Gå til innhold
Hundesonen.no

Wordfeud


Monica123
 Share

Recommended Posts

  • Svar 333
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Burde hatt soniscup, med gruppespill og sluttspill, haha

Ja, for journalister er jo så kjent for sin rettskrivning

JEG FÅR JO BARE KONSONANTER!

Jeg er Cas-89, er utdannet journalist og synes derfor det er kjempeteit når folk vinner masse poeng på "ord" som ikke finnes i ordboken. Spill ærlig!

:innocent:

Jeg spiller ærlig, men må plusse på en bokstav her og der for å se om det går. Man spiller jo om poeng :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dama - du har ikke prøvd på 25 timer :lol:

:lol: jooooda, bare "skal bare" og så glemmer jeg åtrykke på play, og spiller veldig mange spill, så begynner liksom nederst på lista og arbeider meg oppover :lol:

hehe er bluebell_123 nå da. da Hønemor tydeligvis kunne misforstås ?? hmf..

ps. Du er treg :P

Skjønte det til slutt :lol: Men kunne hønemor misforstås? jøss.

Også har nettverket mitt begynt å tulle litt, og jeg gidder ikke betale for mobilnett når jeg har trådløst nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av at Maria ikke kunne sitt eget brukernavn og at den personen alle har lagt til faktisk spiller med dere.

Også er jeg veldig bitter for at jeg ikke har mulighet til å spille Wordfeud. Så bitter at jeg nå har lagt til Maria på kompisen min sin telefon, så jeg kan spille med henne der. Men det er kanskje ikke noe sjakktrekk skjønner jeg nå, siden hun er innmari treig med å svare, så da blir vi vel aldri ferdig med et spill noensinne. Jeg spiller bare når vi sitter i forelesning, liksom. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av at Maria ikke kunne sitt eget brukernavn og at den personen alle har lagt til faktisk spiller med dere.

Også er jeg veldig bitter for at jeg ikke har mulighet til å spille Wordfeud. Så bitter at jeg nå har lagt til Maria på kompisen min sin telefon, så jeg kan spille med henne der. Men det er kanskje ikke noe sjakktrekk skjønner jeg nå, siden hun er innmari treig med å svare, så da blir vi vel aldri ferdig med et spill noensinne. Jeg spiller bare når vi sitter i forelesning, liksom. Jaja.

:lol:

Åå, jeg lurte på hvem det var nemlig! Men nå har jeg en anelse. Lover å være raskere til å svare neste gang.. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...