert denne tråden, så her kommer litt bildespamming av mine Siberians Denali N UCH Hightower's A Dream Comes True som har en helt fantastisk pels nå som den har grodd ut igjen etter valpene Freke NJV-11 NordJV-11 Hightower's Freke Winterspirit unggutten på 20 mnd som gjør det bra på utstillinger. Veldig moro! Fjellbris Snøfrost Kjølige Fjellbris, datter av Denali Bonfire Shaman Tree Bonfire Night Freke og Bonfire Bonfire og Fjellbris 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Du bare minner meg på at jeg må nedover og bli"overfalt" dem er jo så glade i folk men huff jeg må vete litt til har jo fått jobb på notodden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 De er SÅ vakre! Takk for at jeg fikk hilse på bebisene sist! Jeg er dritmisunnelig på det draget Freke og Denali har i lina... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Det er virkelig fantastisk vakre hunder det der! Men godeste Denali, hun tar pusten fra meg altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 De er så vakre - kjenner at jeg ønsker meg Husky å ha fotoshoot med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 14. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Du bare minner meg på at jeg må nedover og bli"overfalt" dem er jo så glade i folk men huff jeg må vete litt til har jo fått jobb på notodden Så bra du har fått deg jobb Du får si ifra en gang du har tid, så håper jeg at jeg har tid samtidig. De er SÅ vakre! Takk for at jeg fikk hilse på bebisene sist! Jeg er dritmisunnelig på det draget Freke og Denali har i lina... takk takk og det er bare å hilse på en annen gang også. Det er virkelig fantastisk vakre hunder det der! Men godeste Denali, hun tar pusten fra meg altså Denali takker og hopper (hun bukke neppe hehehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Herlige! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 14. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 De er så vakre - kjenner at jeg ønsker meg Husky å ha fotoshoot med Hvis du befinner deg i nærheten en gang så kan du godt få lov å ta bilder av mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 De er nydelige,og valpene har selvfølgelig blitt store . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 15. August 2012 Rapporter Share Skrevet 15. August 2012 Nydelige hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 15. August 2012 Rapporter Share Skrevet 15. August 2012 Sukk Freke og Bonfire altså! Vaaaaakre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 15. August 2012 Rapporter Share Skrevet 15. August 2012 Gud så flotte hunder du har! Denali syntes jeg er finest av dem alle :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 15. August 2012 Rapporter Share Skrevet 15. August 2012 Kjempefine! Bonfire er kul, og Denali er kjempepen! De to andre er såklart det de også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 15. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2012 De er nydelige,og valpene har selvfølgelig blitt store . Nydelige hunder Sukk Freke og Bonfire altså! Vaaaaakre! Gud så flotte hunder du har! Denali syntes jeg er finest av dem alle :wub: Kjempefine! Bonfire er kul, og Denali er kjempepen! De to andre er såklart det de også! Takk skal dere ha alle sammen hyggelig å høre at det ikke bare er jeg som synes vofsene er pene. Moro at dere har litt ulike favoritter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 15. August 2012 Rapporter Share Skrevet 15. August 2012 Det må jo bare være en av verdens vakreste raser, helt nydelige... Og jeg falt litt for Bonfire jeg med, stilig holdning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 15. August 2012 Rapporter Share Skrevet 15. August 2012 Har vokst opp med huskies i familien, elsker dem Det blir nok en husky her i fremtiden ja! Vakre hunder du har Snøfrost! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 16. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 Det må jo bare være en av verdens vakreste raser, helt nydelige... Og jeg falt litt for Bonfire jeg med, stilig holdning Har vokst opp med huskies i familien, elsker dem Det blir nok en husky her i fremtiden ja! Vakre hunder du har Snøfrost! Tusen takk begge to og se hvem som klarte å stå stille lenge nok til at jeg fikk tatt et bilde! Fjellbris 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 18. August 2012 Rapporter Share Skrevet 18. August 2012 Fantastisk fine Spesielt Fjellbris var en fryd for øyet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 19. August 2012 Rapporter Share Skrevet 19. August 2012 Fjellbris er nydelig! Elsker hodet og fargene. Flotte hunder du har. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Et lite "jukseinnlegg" valpene har hatt en super utstillingshelg: http://kimburu.blogspot.no/2012/08/woohoo.html 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Hvis du befinner deg i nærheten en gang så kan du godt få lov å ta bilder av mine Hvor bor du egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Hvor bor du egentlig? i Helgja, sånn ca. 20min fra Skien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 i Helgja, sånn ca. 20min fra Skien Sånn skikkelig utenfor allfarvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Sånn skikkelig utenfor allfarvei neeeida, er så sentralt så personlig synes jeg det er temmelig sentralt. Kommer jo til nesten hele østlande innen 4 timers kjøring! Luksus i mine øyne. Hehehe Bergen derimot (hvor jeg bodde i 6 år) er en utrolig tungvind plass å bo hvis man skal noe sted 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 23. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 På tide med litt nye bilder av de to yngste. Spesielt Bonfire som jeg ikke synes jeg har klart å få til å posere noe særlig tidligere. Ikke beste bildet for å vise bevegelser, dette kaller jeg lunting... men men og noen av Fjellbris og et par bonusbilder av meg og gjengen på fjelltur 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts