Aymee Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 Herregud så fine hunder du har! Rykker litt i hjertarota, dette. (skalikkehahuskyigjenskalikkeskalikkeskalikke.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullulven Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 11 mnd smelt Lurer på om jeg har funnet min neste rase Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 Helt skjønne begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 Han var nydelig han også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 Denali og Freke er bare så utrolig vakre hunder! Lykke til med kommende kull! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballong Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 Helt herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 22. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2012 I går fikk vi 25 cm med nysnø Tok et par nye bilder av de to idag, men var litt dårlig lys. Denali, forhåpentligvis ca. 3 uker drektig. Det synes ikke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 22. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2012 Herregud så fine de er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 blown away! herlighet så nydelige, spesielt denali! aiaiai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaffe Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Kanke jeg få en valp daa Pleeeeeeeaaase? :innocent: Nydelige var dem! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 30. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Kanke jeg få en valp daa Pleeeeeeeaaase? :innocent: Nydelige var dem! Du kan komme å hilse på Herregud så fine de er! blown away! herlighet så nydelige, spesielt denali! aiaiai Kanke jeg få en valp daa Pleeeeeeeaaase? :innocent: Nydelige var dem! Takk skal dere ha alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 Det er noe spesielt med sibber. Utrolig vakre hunder du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 4. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Denali er fullt opptatt om dagen med å passe på og fore de små "pipedyra" som blir noen fine valper om få uker. Gleder meg veldig til de begynner å bevege seg I mellomtiden er våren godt på vei, så igår hadde jeg årets første sykkeltur med en dårlig trent Freke. Ble ca. 5 km 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Fin tur dere hadde i går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Utrolig pene! En gang, når jeg har tid og ikke minst plass blir det noen slike på meg også. Og masser av lykke til med valper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Kjenner jeg blir litt missunnelig når jeg ser den videoen der. Kodak er for lat til og trekke noe han ikke må stort sett så sykling har jeg gitt opp. Med mindre jeg sykler sammen med noen, det hjelper som regel litt. Men det er jo så gøy, og iallefall når de får opp litt tempo Varga har lært og gå pent, men jeg håper jeg klarer og lære henne og gå forran og trekke, for hun har masse ståpå vilje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 4. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Fin tur dere hadde i går. Utrolig pene! En gang, når jeg har tid og ikke minst plass blir det noen slike på meg også. Og masser av lykke til med valper! Takk til dere begge Kjenner jeg blir litt missunnelig når jeg ser den videoen der. Kodak er for lat til og trekke noe han ikke må stort sett så sykling har jeg gitt opp. Med mindre jeg sykler sammen med noen, det hjelper som regel litt. Men det er jo så gøy, og iallefall når de får opp litt tempo Varga har lært og gå pent, men jeg håper jeg klarer og lære henne og gå forran og trekke, for hun har masse ståpå vilje. Håper Varga viser seg verdig som "sykkelhund" også. Det er unektelig veldig gøy. og til mer trøkk i bikkjene til mer moro er det. Og det Freke presterer på denne videoen er absolutt ikke noe å skryte av sånn sett. Gikk mye bedre med 2 stk relativt godt trente hunder i høst. Så gleder meg villt til neste høst! Trener han jo ikke opp noe nevneverdig nå, da sommeren ikke er noen super tid å ha en veldig godt trent polarhund... Derimot må JEG trenes opp mot neste høst gjennom hele våren og sommeren, og med min nåværende kondis så har i alle fall ikke hundene noe problem å henge med 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 19. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Gleder meg til å intodusere en hjemmelaget Snøfrost hund her etterhvert. Skal jo beholde en fra Værkullet MEN jeg venter også på et annet kull! Tispa er bekreftet drektig og valpene ventes i midten av april. Kryss fingrene for at det blir en av god kvalitet til meg! Oppdretter skal nemlig beholde to selv. Litt spennende blir det med to valper samtidig, men det bør vel gå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 1. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 Tok noen nye bilder av de voksne hundene idag. Det er jo ellers valpene som får mest oppmerksomhet for tiden. To rimelig møkkete, men glade hunder. Bildene er tatt etter en sykkeltur på ca. 5,5km og i noe dårlig lys. Ville gjerne ta litt mer bevegelse bilder, men det får vente til jeg kommer meg ut med kamera mens lyset er dagslys og ikke begynnende skumring Denali Freke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telatusso Skrevet 1. April 2012 Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 Så utrolig nydelige bilder! Bare falt helt pladask for det aller første i denne tråden Helt nydelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 1. April 2012 Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 De to hundene der er bare noe av det vakreste jeg har sett noen gang, helt seriøst. FOR noen uttrykk de har 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 19. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Så utrolig nydelige bilder! Bare falt helt pladask for det aller første i denne tråden Helt nydelig De to hundene der er bare noe av det vakreste jeg har sett noen gang, helt seriøst. FOR noen uttrykk de har Ikke dårlig at dere synes to røytende delvis møkkete bikkjer er fine. Men er selvsagt helt enig og min nye valp er kanskje født! En av guttene her (det er 3 hanner og 1 tispe) blir min om han utvikler seg fint. Så kryss fingra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Krysser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 22. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Nyfødt valpis vokser og gror. Aner jo ikke hvem det blir, men har stor tro å at det blir en av dem (fingra krysset) Navnet blir Bonfire Night, noen tips til daglignavn? Vil gjerne at det har noe med stamtavlenavnet å gjøre/en forkortelse av dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Bono? Igo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts