Rotaflor Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Frida er en skånsk saluki som jeg hentet i desember 2011. Hun bor hos meg i Oslo og blir nå tvunget med på valpekurs som har litt for mye teori etter hennes smak. Hun liker å løpe, sove, leke med katter, løpe, grave, bite, løpe og kos Første kveld hjemme, en smule skeptisk til den nye tilværelsen... Men hun tødde opp litt etterhvert De to lekekameratene poserte gjerne for bilder før Frida kom, men de trenger nok litt tid før de blir bestevenner. 1 Siter
Carro92 Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Så utrolig vakker! Herlig uttrykk på henne på det bildet under katta Siter
Bellare Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Er forelska eg Kan eg komme og kidnappe ho? Må berre sei at det bildet der var elskverdig altså! Siter
Hermes Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 Sikker på det er en saluki du har fått? Hun ser herlig ut! Gleder meg til å følge med videre! Siter
Raksha Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 Deer var tråden! Fin er hun. gleder meg virkelig til å høre om alle pøbelstreker og sjarmfakter hun finner på. Og det strikkedekkenet var jo bare herlig! Siter
Rotaflor Skrevet 8. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2012 Frida er en B-hund, og vil helst bli påkledd og båret ut av senga før hun er klar for å gå ut om morgenen. Flyr etter ball Øver seg på å knøvle de som er mindre. Knøvler de som er mindre... Siter
Djervekvinnen Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Skrevet 8. Februar 2012 Utrolig fin! Både hund og katt Kos deg masse med henne Siter
Gjest Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Skrevet 8. Februar 2012 Fine bilder! I virkeligheten var hun bare enda mer sjarmerende, såå glad og søt! Siter
Rotaflor Skrevet 14. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2012 Lenge siden sist oppdatering. Natur er gøy! 1 Siter
Synnikken Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Glemt å bemerke det, men for ett herlig valpehalsbånd hun brukte! Luuurer på hvor det kommer fra 1 Siter
Rotaflor Skrevet 15. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Glemt å bemerke det, men for ett herlig valpehalsbånd hun brukte! Luuurer på hvor det kommer fra Mange som jeg møter som synes det er veldig fint Siter
Mud Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Hun er så nydelig Så stor hun har blitt! Siter
Recommended Posts