ida Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Helledussen, lille vennen Atte, nå må du slutte å la Ask klippe henne 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Jeg syns hun ble skikkelig, skikkelig søt jeg, og det er det første gang jeg har sagt om en Bedliss (no offence) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 5. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Jeg syns hun ble skikkelig, skikkelig søt jeg, og det er det første gang jeg har sagt om en Bedliss (no offence) Takk Hun ER søt, hun har et så herlig utrykk Ida: * rødme* tenk hvis jeg ikke lærer meg å klippe da! En grunn til at jeg aldri har vurdert frisøryrket liksom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Tihihi. Søteste. Likte klippen i ansiktet bedre nå jeg må jeg bare innrømme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Hahah Liker Ida sin kommentar! Hvorfor har du klippet henne forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 5. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Hahah Liker Ida sin kommentar! Hvorfor har du klippet henne forresten? Fordi hun slet med å se rett fremfor seg pga klippen. Når hun kunne se folk som nærmet seg ble usikkerheten og bjeffinga hennes på møtende mennesker borte og erstattet av en veldig irriterende labradorpålykkepille - atferd Den skal ut igjen altså, men smalere enn den var. Powers: det er mange som synes det, men ikke jeg! Hun ser ut som en ny doodlemix 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Pføy. En myndedoodle(moodle?) i så fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Du har litt lyst på en bedliss, sant? Altså - hadde det ikke vært for at de må klippes og formes, så definitivt. Tenk om de bare kunne kommet fiks ferdig klippet liksom? *ikke si noe om at min bedlis ofte så ut som Mozza etter Siriklipp * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 5. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Altså - hadde det ikke vært for at de må klippes og formes, så definitivt. Tenk om de bare kunne kommet fiks ferdig klippet liksom? *ikke si noe om at min bedlis ofte så ut som Mozza etter Siriklipp * Ja, jeg skjønner at du ble lei og gikk over til en rase uten pelsstell ?* ler* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Ja, jeg skjønner at du ble lei og gikk over til en rase uten pelsstell ?* ler* *Ler* - men nå trenger jeg ikke å være flink til å KLIPPE iallefall, her er det bare å børste på det som er liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 23. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Lille Blå fra landet er nå offisielt en by-lemur Det feires med et glass vin, en tyggepinne og bildespam fra hennes nye liv.. Fortsatt Mob kamera, sorry.. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Grattis :running: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Hun er jo bare helt fantastisk søt - for et HERLIG uttrykk! Grattis med bikkje, Annette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Grattiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Gratulerer! Krøllehunder er best! Mozza er bare lekker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Stor grattis! Unner deg så veldig å ha din egen vofse igjen! Og så er det så fantastisk gøy at hun og Ask går så godt sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Mozzaaa! Å, som jeg gleder meg til den dagen mamma får seg bedliss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 For et herlig vesen Hvor høy er hun og hva veier hun? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Gratulerer med herlig hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 23. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Jeg furtet alle inn faktisk Hun er herlig, supersøt! Hun er ca 38 høy tenker jeg, og veier nå ca 8,4 kg. Hun har blitt litt rund..* kremt * Edit: eeh.. Takk forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Veldig hyggelig, altså. Gratulerer så masse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Helt fantastisk søt hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Wee, gratulerer til dere alle tre! Fine, søte, lille! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 23. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 Takk Etter at jeg tok vekk bartene hennes har hun blitt whippet med krøller.. Det er ingen som gjetter at det er en Terrier, men mange spør hva slags mynde det er Vel, siden skandinaviske Bedlington Terrier klubben omtaler de som mynde så er det vel ikke heeelt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts