Gå til innhold
Hundesonen.no

Snøfrosts hunder


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

  • Svar 263
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bonfire er hjemme! Han er en herlig liten gutt. Veldig modig, tillitsfull og grei. Han går allerede godt sammen med Fjellbris. De to andre er litt voldsomme så de har han ikke hilst så mye på ennå

Jeg har jo mer enn en, men velger å holde de i samme tråden. Presenterer Denali først, hun er eldst og den ubestridte sjef/leder eller hva du nå vil kalle det, av de to. Denali er født 10. juli 20

Noen flere, og bedre, bilder fra sledeturene 30. og 31. mars på lørdag var Fjellbris med, på søndag Bonfire. De to er så unge at de fikk en dag hver. Freke benytter sjansen til å r

Nææ, så nydelig! Ser ut som om han har bommet litt med sminken :wub:

Nå har jeg lest gjennom hele tråden, og siklet over alle bildene, og guri for noen vakre dyr! De gir meg litt lyst til å droppe alle by-planer, og fllytte ut på landet og ha en slede og være lykkelig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig nå er det blitt firrerbande av dm altså :)

Ja, da er de 4. Så bare valpene har blitt store nok så blir det tur med 4-spann. Må visst få tak i en slede til vinteren 2013 seinest :yes:

Jeg synes Bonfire er et kjempekult navn til hverdags også, jeg, men så tåler jo jeg litt lange hverdagsnavn pga knertmonsteret mitt som aldri kunne hett noe annet enn Imouto. :)

Han er nydelig, og så fint med sånn tan-farge i ansiktet! :wub:

Ja, jeg fant ut at det måtte blir Bonfire til daglig jeg også. Fjellbris er jo ikke akkurat kort det heller :rofl:

Alle grå Siberians (så og si) har en krem farget underpels her og der, så de partiene du nå tydelig ser er krem, vil nok bare se grå ut når han er litt eldre ;)

Nææ, så nydelig! Ser ut som om han har bommet litt med sminken :wub:

Nå har jeg lest gjennom hele tråden, og siklet over alle bildene, og guri for noen vakre dyr! De gir meg litt lyst til å droppe alle by-planer, og fllytte ut på landet og ha en slede og være lykkelig med det.

Hehe, ja Siberians har mange varianter av masker. Denne lille fyren her vil antagelig først bli litt mørkere i ansiktet, og deretter vil det lysne.

Jeg trives veldig godt med galingene mine, og ville ikke bodd i byleilighet med de for å si det slik.

For en nydelig, liten tass :wub:

Vakker,vakker,vakker :heart:

Nydelige hunder du har! Kunne tenkt med siberian hvis jeg ville hatt den type hund :) Og nydelig valp!

Gud, de er så nydelige :wub:

Herregud så utrolig skjønn! :wub:

Knallskjønn!

Åh, så herlig Bonfire! :D Elsker sibbene dine!

Tusen takk alle sammen.

Moro at dere synes de er pene. For meg er de selvsagt verdens beste og peneste hunder :heart::D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

kommer ned for å kose mose dem men må bare vente på at såret skal gro skikkelig. Har ikke lyst til å være redd for hopp hihi det blir liksom feil når en besøker gjengen din hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

kommer ned for å kose mose dem men må bare vente på at såret skal gro skikkelig. Har ikke lyst til å være redd for hopp hihi det blir liksom feil når en besøker gjengen din hihi

Det er bare å komme så snart hopping og viltre valper ikke er noe problem :)

Utrolig pene og flotte hunder du har, alle 4 :wub:

Det er deisdert den peneste hunderasen som finnes! :wub:

Tusen takk begge to

Bonfire og Fjellbris har blitt skikkelige kompiser nå. Bonfire er mye varmere i trøya og dermed også mer morsom synes Fjellbris. Han er en herlig gutt. Og Fjellbris er en super valp hun også. Så er hun jo litt ekstra spesiell siden hun er "hjemmegrodd".

Klikk på bildet for å se en liten videosnutt ;)

th_MOV_0054.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige hunder du har! :wub:

Hvordan fester du linen når du sykler med hunden foran sykkelen? Springer funker ikke her i gården så vi må finne en annen løsning :)

Har de i en glassfiberstang foran sykkelen, kjøpt på seleverkstedet. Funker supert :)

Har sykla mye med springer før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så ufattelig nydelig sibber! Hvis en Siberian hadde passet inn i min livsstil, og jeg kunne gi den det den krevet hadde det ikke vært tvil om hvilken rase jeg hadde hatt :wub: Er Fjellbris datter av Denali? De er så like :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufattelig nydelig sibber! Hvis en Siberian hadde passet inn i min livsstil, og jeg kunne gi den det den krevet hadde det ikke vært tvil om hvilken rase jeg hadde hatt :wub: Er Fjellbris datter av Denali? De er så like :P

Ja, Fjellbris er Denalis datter :)

Fargene er jo veldig like, og fordelingen av de. Men de er ellers ikke så veldig like ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER det rart jeg har lyst på SH liksom :P Kjempeherlige hele gjengen!

Er du ikke litt redd for at de plutselig skulle løpe til sida, istedet for rett frem? Jeg ser for meg hund som plutselig løper mot venstre, og så kommer det bil. Huff! Kommer til å være paranoid med kickbiken jeg, haha! Det ser gøy ut da. Og skulle ønske jeg hadde lange strekninger, med lite biler i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo nå at jeg skulle hatt meg ett tospann som kunne motivert hverandre litt! :D

Bruker du stang forran sykkelen?

Ja, har en glassfiberstang foran :)

fra seleverkstedet.

ER det rart jeg har lyst på SH liksom :P Kjempeherlige hele gjengen!

Er du ikke litt redd for at de plutselig skulle løpe til sida, istedet for rett frem? Jeg ser for meg hund som plutselig løper mot venstre, og så kommer det bil. Huff! Kommer til å være paranoid med kickbiken jeg, haha! Det ser gøy ut da. Og skulle ønske jeg hadde lange strekninger, med lite biler i nærheten.

Nei, det er jeg faktisk ikke redd for :) Denali er veeeeldig flink til å holde helt til høyre, og Freke har blitt ganske flink han også. De er såpass fokusert på å løpe fremover at de begynner ikke å virre sånn uten videre. Men jeg må jo være våken da. Ser jo på bikkjene om det er noe intreressant før de svinger. Så da får jeg fint stoppa dem fra å gå til siden, men det er noe jeg veldig sjelden må gjøre.

Men det var litt skummelt å ha de foran de første turene. Men nå er det bare moro!

Ser herlig ut! :D

Takk, det er kjempegøy!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...