Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundefis Vs Menneskefis


FranskDogge
 Share

Recommended Posts

Hva synes dere lukter best av hundefis og menneskefis? Hundefis er vel mer en jevn lukt, den samme så lenge det er samme hund og den får samme type fòr. Hunder har jo forskjellig type fiselukt. En stor hund har veldig anderledes lukt enn det en liten hund har i fisen.

Mennesker er jo noe som spiser både det ene og andre, dermed vanskelig å vite eksakt hvilken lukt som kommer ut. Vi har jo Eggfis, hamburgerfis ol..

Hva mener dere er den beste lukten?

Jeg holder meg til hundefis.

750x400%20FIS.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg klarer ikke bestemme meg, begge deler er har sine fordeler på hver sin måte. Til hverdags foretrekker jeg kanskje hundefis, som du sier at om det er samme hund som får samme mat så er det et fast

Ot! Men jeg lurer på hvor gammel du er?

Jeg foretrekker ingen fis og holder potesielle mannfolk og hunder proppet med vinkorker

Jeg klarer ikke bestemme meg, begge deler er har sine fordeler på hver sin måte. Til hverdags foretrekker jeg kanskje hundefis, som du sier at om det er samme hund som får samme mat så er det et fast holdepunkt i hverdagen, noe jeg kan glede meg til å komme hjem til. Er jeg på et ukjent sted har jeg alltid en kjent fislukt å forholde meg til, det er betryggende.

Men noen ganger synes jeg det er fint med litt menneskefis og, det er så spennende hvilken lukt som kommer. Det blir som å spise jelly beans med øynene lukket, du kan bli både positivt og negativt overrasket. Så jeg er litt todelt jeg altså, de har sine kvaliteter begge to.

Dette var en veldig fin tråd, tror jeg må følge den altså.

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk sier den ene hunden min har ekkel fis, og de klarer ikke holde ut med det.. Jeg har luktet på dems fis og det er noe av det værste. Er det sånn at folk synes sin egen fis lukter godt mens andres ikke? 0g at jeg er vandt med hundene mine sin fis at jeg tar det som en selfølge av en lukt i hundeholdet?

Onden til hunden skal visst heller ikke være perfekt, men jeg synes den lukter godt. Er det siden det er min hund?

Jeg var hos dyrelegen for kort tid siden og mens jeg satt og ventet holdt legen på med noe annet lenger borte. Hunden feis med lyd da. kanskje tror dyrelegen det er meg? Han fiser når han ikke skal.... Som da han var liten og feis mens vi gikk forbi folk.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk sier den ene hunden min har ekkel fis, og de klarer ikke holde ut med det.. Jeg har luktet på dems fis og det er noe av det værste. Er det sånn at folk synes sin egen fis lukter godt mens andres ikke? 0g at jeg er vandt med hundene mine sin fis at jeg tar det som en selfølge av en lukt i hundeholdet?

Onden til hunden skal visst heller ikke være perfekt, men jeg synes den lukter godt. Er det siden det er min hund?

Jeg var hos dyrelegen for kort tid siden og mens jeg satt og ventet holdt legen på med noe annet lenger borte. Hunden feis med lyd da. kanskje tror dyrelegen det er meg? Han fiser når han ikke skal.... Som da han var liten og feis mens vi gikk forbi folk.

Ot!

Men jeg lurer på hvor gammel du er? :)

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk svært sjeldent jeg opplever menneskefislukt. Er kjekt sånn sett at de fleste mennesker syns det er uhøflig å fise offentlig. Mens hunder eier jo ikke folkeskikk de, og promper på de mest upassende steder. Jeg liker det ikke. Noen ganger må man hente fyrstikkeska og sitte klar med.

*kremt* Mulig jeg bør ta en opprydning i vennekretsen min, men de fleste jeg kjenner(både hu og hannkjønn) har null problem med og fise med folk til stede, og de gjør det som regel også :P

Jeg klarer ikke bestemme meg, begge deler er har sine fordeler på hver sin måte. Til hverdags foretrekker jeg kanskje hundefis, som du sier at om det er samme hund som får samme mat så er det et fast holdepunkt i hverdagen, noe jeg kan glede meg til å komme hjem til. Er jeg på et ukjent sted har jeg alltid en kjent fislukt å forholde meg til, det er betryggende.

Men noen ganger synes jeg det er fint med litt menneskefis og, det er så spennende hvilken lukt som kommer. Det blir som å spise jelly beans med øynene lukket, du kan bli både positivt og negativt overrasket. Så jeg er litt todelt jeg altså, de har sine kvaliteter begge to.

Dette var en veldig fin tråd, tror jeg må følge den altså.

:D

Ot!

Men jeg lurer på hvor gammel du er? :)

Antagelig gamlere enn man tror utfra denne tråden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel være lov å være barnslig helt anonym på internett?

Det er sikkert lov, men hva er poenget? Jeg er ikke her for å diskutere promp, det gjør jeg med niesen min på tre og et halvt. Her er jeg for å snakke om mer interessante ting.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får du ut av å starte idiotiske tråder?

Jeg tror de andre har fått en bedre glede ut av de enn det du har. Jeg kan godt slutte å være meg selv her inne. Jeg hører ofte snakk om hundefis og de kommer i alle slags situasjoner, det er også noe alle med hund har. Jeg startet derfor tråden. . .

Det er sikkert lov, men hva er poenget? Jeg er ikke her for å diskutere promp, det gjør jeg med niesen min på tre og et halvt. Her er jeg for å snakke om mer interessante ting.

Jeg skjønner ikke hvorfor hundefis ikke er interresant. En hund som fiser mye, kan ikke den lett få magedreining eller noe i den duren? Jeg husker ikke nøyaktig, men jeg har lest noe om det tidligere. Fis er viktigere enn du tror. Har noen bedt deg om å gå inn i tråden så kan du kjefte på dem, jeg har ikke bedt deg om det. Hunder på tørrfòr fiser mer enn råfòr hunder, og hunder med bredt bryst fiser mer enn de med smal bryst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de andre har fått en bedre glede ut av de enn det du har. Jeg kan godt slutte å være meg selv her inne. Jeg hører ofte snakk om hundefis og de kommer i alle slags situasjoner, det er også noe alle med hund har. Jeg startet derfor tråden. . .

Om du vil bli hørt så burde du ihvertfall prøve og oppføre deg litt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de andre har fått en bedre glede ut av de enn det du har. Jeg kan godt slutte å være meg selv her inne. Jeg hører ofte snakk om hundefis og de kommer i alle slags situasjoner, det er også noe alle med hund har. Jeg startet derfor tråden. . .

Jeg skjønner ikke hvorfor hundefis ikke er interresant. En hund som fiser mye, kan ikke den lett få magedreining eller noe i den duren? Jeg husker ikke nøyaktig, men jeg har lest noe om det tidligere. Fis er viktigere enn du tror. Har noen bedt deg om å gå inn i tråden så kan du kjefte på dem, jeg har ikke bedt deg om det. Hunder på tørrfòr fiser mer enn råfòr hunder, og hunder med bredt bryst fiser mer enn de med smal bryst.

Skjønte ikke det der med om noen har bedt meg om å gå inn i tråden.

Om du hadde spurt feks om det er noen sammenheng mellom foring og fising, hunder på tørrfor vs våtfor, etc. hadde det vært noe helt annet. Å diskutere hvorvidt menneskefis eller hundefis er best er ikke interessant eller lærerikt for noen. Da kan vi jo starte trådene "Hva synes du er penest, menneskerumpe eller hunderumpe?" eller "Hva synes du ser penest ut, blå øyne på mennesker eller blå øyne på mennesker?". Det har ingen verdi og er ikke nyttig for noen å vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil bli hørt så burde du ihvertfall prøve og oppføre deg litt =)

Nå må du se deg selv i speilet før du retter speilet mot andre medlemmer her inne! Jeg har ikke kritisert deg for en dritt men du henger på meg som en klegg med kritiseringen. Jeg har aldri bedt deg om å gå inn i tråden, er det ett tema som ikke er interresant for deg så må du jo klare å holde deg vekke!

Det er ingen dårlig oppførsel å snakke om fis. Det er ett interresant tema for de med hunder som er brede forann og smale bak.

Det er mye forskjellig hundefis lukt, som råfòr og tørrfòr lukt.. Av det jeg tror så er det de store hundene som har den værste fiselukta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...