Gå til innhold
Hundesonen.no

Wordfeud


Monica123
 Share

Recommended Posts

  • Svar 333
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Burde hatt soniscup, med gruppespill og sluttspill, haha

Ja, for journalister er jo så kjent for sin rettskrivning

JEG FÅR JO BARE KONSONANTER!

hva er forskjellen?

På random er dobbel- og trippelpoengene strødd utover uten system. Har man flaks vil man kunne få over 300 poeng for et eneste ord - noe som etter min mening ødelegger spillet. Normalt vil man ikke kunne få mer enn drøyt 100 poeng og da er man heldig. Spillet blir mye jevnere med vanlig oppsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På random er dobbel- og trippelpoengene strødd utover uten system. Har man flaks vil man kunne få over 300 poeng for et eneste ord - noe som etter min mening ødelegger spillet. Normalt vil man ikke kunne få mer enn drøyt 100 poeng og da er man heldig. Spillet blir mye jevnere med vanlig oppsett.

ahh okay :P det har ikke hjulpet meg så langt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/spi...?artid=10075301

For Steve Daly fra Texas i USA ramlet mye mer enn bokstavene på plass da han tilfeldig begynte å spille mot Heather fra California.

- Vi spilte noen runder mot hverandre før vi begynte å chatte. Chatten fortsatte i noen dager på Wordfeud og så mailet vi hverandre. Vi snakket om barna våre, skilsmissene våre og livet generelt, skriver Daly i en mail til VG Nett.

Tilslutt ringte de hverandre.

- Vi snakket i timesvis, hun hadde en helt fantastisk stemme og personlighet, forteller han.

Etter et par måneder med telefon, mail og Wordfeud-kommunikasjon bestemte de seg for å treffes. Derfra gikk det slag i slag. Steve Daly ble så forelsket at han tilslutt pakket sakene sine og flyttet fra Texas til California.

I dag bor de sammen, med hennes tre barn og hans sønn fra tidligere ekteskap, er forlovet og planlegger å gifte seg det kommende året. Bryllupskaken skal ha et Wordfeud-tema.

- Vi spiller fortsatt Wordfeud daglig, og har faktisk fem forskjellige spill gående nå, sier han.

Audun Asphjell fra Trondheim er 31 år, singel og Mensa-medlem. Han bruker spillet for å jakte på smarte jenter.

- Hvis man skal være litt kynisk så kan man si at det er vanskeligere for et Mensa-medlem å finne seg en like smart partner. Hvis man er intelligent så vil man ha en intelligent partner, sier han.

Og han setter krav til jentene han spiller mot før han i det hele tatt vurderer å chatte med dem.

- Hvis jeg vinner en runde med mer 150 poeng så er det ikke interessant, da blir det ingen runde nummer to.

Hittil er det kun ei jente som har kommet seg gjennom nåløyet og fått møte Audun. Det ble med det ene møtet, men han forteller at han har flere «prosjekter» på gang på Wordfeud.

---

Men oj, visste ikke at han som har laget det er norsk, kult!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvordan kan man få dobbel og trippelpoeng?

2. Er ikke DØD et ord liksom? Det står at det ikke er i ordlisten? Må ordene passe med andre ord også? Men det kræsjet jo ikke med noen andre ord...

3. Hvorfor fikk Maria 19 poeng for å skrive JOD? Hun fylte ikke engang opp alle de tomme rutene mellom en sånn DL.

Vanskelig det her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men oj, visste ikke at han som har laget det er norsk, kult!

Det forklarer hvorfor mailen jeg fikk tilbake var signert med noe som så ut som et veldig norskt navn.. han burde jo skjønt at jeg også var norsk da :P

Nå er jeg happy, for det blir kanskje iPhone på meg. Mamma har en ifra gamle jobben som skal leveres tilbake (hun har kjøpt ny), men det kan hende hun kan kjøpe den ut! *krysse fingre!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havregrøt! Spill med meg. :D

1. Hvordan kan man få dobbel og trippelpoeng?

2. Er ikke DØD et ord liksom? Det står at det ikke er i ordlisten? Må ordene passe med andre ord også? Men det kræsjet jo ikke med noen andre ord...

3. Hvorfor fikk Maria 19 poeng for å skrive JOD? Hun fylte ikke engang opp alle de tomme rutene mellom en sånn DL.

Vanskelig det her :P

Ups, jeg er Havregrynsgrøt, ikke Havregrøt. Så det er visst ikke meg likevel. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...